Bu bankayı atlayın, bu benim kişisel görüşüm, bir yıl kullandıktan sonra! Ülkede yalnız kalsa bile, hayatımda hiçbir şey için ona geri dönmeyeceğim. Union pay kartını düzenledim, yönetici derhal şartlarını yerine getirirsem kartın ihracı için 5 tl iade edebileceğimi bildirdi. Kartın serbest bırakılması için 5tr'nin iadesi için koşulları yerine getirdim, operatör yöneticisi şartların benim tarafımdan karşılandığını doğruladı ve geriye kalan tek şey uzun zamandır beklenen 5tr'yi beklemek. İlk önce 21.05'e kadar ödeme yapacaklarına söz verdiler, 23.05'i aradım ve 31.05 tarihine kadar tayin ettiler, konuştular ve her şeyin yolunda olduğuna ikna oldular ve sadece beklemeye devam ediyoruz. Bankayı 3 kez aradım ve bunca zaman tüm koşulların benim tarafımdan karşılanıp karşılanmadığını veya bir ay daha (her ihtimale karşı) onlara kartla ödeme yapmam gerekip gerekmediğini tekrar kontrol etmemi istedim, bunun için "her şey yolunda, şartlar sizin tarafınızdan karşılanıyor, geriye sadece beklemek kalıyor" cevabını aldım. Ve şimdi 03.06 geldi, ama hala para yok. 4 kez aradım ve burada bana koşulları karşılamadığımı ve benim için ödeme yapılmayacağını söylüyorlar. İddiaya göre, bir ayda 10tr'den daha az harcadım, ancak karttan ekstrelerim için her ay 10tr'den fazla bir miktarım vardı. Benim kişisel görüşüm, müşterilerini daha sonra onları bu şekilde düzgün bir şekilde ortadan kaldırmak için özellikle yanıltmalarıdır. Taburcu ile şubeye gitmek ve zamanımı onlarla geçirmek artık arzu değildi. Banka şimdiden kendini gösterdi.
Not: Bankaya ulaşmak için yaklaşık 10-15 dakika beklemeniz gerekir. Ardından yönetici telefonu alır, sizi dinler ve "şimdi sizi bir uzmana bağlayacağım" der ve yine 15 dakika bekler, sonra ne olacağını biliyor musunuz? Ve aşağıdakiler, arama süresi 30 dakikaya ulaştığında gerçekleşir, sadece otomatik olarak sıfırlanırsınız ve tekrar aramanız ve tüm bu çevrelerden tekrar geçmeniz gerekir. Bu bankanın ürünlerini kimseye tavsiye etmiyorum.
Bu bankanın kartını çıkardım.İstemediğim ücretli hizmetleri bağladılar. Destek ekibine ulaşılamıyor.Mesajlara bot cevap veriyor. Aboneliğimi devre dışı bırakma isteğime - kartı yeni alıp bloke ettiler ve ofise gitmelerini söylediler. Haritada 2 aylık maaşım kadar para kaldı. Ofiste sıra büyük değil ama beni çok uzun süre aramadılar, ancak benden çok sonra gelen insanları çağırdılar. Kartın kilidini açmayı reddettiler, 5 gün beklemeniz gereken yeni bir kart sipariş ettiler. Ama parasız nasıl yaşayacaklarını umursamıyorlar. Müşterilere karşı iğrenç bir tutum.
Banka kartı sipariş ettim, görünüşe göre alamıyorum çünkü şube hafta içi 9'dan 18'e kadar çalışıyor. 5/2 programına göre işe giden bir kişinin buraya randevuya nasıl gelebileceğini merak ediyorum.