Kooperatif 25 adresindeki evimizde, evin gaz ekipmanının içinde ne zaman yapıldığı (ve belki de sadece ofise bir yasa yazıp yazmadıkları) belli değilken, sakinlerin hiçbiri ustaları görmedi, yaşlıların ev işlerine ilişkin tapu imzalanmadı. Phoenix yönetim şirketimiz var, ancak Ceza Kanunu'na değil, sakinlere ödeme için bir fatura düzenleniyor. Bu sol tahakkukun bize açıklanması için gaz dağıtım şirketine başvurduklarında, ceza kanunumuzun onlarla bir anlaşma yapmadığı ve bu nedenle bunun için kiracıların kendimiz ödemesi gerektiği söylendi. Ve senedin neden ev işindeki en büyüğüne imzalanmadığını sorduğumda, ustanın eylemi imzalamak zorunda olmadığı bana küstahça cevap verdiler. Çalışanlarınızın bu meşru eylemi olmadığını nasıl anlarsınız? Neden onların tarafında sürekli bir kargaşa var? Zaten daire içi gaz ekipmanı için çok yüksek meblağlar ödüyoruz (altın sabununuz bize çok pahalıya mal oluyor). 2024 yılında, daire içi gaz ekipmanının bize maliyeti 2398 rubleye mal oldu, bu nedenle bize ayrıca sol taraftaki 355 ruble tutarı da tahakkuk ettirildi. Tarifeleriniz ormandaki mantarlardan daha kötü büyüyorsa, 2025'te bunun ne kadara mal olacağını düşünmek bile korkutucu.
С февраля месяца не могу получить на руки договор🤦, перезаключали в связи со смертью собственника. То "мы Вам позвоним", то " на подписи у руководителя". В четверг пришла в очередной раз, взяла талон на консультацию, кстати по требованию специалиста (окно2), так оказалось, что не работает программа.!!!! Дали на подпись договор, дата заключения 5 марта 2024!!!! Август месяц на календаре!!! И, снова договор составлен с ошибками 🤦. При этом специалист в очередной раз не указала конкретную дату, когда можно будет забрать договор. Часы приёма и график работы учреждения и так довольно не удобен для работающего человека, так и ещё невозможно записаться предварительно либо хотя бы точно знать когда будет подготовлен договор. Дозвониться невозможно!!! Прошу руководителя также обратить внимание на корректность обслуживания и парковку.
Sevgili maden suları sakinleri, insanlık tarihindeki en büyük olaylardan birini kesinlikle kaçırdınız, bu da asıl şeyin ruh veya ruh olduğu sorusuna son veriyor
madde mi? Çünkü sevgili şehrimizde, MGK JSC - bundan sonra Şirket'in şahsında cehennemin gerçek bir şubesi zaten ilk yıldan fazla bir süredir faaliyet gösteriyor.İncelemeleri okuduktan ve kişisel kullanım deneyiminize empoze ettikten sonra şunları yapabilirsiniz
Şirket çalışanlarının akrabalarının ve arkadaşlarının ezici bir artışıyla bile ortalama puanı 2,5'in üzerine çıkaramadığı sonucuna varmak. Kusursuz bir üne sahip bir şirket,
Şehir parkında bulunan umumi tuvaletin bile ortalama puan açısından ilerisinde olduğu derecelendirmenin neredeyse en altında kalmaktadır. Hemen bir dilekçe istemek istiyorum
sahipler, yalan söyleyen müdür, buchgater, avukat, umumi tuvaletin hat personeli, böylesine korkunç bir şirketle karşılaştırdığınız için bunu hak etmediniz, ancak amaçlar için
Nesnellik, karşılaştırma gibi bir bilgi metotunu uygulamak zorunda kaldı. Aynı zamanda, parkta bulunan ikincisi olmadan, bu iki organın kamuoyunun önemine de dikkat çekmeye değer.
