Bazı nedenlerden dolayı, eğer organizasyon bütçeliyse, o zaman kabalığın, umursamayan tavrın, yükümlülüklerin yerine getirilmemesinin norm olduğu kanaatindeydi. En azından Konutumuzda böyle oluyor. Dairemde sıcak su sayacının yakınında bir boru akıyordu. Tek bir kontrol odasına döndüm, başvurumu bıraktım, bir süre sonra Konuttan geri aradılar, ustayı göndermeye söz verdiler. Usta geldi (bir şeyden memnun değildi), tuvalete gitti, durumu yarım saniyede değerlendirdi ve yeni bir sayaç satın almanız gerektiğini, sonra tekrar aramanız gerektiğini söyledi ve çıkışa döndü. Onu durdurdum, hangi sayacın gerekli olduğunu ve derhal nereden satın alınacağını açıklığa kavuşturmak istedim. Usta bana hızlı bir şekilde satın almak için mağazaların şifrelerini ve katılımlarını teslim etmedi, ancak yine de internette bir sayaç seçmeye yardım etti. Sayacı satın aldıktan sonra tekrar başvurdum. Bunca zaman sıcak suyumuz yok, çünkü borudan sadece damlamıyor, akıyor. Aynı zamanda küçük bir çocuğum ve 1. grupta engelli bir annem var. Konuttan beni geri arıyorlar ve ustalar bana söz veriyorlar. Ben bekliyorum. Öğleden sonra tekrar çağrı: Bugün usta olmayacak, birçok kaza olacak, yarın kesinlikle gelecek. Sıcak su olmadan oturuyoruz. Ertesi gün, yani bugün (Cuma) yine çağrı: usta olmayacak, pazartesiyi bekleyin... Dün zaten katlandığımıza, susuz oturduğumuza dair sözlerime yanıt olarak, söz verdiniz: kazalarımız var, ustalar, üç tane düşündük ve bugün iki tane var, genellikle bizimle değil ticari bir kuruluşla iletişime geçebilirsiniz, bunlar sizin sorunlarınız... Yani sadece başvurunun yerine getirilmesi değil, üzgünüm bile değil, "bunlar sizin sorunlarınız". Peki, başvuruyu derhal yerine getirmeye hazır değilseniz, hemen söyleyin, yapabilecek biriyle iletişim kurun, neden zaman ayırıp insanlarla alay etmeye çalışıyorsunuz? Bir kuruluşun insan gücüyle ilgili bir sorunu varsa, bu, teoride hizmet etmesi ve sorunlarını çözmesi gereken insanlara değil, organizasyonun sorunudur. Aslında neden para ödüyoruz?! Susuz oturmak, bahaneleri dinlemek ve üçüncü taraf ticari kuruluşlar aramak için mi?
Корпус 623, Жилищник Савелки. 11.07.2024г Изменение в часах приёма населения. На сайте нет нового расписания. Надо делать это заранее и обьяснить населению с чем это связано. Пришлось по вопросу водопотребления придти не один раз.
Потекло соединение трубы с полотенцесушителем перед отключением горячей воды 17.06.24 , создала заявку в диспечерской. Перезванивают с номера +79104564362 и говорят перекройте воду, сантехник один на 9 мр. Перекрыли мы воду, соединение капает, нам перезванивают с этого номера и говорят, что капает тк давление снизилось, когда воду дадут перестанет.Вы серьезно? Нам сидеть и следить за трубой когда через 2 недели дадут воду и оно будет или не будет капать.Мы платим за обще домовое обслуживание , полотенцесушитель с циркуляцией горячей воды к этому имуществу относится.Посмотрим придет или нет сантехник.