Bu sadece bir tür alay konusu. Kartı teslimatla daha fazla sipariş ettim ve Kasım ayının sonunda, her şeyi ofisi etkinleştirmeye çalışıyorum. Her şey aktivasyon için bir kod gelmediği gerçeğiyle başladı, yardım hattından telefon numaralarını onaylamak için bankanın ofisine başvurmaları söylendi. Pasaportla geldim ama oradaki kadın bana hala evlilik cüzdanı getirmem gerektiğini söyledi, çünkü soyadımı değiştiriyordum. Tamam, bir süre sonra tanıklıkla geldim. Çok uzun bir süre bu kadın bilgisayara bir şeyler yazıyordu, sonra her şeyin yolunda olduğunu ve ofisin yakında açılacağını söyledi. Bir ay daha geçti ve hiçbir şey olmadı. Yardım hattını tekrar aradım ve bankanın ofisine gelip telefon numarasını doğrulamam gerektiği söylendi. Buna onu iki kez onayladığımı söyledim, ancak telefondaki kız onun onaylanmadığını ve tekrar gitmem gerektiğini söyledi. İnsanları bağırıyorum!!! Bu genel olarak nasıl olabilir ve lojistikleri nerede olabilir? Bu tavırla müşterileri nerede? Bu da ben sadece ofise girmeye çalışıyorum.🤣🤣🤣
Bu banka şubesi sadece bir tür yanlış anlaşılma! Lütfen kapatın ve utanmayın! Başka hiçbir yerde böyle yavaş ve beceriksiz bir hizmet görmedim! Hiçbir konuda yardım edemediler, banka ürünlerinin şartlarına göre de hiçbir şey bilmiyorlar, tüm soruların cevapları ya "bunu yapmıyoruz« ya da »oradaki yardım hattını arayın ve sorun". Ayrıca müşterilerini de yanlış bilgilendiriyorlar! 🤬 Anneme bir kart sipariş ettim, almaya gittim ve ona dediler ki: «Telefona uygulama yüklenmeden size bir kart vermeyeceğiz, uygulama olmadan kart alamayız!». Onunla birlikte almaya gittim, her zamanki gibi ÇOK uzun süre hizmet verdiler (yaklaşık bir saat!), sonunda kartı verdiler ve siz ne düşünüyorsunuz? Bunun için uygulamaya gerek yoktu! 🤬 En sonunda, kartı çoktan verdiklerinde, «Herkes özgür olabilir, uygulamaya artık kendiniz giriş yapabilirsiniz" dediler. Peki kartı vermek için neden buna ihtiyacı vardı? Şartlara göre sormaya başladım, «kartı aksi takdirde 10.000 ruble para cezası kullanmamız gerekiyor" diyorlar, soruyorum: "Bu para cezası hangi koşullar altında olacak?». Cevap: "Eh, en azından yıl sonuna kadar ona ödeme yapmalıyım ve sonra periyodik olarak da ödemeliyim.» Soruyorum: "Bu cezanın sona ermesinden sonra belirli şartlar ve koşullar var mı?", cevap: "Oradaki yardım hattını arayın ve kontrol edin" diye soruyorum: "Bankacılık ürünlerinizin koşullarını bilmiyor musunuz?", cevap: "Peki neden kartı alıyorsunuz? Eğer alırsanız ona ödeme yapmalısınız, ödemezseniz para cezası olacaktır. " Bundan sonra katkıyı kapatmaları istendi. Cevap verdiler: "Burada böyle bir şey yapmıyoruz, merkez ofise gidin»" Genel olarak, Gazprombank'ta her şeyin hizmette bu kadar kötü olmasına son derece şaşırdım.
Заказала карту, время получения через курьера не подошло, выбрала получить в филиале банка по адресу: г. Брянск, ул. Куйбышева, 19. В пятницу 26.07.2924 не работала программа и сотрудник банка отказала нам выдаче карты, в понедельник 29.07.2024 работник банка более часа оформляла выдачу карты одному клиенту, в зале два рабочих места, но второй сотрудник появился на рабочем месте в 19.45 за 15 минут до закрытия филиала. Полное отсутствие у банка и его сотрудников заинтересованности в новых клиентах. Такого уровенья обслуживания давно нигде не встречала.