Bir şekilde yaşayabiliriz, ancak ilki olmadan hiçbir şekilde yaşayamayız. Leonardo Davinci'nin ebedi olmayan ve yavaş ama emin adımlarla yok olan "Mona Lisa" tablosu gibi, gaz iletişiminiz de öyle
Dahası, er ya da geç ebedi değiller, ister isteseniz de istemeseniz de, bölgesel yetki alanına göre ulusal mirasın "kızının" eşiğinde olacaksınız. Ama sevgili okuyucu, bize
Diğer şehirlerdeki şubelerle ilgilenmiyorlar, senin için sevgili dostum, başıma gelen olayların yerel ve şaşırtıcı derecede doğru bir resmini üreteceğim ve bugün 6 yıldır ilk kez
Aylarca süren gözlem ve şirketle olan dostluğum, oh, bu korkunç "Geri Çağırma" kelimesini yapacağım.
Yazar Dante Algiera'nın "ilahi komedi" adlı eserinden bilindiği gibi cehennem, her birinde günahkarların cezalarını beklediği 9 daireden oluşuyor.
Cezam, proje dokümantasyonu, kurulum, devreye alma çalışmaları geliştirme ihtiyacıydı, şehrin her sakini ihtiyaçlarına bağlı olarak kendi çevresine sahip olacaktı.
Öyleyse başlayalım. İlk daire (nimb), st. Tereshkova s. 24, nüfusa hizmet veren Müşteri Merkezi. Oraya gelen herkese umut bırak, vaktin olacağı umudunu bırak
başka planlanmış işler yapmak. Zaman en iyi ihtimalle 15 dakikadan birkaç saate kadar sürebilir. 2024 yazında belli bir numaraya sahip bir bilet aldım, gelenlerin nasıl olduğunu izledim
Daha sonra sorularım çözüldü. Bu yerde yaklaşık bir saat bekledikten sonra, acıya dayanamadan çatının arduvazının sesini duymaya başladım, soruyu yüksek sesle ve net bir şekilde sordum, ne zaman kabul edileceğim?
Bundan sonra ve başka bir durumdan sonra (onlarla ilgisi olmayan), bundan daha fazlası tekrarlanmadı, neyin bağlantılı olduğunu kesin olarak söyleyemem, belki de tesadüfen bu şekilde ortaya çıktı ve bu yine de bir istisnaydı.
Ardından, kayıt ve sms olmadan 8 (aldatma ve ihanet) dairesini hemen ziyaret etmek ortaya çıktı. Stavropolskaya, tasarımcılar şubesi.
Oleynikov'un baş tasarımcısı Natalia'yı zaten aldım. Fark etmeye değer, ev sahipliğine bir gezi yaptı, kesin isteklerimi dikkatlice dinledi ve ofise döndü.
Ayrıca, çalışmalarına sözleşme sözleşmelerinin imzalanması, yapılan işin kabulü ve teslimi, hizmetlerin ödenmesi ile birlikte eşlik edilmektedir. Ancak sözleşmeyi imzalamaya ve sözleşme kapsamında hizmetlerin ödenmesine geldiğimde
Kendim için birkaç tutarsızlık belirledim. İlk olarak, ödeme bir Tapu yoluyla yapıldı - Yapılan iş, bir tapu yoluyla Karl, yani bir sözleşme imzalamadan bile, sadece ödedikten sonra zaten kabul ediyorum
işi yapıyorum ve yaptığım iş hakkında hiçbir şikayetim olmadığı gerçeğine imzamı atıyorum. İkincisi, projemle ilgili olarak uygulanan fiyatların liste fiyatı hakkında bir soru vardı, bana 119-pr belirttiler, bu bunun için
iki katlı binadan, ikinci katımın nerede olduğunu açıklamasını rica ediyorum, cevap basit - git ödemeni yap. O andan itibaren, örgütün çalışanlarına baskı yapan Booling'in iki haftalık hikayesi başladı,
Neredeyse haftada 2-3 kez 1-3 saat çalışmak gibi oradayım, şikayetler, itirazlar yazıyorum, evde dogvor'un bir örneğini alıyorum, ikinci sayfayı tekrar yazıyorum, son teslim tarihlerini değiştiriyorum ve şartlarıma göre yapmayı teklif ediyorum.
