Bu incelemede, girişlerin kesintileri gibi işlev eksikliği konusunu gündeme getirmeyeceğim (asansör kat salonlarındaki kir haftalarca temizlenmeden kalabilir.., girişe girerken bile örümcek ağları çelenklerle asılır.., temizlikçi kadın, standa bir kağıda bir işaret koymak, asansörü kirli bir bezle tuzlamak ve bazen asansöre giden basamakların alanını (aynı bezle!) ve... öyleydi).., yaz aylarında çöpün her yerde gözlendiği yerel bölgenin temizlenmesi (günlerden birinin fotoğrafik düzeltmeleri vardır), kışın kar sadece kaldırımlarda ve oyun alanlarında kapıcı tarafından temizlenir (karayolu traktörle, ayakta duran arabalarla dolup taşar), sonuç olarak araç sahiplerinin kendilerini temizlemek için park etmiş arabaların alanı sağlanır (ve bu, Milashenkova Caddesi'ndeki 16. Cumartesi ve Pazar günleri kapıcılar şimdi, görüyorsunuz, dinleniyorlar ve şöyle diyorlar: "İzin günümüz var!"Kar yağışına bakarken arabalar kayıyor, sadece bir traktörün yardımıyla çıkıyorlar! Ama hafta içi bile bunu umursamıyorlar! Ve avlu alanlarını temizlemek için para ödüyoruz ve önemli miktarda para ödüyoruz!).
Şimdi aksini hatırlamanın özü.
Ekim 2023'te sıcak su sayacını acilen değiştirmek zorunda kaldım (4 yaşında değiştirilene kadar rezervi vardı, ancak buharla kaplıydı, sıvı içeri girdi, acilen değiştirilmesi gerekiyordu).
Her şey, uzun bir tedavi için planlanan ayrılışımızdan bir gün önce yapıldı. Ayrılış gününde Butyrsky Bölgesi'nin konut sakinleri Gbu'ya bir ziyaret yapıldı. Adreslerden hiçbirine göre (Yablochkova 18, giriş yolu 3, Fonvizin 11a) içeri girme fırsatı verilmedi - kapıyı açmıyorlar!
Bir yıldan fazla bir süredir Moskova'da koşuyorum. Bu süre zarfında, her ziyarette beşinci kez (beşinci - bugün, 12/30/2024, küstah ÖĞLE tatillerinde değil!) Yeni ölçüm cihazının verilerini ve pasaportlarını aktarmak için onlara ulaşmaya çalışıyorum, - bu önemli - kapıların kilidini açmıyorlar, sitede belirtilen üç telefon numarasına da cevap verilmiyor! Soru: İşlevini (ve hizmetlerini) aylık olarak ve bu tür maddi olmayan meblağlarla ödediğimiz böyle bir organizasyona ihtiyacımız var mı?!?
Avukatın tavsiyesi üzerine bir çıkış yolu vardır - yüksek müfettişliklerle iletişime geçin.
Yöneticiye soru, Rustaveli Caddesi'ndeki evlere hangi ilke / isteğe göre hizmet verildiğidir.
Neden her yıl 10 kor avluda aynı şey oluyor?3.
Traktör tüm bahçelerde dolaşıyor ve 10 kor. 3 Bu tür tesisatların «bu avlunun yanından» nereden geldiğini boş boş görmüyor
Kar yığınları, buz, yapraklar, çöp bunlar bu evin sakinlerinin ebedi dostlarıdır. Avluya çömlekler bile koyamazlar.
Komşu avluları temizlediler, 10 korpus 3'ü tekrar puanladılar.
Neyi bekliyoruz? Valiliğe toplu mektup mu yoksa daha yüksek mi?
İşinizi yapma arzunuzu uyandırmanız için derhal organize edebiliriz!
Sadece kışın değil sonbaharın da fotoğrafını ekledim. Merdivenler mi? Hayır, duymadılar, burası ayaklarının altında çürüyen yapraklardan oluşan bir dağ.
Отвратительная компания. Вчера днём оставили заявку на сантехника. Никто не пришёл. Вечером звонила тоже, делали пометку о срочности. Утром несколько раз звонила. Пообещали на 5 раз прийти через 15 минут. Через час пришёл некомпетентный специалист, который не умел открутить щиток унитаза, а теперь закрутить не может.... Полный провал. И это у них платные услуги!