Yaşlı müşterilere hizmet verme iddiası.Mevduatı yeniden düzenlemek için banka şubesine başvurduk. Yönetici hiçbir şey yapmadı, akrabalarından bunu kişisel hesabından bağımsız olarak yapmalarını istemeyi teklif etti. Eminim bankanın müşterileri arasında, eski moda bir şekilde operatöre dönmeleri, onlara yardım etmeleri, kayıt yaptırmaları ve her şeyi açıklamaları için uygun olan birçok yaşlı insan vardır. Bu genç akrabalar yoksa, bu kişisel hesabı kim oluşturabilir ve içinde bir şeyleri yeniden düzenleyebilir. Zamanla, bunu müşteriye reddetmek o kadar pahalı değil, lütfen buna dikkat edin.
Bankaya olan tüm güveni kaybedildi, tüm transferler hesapları arasında olduğu için sebepsiz yere hesabı bloke ettiler, paranın kaynağı hakkında belgeler talep ettiler (paranın nereden geldiğini bulmak bankanın işi olmadığını düşünüyorum) ve bu belgeleri verdikten sonra bile banka. 10 gündür hesabın kilidini açmıyorlar ve ne zaman açacakları bilinmiyor. Bence böyle bir ilişkiden sonra müşterinin bankayla uğraşmaya devam etmesi pek olası değil, hatta daha çok bankaya parasına güvenmesi pek mümkün değil.
Servis korkunç.
Personel bu sözden hiç beceriksiz değil.
Kartları birleştirme işlemini zar zor gerçekleştirdiler, onlardan birinden para çekemediler, bankanın geliri pahasına bıraktılar.
Banka şubesi programa göre çalışıyor ve banka çalışanı saat 18: 20'de müvekkilime eve gitmek istediğini ve iki çocuğu olduğunu söyledi.
Profesyonellik eksikliği ve kaba tavrı son derece tezahür eder.