Kendimi biraz sinirlendiriyorum ve onları gıdıkladım. Çünkü onlara yeni şartlarla teklif ettiğim sözleşmeyi imzaladılar. Polis memurlarını aradım, ihlallerin kaydedilmesini istedim
medeni hukuk ilişkileri, peki, onlar da aferin, belgelerin sahteciliğini söylüyorlar, ceza Kanununun tüm işleri var, ancak hiçbir şey yapmadılar, çünkü bu bir sözleşme sözleşmesi olduğu için sözleşmenin şartlarını önerme hakkına sahibim,
Bunda hiçbir şey yok. Sonra Natalya, projemi neredeyse tamamen değiştirdi, eskizlerde, ihtiyaçlara hiç uymayan, sadece Rukova'ya sonra bana açıklamak için
Kölelerim, şapkaya yakışmıyor ve sen hiçbir şey yapmayacaksın, yemek yiyeceksin, diğerleri havlıyor ve sen istisna olmayacaksın. Bu, salıncağın bir sonraki aşamasını başlattı.
Genel olarak Natalya, yanılmazlık ve izin verilebilirlik duygusuyla ifade edilen mesleki ve ahlaki bir difformasyona maruz kalan bir çalışanın açık bir örneğidir,
Bir kişinin iradesini bastırma ve kendi iradesine boyun eğme arzusu, iş disiplini ihlallerini değerlendirmede ilkesizlik, gerçek ahlaki anlam fikrinin yerine geçme arzusu
hayali iş faaliyetleri.
6 daire (sahte öğretmenler) Oleynikova ile yapılan itirazın ardından, yazılı bir açıklama yoluyla proje konusunu çözmek için şirketin müdür yardımcısı ile görüşmelerini istedi. Çarşamba günü, Perşembe günü yöneticinin kabul günü bir açıklama yazıyorum
ve biliyorsunuz, lider 1 günlüğüne hastalandı ve bu departmandan korkanları, güvenlik şefini ve avukatı toplantıya atadı. Bu nasıl böyle??? Ve burada ben 1 oturuyorum, son olmayan üç çalışanla çevrili
Projeyle ne yaptığımın bana uymadığını soruyorum, durum çözülmedi. Cevap: memnun olmayan şey: ifadeleri yaz, o sırada onları zaten 3 düzineden fazla yazdım ve sadece 1'e cevap aldım.
Güvenlik şefi, ciddi bir iş havasına sahip, yeterince yaşlı, masum bir adam şöyle diyor: Bir daha buraya Stavropol'a gitmeyeceksin, seni yasaklıyorum. Örgüte başvurma konusunda anayasal hakkım olduğuna dair argümanlar,
Uzmanınız projeyi bende yönetiyor, sözleşmeye göre davanın sonuçlarını ve materyallerini her an tanıma hakkım var. Hayır, sen de gelmeyeceksin, ama her neyse ben giriyordum. Bu saçmalığı dinleyen bir avukat, kafayı yiyenlerin mutlak saçmalığı
Diktatöre şirkete girmem yasağından korktum, Larisa size benden selamlar! Ayrıca yanımda Oleynikova ile vasat olmayan bir şekilde müzakere etmeye çalıştı, bunun üzerine sorunu çözmek için tamamen kopukluğunu ve isteksizliğini gösterdi.
Sorun onun değil benim sorunumdu ve kimse bunu çözmek istemedi. Ve ancak her evden 3-4 parça bireysel itiraz yazmayı kabul eden komşuların yardımından sonra, yürütme organının denetim makamlarına yapılan itirazlardan sonra
Öyle bir değişim oldu ki, şikayetlerin analizi departmanı Stavropol'den çoktan aradı, ayrıntıları netleştirdi. yu nou işte ai min mi? Ancak baş diplomat, bu sorunla hiçbir ilgisi olmayan, yükü kendisine yükleyen müdür yardımcısı Oksana oldu
Çok minnettar olduğum sorunu çözmekten sorumlu olduğum için. Bunların hepsi uzun zaman önceydi, yaz ayındaydı, sonuç olarak yöneticiler tasarımcının görevlerini meslektaşlarıyla yerine getirdiler. Soru kapatıldı, ancak uzun sürmedi.
