Обслуживание при открытие карты заняло 55 мин. При этом в очереди просидела час , и за этот час обслужили одного человека , который был как раз пере до мной. Так еще и заставили оформить кредитную карту! Иначе не оформляли дебетовую. Просто безобразие!!! Медленные, ленивые сотрудники . На входе кричат с места, что ждать придется около часа, в надежде что уйдем... При этом в наглую просят написать про них хороший отзыв. Интересно вообще кто то проверяет работу этого офиса? Слов нет. Первый раз с таким беспределом сталкиваюсь.
11/27/2024 tarihinde bu ofisi ziyaret ettim, çok iyi bir konuma sahiptim ve katkı sorununu acilen çözmek gerekiyordu, bu nedenle kalan incelemeleri okuduktan sonra uzun bir beklemeye hazırlandım. Kuponun kaydedildiği andan itibaren, bir banka çalışanıyla (çok kibar bir genç adam) iletişim kurmak, soruma karar vermek - 20 dakika geçti! Kesinlikle bu şubeye döneceğim! Müşterilere yetkin ve kibar yaklaşımınız için teşekkür ederiz.
Buradaki pazarlamanın "annemde etkili bir yöneticiyim" düzeyinde olduğu benim için açık.
Gazprombank'ta olduğu gibi kendimi bu kadar aşağılık bir şekilde aldatıldığını düşündüğümü hatırlamıyorum.
Bence genel olarak, herhangi bir şirket için ilk kez olumsuz bir inceleme yazıyorum.
Rusça reklamlarda "Unionpay kredi kartına ücretsiz hizmet vermenin ilk yılı" yazılmıştı, aslında kartın işe yaramaz olmasının yanı sıra zararlı olduğu da ortaya çıktı.
Her şey hakkında daha fazla bilgi edinin:
- Reklamı gördüm
- Başvuruyu bıraktım
- Kart almak için bankaya davet edildiler
- Anlaşmayı imzaladılar
- İsimsiz bir kart verdiler
- Bir süreliğine kredi kartının varlığını unuttum, çünkü onu sadece seyahatlerde kullanmayı planladım
Bir süre sonra, kiracının başka bir şehirde kira ödememesi nedeniyle, icra memurlarının hesapları engellemeye başlaması, Gazprombank'taki bir hesaba istisna uygulanmamıştı, ancak burada hesabı engellemekle kalmadı, aynı zamanda kredi fonlarının miktarını da engellediler (sadece bu bankada bunu yaptılar, ne tasarruf Bankası, ne T-bank, ne Alfa ne de VTB, icra memurlarının talep ettiği bu tür dolandırıcılıklarla uğraşmadılar). Görünüşe göre, kartın kaydı için hemen 3490 borçlandı (hiç kimse beni bu yazıya ya da kayıt sırasında beni uyarmayı bile düşünmedi) + sigorta parası borçlandı (anladığım kadarıyla, kartın kaydı için kendilerinin yazdıkları gerçeğiyle bağlantılı olarak bağlandı) -1290 * 2 ay.
Ve merhaba buraya geldik, koleksiyoncuları beni arıyor ve sonuçlarıyla korkutarak ortaya çıkan borçların ödenmesini talep ediyorlar.
Şimdi tombala! Kartı yenileyerek - para borcu ödemez, çünkü hesap engellenir ve istediğiniz gibi tırmıklayın. Para kayboluyor, koleksiyoncular terörize ediliyor. Sorunu çözmek mümkün değil.
Tabii ki, hesabın kilidini açtıktan sonra (bazı nedenlerden dolayı diğer bankalardan bir haftadan fazla süren), kredi geçmişini bozmamak için borcumu derhal ödedim
BİNGO No.2: Kart yurtdışında çalışmıyor ))))))))))))))))
Harcanan zaman:
- Kart kaydı
- Genel olarak ne için yazıların yapıldığı yargılamalar (bankadan yapılan tüm yazımlar "bilançonun değiştirilmesi", "kart işlemi" ve diğer genel ifadeler ifadelerine göre görünür. Telefonla 40-50 dakika arayamazsınız, ofislerde en iyi zamanlarda olduğu gibi bir saatlik kuyruklar "tasarruf bankası" dır.
- Hiç kimsenin saklanmayı veya saklanmayı planlamadığı kollektörlerden gelen aramalar
- sinir
- aptalca bir kart, şimdi Çin'deyim, ondan ödeme hiçbir yerde geçmiyor
Yakında kartın hesabını kapatmaya geleceğim ve bu tür aldatmacaların yasallığı konusunda bir avukatla konuşacağım, kesinlikle ÖZPP veya mahkemeye başvuracağım
Bu bankada kimseye hizmet verilmesini kesinlikle tavsiye etmiyorum, görünüşe göre özel mülk sahipleri umursamıyorlar, piyasada fazlasıyla anlaşılabilir ve hatta alternatifler yeterli.
Banka ile çalışma deneyimi son derece olumsuzdur
P.S. Umarım petrodolar, diğer devletinizin önünde yüzünüzle çamura düşerek o kadar da dönüşmez :)