Отзыв будет посвящен скорее не конкретному отделению а всему банку, в целом.
31 октября я подключил в офисе премиальные услуги с картой МИР supreme.
Процесс оформления достаточно быстро, в отдельном кабинете для премиальных клиентов.
Но далее, я столкнулся с ужасной работой службы поддержки банка по выделенной телефонной линии. У меня возник срочный вопрос.. В чате не отвечают более 2 часов. Время ожидания на звонке- 38 минут.. Карл! Я нигде не сталкивался с такой работой в других банках премиальных сервисов. Я потратил своё время просто слушая музыку в гудках около 40 минут и никто не взял трубку!
Это ужас!
Bu bankayı tavsiye etmiyorum. Şubede anneme bir kart empoze edildi ve bir hafta sonra sessizce ücretli bir tarife geçti. Bir ay ücretsiz, daha sonra ayda 2990 ruble, 3 ayda yanlışlıkla keşfedene kadar neredeyse 10.000'i yazdılar. Sohbette elbette parayı iade etmeyi reddettiler, çünkü sizin izniniz olmadan size ücretli hizmetleri dahil edebileceğimiz gibi "push bildirimlerini kontrol etmeliydik".
Banka ofisi ile ilgili olarak: VIP değilseniz, o zaman her zaman uzun bir bekleyişiniz olur. Sürekli olarak gizli ücretli hizmetler empoze etmeye çalışıyorlar - ya bilgilendirme ödeniyor, sonra bir kart açılmalı, sonra bir aracılık hesabı açılmalıdır, vb. Bu bankanın müşterisi olmayı önermiyorum.
Bunun için olumlu eleştiriyi değiştiriyorum.. Soru şu ana kadar bankanın bu şubesine ait değil - bankanın bir bütün olarak çalışması için 1 yıldız!
Muhtemelen zor mali zamanlar geldi - öyle ki ciddi bir banka ciddi olmayan faaliyetler üretmeye başladı...
Banka müşterilerinin dikkatini çekiyorum:
Önceden ücretsiz olan SMS bilgilendirme hizmetinizin aktif olup olmadığını kontrol edin!!!... 08/20/24 tarihinden itibaren hizmet ücreti 99 tl'dir... Ancak aynı zamanda, size bağlı olmasına rağmen, bu hizmet için ücretlerin ödenmesi ile ilgili mesajlar size gönderilmiyor!!!
Destek hizmeti operatörleri aynı zamanda samimi bir sürpriz ve anlayışsızlığı tasvir ediyor... Böyle devam et!!! Rakipler için güçlü çalışma!