Apartman gaz ekipmanı projesinde değişiklik yapmanın zamanı geldi. 12/20/2024 tarihinde ilk daireye geliyorum ve burada 4 dairenin (öfke) yanında olduğu ortaya çıkıyor, sürücü Alexander Sayenko'nun şahsında gerçek bir göksel (soyadıyla yanılıyor olabilirim)
yoldaşı olarak
Hyundai tukson'da, Müşteri Merkezinin boş park yerlerine giden yolu numarasız kapattım, sakin sözlerime, kibar, nazik, nazik, şefkatli isteklerime arabayı yoldan çıkarmayı reddediyor. Sayenko saf bir burjuva, küçük
otoparkın sahibi, otoparkın servis arkadaşı olduğunu söylüyor, buradan bir yere git. Tamam, duruyorum, trafik polisini iyi aradım, bekleme odasını aradım, telaşa kapıldım, Sayenko'nun çalışma saatleri içinde arkadaşıyla konuşmasını 10-15 dakika beklemek zorunda kaldım.
Bekledik, tamam. otoparka koydum, geliyorum, tam adını söylüyorum ve pozisyonun senin hakkında bir şikayeti olacak. Cevabı istediğiniz yerden şikayet edin, Oleynikova gibi aynı difformasyon belirtileri de öyle. Konuşmamızı dinledikten sonra proletaryanın 3 temsilcisi lümpen değil
İstihbarat tarafından şekli bozulan, efendilerine yüksek sesle ağlıyorlar, muhtemelen bu lanet olası senden önce neydi (nazikçe)?. Bu iddialar hakkında açıklama almak istedim ve neden aniden size tanıdık gelmeyen biri oluyorsunuz, siz ne oluyorsunuz?
Öğrendiğimde, bir kavga çıktı ve üçümüz beni yere devirdiler ve şirket çalışanları beni mahvetti. Şaşırdığımı söylemek, hiçbir şey söylememek. Koşullara bağlı olarak polise bir rapor yazılır, bir kontrol yapılır,
dayak atıldı ve bu sadece ikinci nesnenin başlangıcı. Ve şirkete karşı tiksindirici ihmalden dolayı tüylerim diken diken diken eden üçüncü bir kişi daha olacak. Sevgili okursunuz, kavgada benim de suçlandığımı, tepki verdiğimi ve bir şey istediğimi doğru bir şekilde anlayacaksınız
Lumpens'ten gelecek ve sen haklı olacaksın, bayım....oh, şirket gibi temassız. Ama ben çoğu çalışanın aksine hatalarımı kabul etmeye hazırım, ama asla, düşünmeyin bile.
Özetleyelim: Sözden şirketin kendisine hiç sorum yok, çünkü şirketin kendisinin sorumluluklarla donatılmış yasal bir yaptırım olduğunu çok iyi biliyoruz, ancak ücretli işçiler görevleri yerine getiriyor.
dürüstlük, sorumluluk, bencillik gibi erdemlerle birliklere bahşedilmiş, Vrio'nun kabul odasını büyük bir artı olarak ayırıyorum ve Vladimir de dahil olmak üzere kurulum departmanı, dünya insanlarıdır, eğer onlara ulaşırsanız, her şeye sahip olacaksınız.
Bu çalışanlar, bu şirketin olumsuz eleştirilerin bataklığından çıkmayı umuyorlar.
Birkaç çatışmam için yalan söyleyen lider, çatışmaların çözümüne tam olarak 0 kez katıldı, çalışanları etkileyemiyor, ofisimdeki çaydanlıktan değerli insanlarla çaydanlıktan yeşil çay içmek çok daha iyi
iş faaliyetlerinin organizasyonunda emirleri yerine getirmek.
