Lütfen sonuna kadar okuyun. Belki birine hikayemle yardım edebilirim. Emekli maaşının birikimli kısmını almak için ofise başvurdum. İlk ziyaretimde beni yeni kaydettiler. Belirlenen zamanda geldim. 50 dakika bekledim, çünkü bir gün önce kayıt yaptırmayı unuttuklarım ortaya çıktı. Sonra, ne olduğunu açıklamadan bana çok kibarca imzanın üzerine kağıt kaydırdılar. Bunun bir ICD banka kartı (banka kartı) olduğu ortaya çıktı, ancak otomatik olarak bir hizmet sertifikası ile birlikte geliyor. Bu hizmetlere çok ihtiyacım olduğunu söylediler. Ve her şey çok kibar, kibar. Ancak sertifikanın maliyeti 3500 ruble ve görünüşe göre beni bu konuda uyarmayı unuttular. Bu sertifika yıldırım hızıyla postanenize geliyor. Bir ret yazmak ve iptal edilmesi için birkaç gün beklemek zorunda kaldım. Peki neden müşteriyi uyarmıyorsunuz? Belki bir banka kartına ihtiyacım yok, banka kartına da ihtiyacım yok ve balkonumdaki camları 3500 dolara yıkamam için bu meşhur sertifikaya ihtiyacım var? Resepsiyonda emekli maaşımın birikimli kısmının vakfın resmi mektubundan 10.000 daha az olduğunu öğrendim. Ancak sonra özür dilediler. Tüm iddialarıma karşı bana bunun onların böyle bir yönetmeliği olduğu söylendi. Ancak kişisel hesabınız üzerinden başvurursanız, fazladan bir kart yoktur, kimse sizi sertifika ile ödüllendiremez ve gergin olmanıza gerek kalmaz. İşçilerin bu basit seçeneği sunmamaları üzücü. Görünüşe göre, müşterilere dopa'yı asmaları onlar için karlı. - yönetmelik! En kısa sürede para almak ve Cheboksary kentindeki Gaz Fonunun ofisini korkunç bir rüya olarak unutmak istiyorum.
1 раз пришла, не работал интернет в офисе, час простояла и перезаписали на другой день, пришла во 2 раз, ожидание уже больше 30 минут, что за издевательство такое🙄
Сотрудница вежливая. Но к сожалению всегда приходится ожидать в коридоре стоя, у кладовки отеля. На предложение сделать зону для для ожидания, ответили: «мы не арендуем зону для клиентов.» И потом вежливо предложили подождать в кабинете.