m video olarak bir TV satın aldılar ve aynı zamanda 2 yıl boyunca sigortaya eklendiler. TV'de sesli arama çalışmıyor ve bir kez flash kartı okuyor. Bu sigorta hizmetine başvurduk, sadece usta bizden bir hafta önce seyahat etmiyordu!!! Böylece sonunda televizyonun servis edilebilirliği hakkında bir yasa çıkardılar!!!! Bütün bunları yaptırımlarla tartıştıktan sonra!!! Alay ediyor musunuz??? Tüm işlevlerin düzgün çalışması gereken ekipman satın aldık!!! O zaman incinmek için bize paraya mal olan sigorta mı soruluyor?! Bana anlaşılır bir cevap vermediler, aramayı attılar ve bir saat boyunca telefonu hiç almıyorlar!!! Bu hizmete başvurmanızı şiddetle tavsiye etmiyorum!!!
08/20/2024 tarihinde onarım için bir robot elektrikli süpürge kiraladım, teşhis için 1000 ödedim. Ayın sonunda, ne cevap ne de merhaba, onarımın durumu hakkında kendim öğrenmem gerekti, operatör teşhisin 30.08'de yapıldığını söyledi. ve onarımlar için ne ödemeniz gerekiyor ve ancak o zaman usta gerekli parçaları sipariş edecek, mantıklı soruma, bir müşteri olarak teşhisin ne olduğunu nasıl öğrenmeliyim, çok belirsiz bir cevap aldım «işte buradasınız, aradınız ve öğrendiniz». Ödediler.
1 ay daha geçti, yine benim inisiyatifimle gerekli parçanın işe yaramadığını ve ustanın zaten başka bir tane sipariş ettiğini öğreneceğim. Ben, pozisyona girdikten sonra sabırla bir sonuç beklemeye devam ettim.
Bir ay geçti. Servise böylesine tanıdık bir çağrı olan operatör, aynı zamanda parçanın daha yeni sipariş edildiğini söylüyor, şimdiden kafam karıştı, neden sadece? Operatörün cevabı onun sorumluluk alanı değildir.
2 hafta oldu. Açma. Aramam. Evet, robotu Cumartesi'de tamir ettiler, Pazartesi günü götürebilirsiniz, duydum, istemeden sevinirken.
Kabul günü.
Robotu aldıktan sonra, onu ekipman için kontrol etmemiş olmam benim hatamdı.
Evde, filtreyi koymadıklarını fark edip hemen operatörü aradıktan sonra, akşam alabileceğinize dair bir cevap aldım, gönderdiler, tamam.
Eski, kirli buruşuk filtreyi iade ediyorlar (onarımdan önce yenisiyle değiştirdim) ve sadece böyle olduğunu söylüyorlar, paralon contasını kaybettiler. Reçete yazıp kontrol etmediğim için benim suçum olduğunu ve benim durumuma gireceklerini ve masrafları kendilerine ait olmak üzere yeni bir tane sipariş edeceklerini söylüyorlar. Sonunda genel olarak bağırdılar. Temiz ekipman teslim edildi, tozlu ve kirli olanları iade ettiler, sonuç olarak onarımlar 3 aydan biraz fazla sürdüğü için burayı şiddetle tavsiye etmiyorum, personel kaba ve sorulara net cevaplar veremiyor. Bu kurumdaki ekipmanı tamir etmeden önce incelemeleri kontrol edin.
Başvuru Numarası: MN -0215000
Настоятельно не рекомендую обращаться в эту организацию! Мало того что более года продержали у себя пылесос Тефаль, который так и не отремонтировали, так еще сотрудник на приёмке вел себя грубо, дерзко хамил употребляя не нормативную лексику(мат). Год назад пылесос отдал на ремонт якобы с дефектом электромотора, а вернули уже с дефектом элемента питания. Сайт у них не функционирует.