Umarım bilgiler Ceo'ya ulaşır, kimseyi kovmamı istemiyorum, personel eksikliklerini çok iyi biliyorum, ne olduğuyla çalışın, eğitin, açıklayın, dikkatinizi dağıtın, zorlama önlemleri alın, sonunda hiçbir şey çıkmazsa onları anatematize edin. Anaokulunu anlamıyorum ve oluşan kişiyi yeniden eğitmek neredeyse mümkün değil, ancak eylemsizliğiniz şehrin sakinlerine yansıyor ve biz bundan hoşlanmıyoruz.
Sevgili arkadaşım için tebrikler, incelememi sonuna kadar okudun, yüzüme bir gülümsemeyle yazdım, geçmiş olayları hatırladım, hiciv ve öz ironi kullanarak sizin için ilginç ve komik bir lampoon yazmaya çalıştım, ancak tüm bunların gerçekleştiği anda komik olmaktan uzaktı ve uygun deneyim ve bilgi olmadan benzer bir durumda olmak istemiyorum.
Ужасное отношение к людям, которые приходят забрать свои документы. Хамское отношение, как будто ты пришёл к ним домой .
Персонал общается отвратительно,не весь , а быть точнее девушка (Гашова Анна Андреевна) общаеться с людьми так, будто ей чем то должны и вообще занимают её личное время. Научите вашу работницу общатся уважительно с людьми и выполнять свою работу, как полагается, а не создавать видимость.
сегодня обратились в компанию по ул. Терешковой для переоформления договора, хотелось бы поблагодарить Криворучко Елену, очень быстро и доходчиво все объяснила и сделала. Приятный и вежливый специалист. Спасибо!
Пришли написать заявление на замену газового оборудования, понимая, что очередь была-есть и будет в таких организациях. Но, взяв талон в 17:36 перед нами было 13 человек и предварительное время ожидания составляло 52 м
«Специалист» в какой то момент решила принимать людей не смотря на номер талона-видимо по личному принципу отбора, на что мы возмутились( на тот момент мы сидели уже 2 часа), на что девушка пригрозила вообще нас не принять! Собственно она бы так и сделала потому, что мы сидели до закрытия и она приняла всех людей пришедших после нас, а это больше 25 человек!!! В 19:50 оставались мы и мужчина который пришел за 20 минут до закрытия, и КОНЕЧНО она взяла его объявив, что ПРИНЯТЬ У НАС ЗАЯВЛЕНИЕ УВЫ НЕ УСПЕЕТ, но ОГРОМНОЕ СПАСИБО МУЖЧИНЕ, который наблюдал за не профессионализмом и бесчеловечностью «специалиста» отказался от обслуживания, сказав что прийдет в другой день. По итогу в 19:55 у нас приняли заявление, заняло это 5 минут, НО кассу закрыли и сказали прийти в другой день! «Специалист»-Менгалиева Олеся Алексеевна
11
Kurumun yanıtını göster
Башир Х. Курмаев
16. seviye şehir uzmanı
18 Ekim 2024
Добрый день, отсебя скажу просто, был там переоформлял лицевой счёт покойного отца своего на себя.
Всё прошло прекрасно, девчата были вежливы общительны, хотя царица деловая обстановка. Время ожидания было минимальным. Обслуживание ОЧЕНЬ УВАЖИТЕЛЬНОЕ, уважительной без подвоха.
Ужасное обслуживание специалистами, поменяли название организации и теперь люди вынуждены толпиться по 2 часа в очередях, сервис 0, специалисты позволяют себе повышать голос на пожилых людей, ничего не объясняют. Пришел заключить договор на замену котла, предварительно подав заявление на подъём архивных данных еще 09.10.2023, в результате за 3 часа моего ожидания, "специалист" обслужила 2 человек, затем встала пошла сходила в магазин, пришла попила чай и приступила к обслуживанию, в результате которого оказывается никаких архивных данных нет, сослалась на человеческий фактор в газовой компании и не заключила договор, сказав приходите в понедельник.
