Очень атмосферное место. Меню разнообразное, выбор неплохой, но до пятерочки качество пригттовления не дотягивает. Есть аналогичные места, и в них повкуснее. Но официанты отличные. Все знают про блюда, которые в меню, рекомендуется, и делают они это от души, но неприторно и ненавязчиво. Мы пришли на обед в то время, когда посетителей было немного, поэтому обслужили быстро. Но здесь бывает много туристов, в том числе групп. Возможно, ожидание будет и подольше.
Üç yıldız verdim. Tarihi çok ilginç bir bina için ilki. İkincisi, panoramik pencereler ve pencereden Volga'nın ve iç mekanın muhteşem manzarası için. Lezzetli yemekler için üçüncü aşçıya. Ama ne yazık ki, bu kurumun kesinlikle vasat bakımı büyük bir dezavantaj! Orada çalışan gençler sadece hizmet sektöründe nasıl çalışacaklarını bilmiyorlar, aynı zamanda hiç de istemiyorlar. İşletme sahipleri, lütfen buna dikkat edin ve düzeni sağlayın!!! Ülkeyi çok dolaşıyoruz ve nasıl olması gerektiğini biliyoruz. Şimdi özellikle. Volga manzaralı boş masalar olup olmadığını öğrenmek için 4 Ocak'ta aradım. Hemen servis yapmadığımızı söylerlerdi, başka bir kafeye giderdik. Ancak kurumun yöneticisi masaların olduğunu ve yaklaşabileceğinizi söyledi. 15 dakika sonra geldiğimizde büyük bir tur otobüsünün geldiğini ve oradan bir grup 40 kişinin indiğini gördük. Yükseliyoruz, kimse bizimle tanışmıyor, kimse bize hiç dikkat etmiyor. Barmen kıza yaklaşıyoruz, masayı soruyoruz. Burada 17 saatten beri hizmet verdiklerini söylüyor, Sadece süper!!! 15 dakika önce telefonla bize yaklaşmamızın söylendiğini açıklıyoruz. Resepsiyonist geldi, bizimle konuşanın kendisi olduğunu ve yine de bize hizmet edeceklerini söyledi, ancak ilki de dahil olmak üzere herhangi bir yemeği 25 dakika taşıyacaklar. Çünkü tur grubuna hizmet ediyorlar. Pancar çorbası, hodgepodge ve patlıcan salatası sipariş ediyoruz. Resepsiyonist siparişi kabul etmemesi gerektiğini kaydetmez ve beyan etmez, ancak garsonları bize çağıracaktır. 15 dakika bekliyoruz. Garsonlar sadece neredeyse yemek yiyip bara giden tur grubuna koşuyorlar. Kimse bize yaklaşmıyor. Yöneticiyi tekrar aramamı isteyen barmene yaklaşıyorum. Beni duymuyormuş ve görmüyormuş gibi yapıyor. Ve onun diğer müşterilerle konuştuğunu haykırmaya başlıyor ama ben onu rahatsız ediyorum. Bu sadece kaba, kabul edilemez bir davranış!!! Sonunda garsonlar gelir ve bize pancar çorbası ve hodgepodge getirir. Pancar çorbası zar zor sıcak, hodgepodge biraz daha sıcak. Birinci soru - önceden pişirilmiş ilkini ısıtmak için 25 dakikaya ihtiyacınız var mı??? İkinci soru - neden normal şekilde ısınmak ve zar zor ılık bir yemek getirmek imkansızdı??? Yemek yemek çok hoş değildi, yine de pancar çorbası lezzetliydi, hodgepodge de, patlıcan salatası çok lezzetliydi. Sonra "süper" hizmet hakkında. Yukarıdakileri bize getirdikten sonra garsonlar kaçmak istediler. Ancak siparişin tamamının yöneticiye yapılmadığını söyleyerek birini durdurabildik. Şarap sipariş etmek istediler, garson stokta ne olduğunu bilmiyor. Ama esas olarak şarap listesinde belirtilenler yoktu. Ve kocam bir tava sipariş etti. Ama sonra sıcak ve oldukça lezzetli yemekler getirdiler. Ve yemek yediğimizde, barmenden de bir şeyler bulmaya çalışan bir ziyaretçiyi gördük. Sonra bize geldi ve burada nasıl öğle yemeği yemeyi başardığımızı sordu ve ona sadece 17: 00'den itibaren hizmet verdiklerini söylediler. Hikayemizi anlattık. O gitti. Genel olarak, sahiplerin çalışanların kabul edilemez davranışlarına dikkat etmeleri ve işleri halletmeleri için bir kez daha affedeceğiz!!!