В окошках девочки быстро работают, вежливо, доступно объясняют, и как у них хватает терпения на всех, честно, постояла в очереди, послушала- всякие люди попадаются. Но зато документы они потом передают в кабинеты- вход со Ставропольской- там не торопятся работать-там же их не дёргают с улицу и они сидят и не спешат, делать документы- а мы ждем
Выражаю искреннюю благодарность сотруднику данной организации Гашимовой Анне Андреевне, за свой професионализм и внимательность. Надеюсь руководство отметит Вас при формировании фонда премирования.
Обратился в АО минераловодскую газовую компанию в единный центр
Доступно все обьяснили
Девочки все вежливые
Приятно смотреть на форму одежды
В общем все хорошо
Девочки вроде бы вежливые, но не все. Самая вежливая и приятная - кассир.
Между собой отделы и кабинеты договорится не могут, на любой вопрос "куда дальше" в ответ только то что они не знают, т.к к этому не относятся, и так в каждом кабинете. Одни туда отправляют, там на них ругаются что это не в их компетенции и бегаешь так между двух контор. А они между прочим не рядом находятся. Только и могут деньги высасывать из народа, за каждую мелочь, которую толком не выполняют, но и другого никого нанять не имеем право. А если и наймем, то газовой всё равно нужно оплатить, будто они все сделали. Разве это нормально?
Обратился в единый центр за консультацией по замене плиты. Операторы на приеме все рассказали что необходимо , сразу приняли
документы. Все приятные, вежливые есть бейджик с именем как я могу обращаться к специалисту. После принятия документов оценил качество обслуживания на отлично /смайликом/. Все на высшем уровне.
Обслуживание на 3. Всё занятые, спросить не у кого. Заключили договор ещё в декабре-на руках его ещё нет. Я пошла в конце января и мне грубым голосом сказали, что звонка не было вам, чего пришли.
Очень медлено работают, берешь талон на нем написно ожидание что 20 минут , ждем уже 50 минут ,сколько прождем еще не известно, специолисты почти все вежливые, наверное только из за нескольких только 2 балла , паралельно еще занимаются другой работой
Здесь никто ни куда не торопится! Сотрудники сидят как сонные мухи. Тянут время капитально! Они же на работе,а другие нигде не работают !Могут и в очереди часок подождать. Отвратительное место! Люди нервничают,а сотрудники сидят им же зарплата идёт и плевать на все, и всех.
Сайт ужасный невозможно загрузить фотографию пишет недостаточно памяти при оформлении заявки на заключение договора на обслуживание газового оборудования.
Честно говоря мне пока не попадались плохие люди и обслуживание. Не могу ничего сказать плохого. Даже попав на обеденный перерыв входили в положение, оставляли еду и помогали с документами. Человечность ещё не пропала. Ну то что на каждую бумажку нужна бумажка- это да)) благо что сразу же после получения бумаг и оплаты приезжают специалисты и делают свою работу. Но платить нужно за всё и не мало.
Что можно сказать про эту контору? В большинстве девушки вежливые, но одна там есть с лицом, будто делает одолжение, она так и общается. Поставила ей красный смайл. В очереди сидела у них 50 минут, бегать приходится из одной конторы горгаза в другую, не один раз. Ещё у них интернет пропал, так и не дождалась приёма, приехала на следующий день. Цены по замене оборудования высокие, обидно, что сделать ничего нельзя. Газовики работают спустя рукава...
Отвратительное место,не дозвонишься.
Каждый посылает к друг другу. Уже 2 месяц ждём специалиста,чтобы подключить новую плиту и колонку. За то за обслуживание уже начилили.
Правильно пишут люди хочешь испортить настроение попади в газовую компанию,и это тебе обеспечено в головном офисе на Ставропольской в кабинетах тоже нас за людей не считают,кормят "завтраками"завтра приедем после завтра приедим а в итоге никого не дождешься:столкнулись с подключением котла после замены обещают и не едут отпросились с работы прождали весь день и никого,не позвонили не сказали по какой причине нп приехали непонятно,в доме "холод собачий"а им то что им тепло и хорошо .Никакой человечности,противно ходить туда но приходится.
Очень одобно сделано, единый цент предаставления услуг: не нужно бегать по кабинетам, и информацию получил и документы приняли. Девочки красивые и очень приветливые. Спасибо!
1
Kurumun yanıtını göster
Olga
6. seviye şehir uzmanı
6 Aralık 2021
Вежливые сотрудники, все доступно объяснили и терпеливо ответили на все мои вопросы. Сориентировали по примерным расценкам, что очень удобно, чтобы рассчитать свои расходы. Очередей нет. Звонят по готовности документов и приглашают прийти. Проектировщик Владимир, при замерах дал ценные рекомендации, подробно проконсультировал, как нам лучше сделать. Слесари быстро и качественно выполнили свою работу. Ставлю четыре звезды только за то, что в конторе не оказалось нужного прибора на продажу и нам пришлось объехать весь город и купить под заказ и за то, что расценки просто космические. Без кредита тяжело накопить на оплату всех услуг, но это уже вопросы к государству. А работникам спасибо! Так держать! 👍🔥
Персонал грамотный, очередь довольно быстро двигается. Но всё равно пришлось посидеть почти час. Но это мало, по сравнению с прошлым посещением данной организации.
Пять звёзд ставлю благодаря оператору из первого окошка. Выслушала проблему, помогла решить. То что не входило в её компетенции, всё подробно объяснила, как и что сделать.
В остальном мало места для клиентов, некоторыми приходится стоять в ожидании очереди.
И ещё, телевизор временами орет так, что не слышно что говорить оператор.
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
19 Ocak 2023
Приятно удивлëн, всё грамотно, специалисты отвечают на всё вопросы. Бысто решили проблемы с документами.
Не берут трубки, на рабочем месте не находятся! Общаются борзо, как будто я каждый день с проблемами с газом сталкиваюсь!
3
Kurumun yanıtını göster
сергей д.
5. seviye şehir uzmanı
22 Ağustos 2023
Почти час в очереди, очень жарко, работают очень медленно, всего на всего нужно было вызвать слесаря для планового осмотра, не ремонта ,а осмотра, потом они не смогли дозвониться , предложили пройти в 10 кабинет и самому поговорить со слесарями и догадаться. Короче заплати и пошол от куда пришол. Вторая контора рога и копыта, первая это обслуживающая дымоходы.
Обратилась по замене счетчика в службу КИП , спасибо большое начальнику службы за консультацию. Ребята работают слаженно , на следующий день со мной созвонился Слесарь и заменили счётчик. Все быстро, оперативно, качественно!
Хочу выразить благодарность коллективу газовой организации АО МГК.
Когда я обратилась в эту организацию ,ожидала долгих скитаний по инстанциям,однако,неожиданно для себя,обнаружила,что встретила не холодных,равнодушных "клерков",а внимательных и доброжелательных людей,специалистов и профессионалов своего дела.Работы по моему вопросу были организованы и чётко проведены.
Одно удовольствие было смотреть на сварщиков,монтажников,мастеров инженеров.Специалисты из Единого окна постарались помочь,пояснить процедуры,порядок и правила.
Очень приятно была удивлена сервисом обслуживания.Так держать)!Спасибо всем.
3
3
Kurumun yanıtını göster
О
Ольга Шепилова
9. seviye şehir uzmanı
8 Kasım 2023
Жесть просто адище недаром газовики . Очереди по 2-3 часа . Сотрудник может встать и уйти без предупреждения что у него перерыв хоть бы расписание было А эту операцию делает только он и тогда не 2-3 а 4-5 часов ожидания Адово место
2
1
Kurumun yanıtını göster
Gek Chuk
16. seviye şehir uzmanı
21 Haziran 2023
Куда нам без газа. Если ни куда не торопишься тогда сойдёт.
Отзыв отклонили за недостаточность информации о медлительности сотрудников. И уж не знаю совпадение или что, но обслуживать газовые приборы пришли в день рождения, прям сама вежливость, обещали прийти на следующий день даже время записали, а нет, вот и жду когда наступит долгожданное завтра.
Бардак одним словом, уже два года подряд пишут обращение к мировому судье о взыскании задолжности за обслуживание, хотя на самом деле задолжности за обслуживание не имею все оплачено вовремя.