Avantajlardan iyi bir yer seçebilirim. Ayrıca, tüm malların elverişli bir şekilde yerleştirilmesinden memnun olan şey, satıcılara bile gerek yok. Eksilerden oldukça büyük kuyruklar var.
Uzun zamandır personelin çalışmaları hakkında bir inceleme bırakmak istedim ama belki tek başıma bu kadar şanslı olduğumu düşündüm ve sessiz kalmaya karar verdim. Bir kez daha kabalıkla karşı karşıya kaldığımda artık dayanamadım. İncelemelere girdim ve hayret ettim. Lütfen, lütfen kasiyerlere alıcılarla iletişim kurma konusunda talimat verin. Görünüşe göre, kibar bir tavır duyduklarında, boynuna oturabileceklerine ve dükkanın her yerinde bir genç gibi azarlamaya dayanabileceklerine inanıyorlar. İddiaya göre sigaraya yanlış isim verdin, ama onları çoktan aştılar, o zaman zevklerini ezbere bilmiyorsun, vb. Yetişkin kadınlar, ama insanlara saygı 0. Eminim şu anda ne tür bir gençliğin bittiği konusunda en yüksek sesle bağırıyorlar ... en uygun olanlar et bölümünde çalışıyorlar. Hepsi bu. Ürünler için Tanrı zaten ne söyleyeceğini biliyor. Mağazadan o kadar tortuyla çıkıyorsun ki, orada istediğin ya da istemeyeceğin bir yıldız var mı zaten senin için.
Köpeğiyle ne kollarında ne de taşıyıcısında dükkana giremezsiniz, ne saçmalık? Bölge, köpekleri olan sakinlerle doludur ve yürüyüş sırasında mağazaya uğramak her zaman uygundur. Böyle bir politika hiç net değil, çocuğun kollarında mı yoksa köpekte mi olduğu fark eder mi?
Kuyruklar kilometre uzunluğundadır. Bu mağazadan teslimat siparişini tamamen unutmak daha iyidir, aksi takdirde sadece onay için yarım gün bekleyeceksiniz.
Avantajlardan, mağazadaki malların kalitesi ve temizliği.
Normal bir dükkan, ancak bazen yetersiz kasiyerler var. Self servis kasada, örneğin elmayı yanlış bir şekilde kırdığınızı gösteriyorlar. Ve bunu tüm elma çeşitlerini anlamam gerekiyor mu? Veya Red Prince, Red Prince fiyat etiketinin altında olmalıdır. Et, balık ve tatlı departmanının farklı bir hikayesi var. Sırada yalnız kalabilir ve mallar veya fiyat etiketleri düzenlenene ve yaklaşmaya tenezzül edene kadar 5 dakika bekleyebilirsiniz
29 Kasım'da saat 10'da et bölümünden tavuk aldım. Tezgahın arkasındaki kadın müşterilere nasıl hizmet edeceğini bilmiyor. Artık ilk defa "bekle" demiyor ve eti yaymakla uğraşıyor. Bu acil bir mesele değildir, bir müşteri geldiğinde her şeyi bir kenara bırakıp onlara hizmet etmeniz gerekir. Hiçbir şey değişmezse durumu izleyeceğim, her şeyi videoya çekeceğim ve üstlerime göndereceğim.
Değişik. Şaşırtıcı bir şekilde, incelememden sonra et departmanının çalışmaları beni memnun etti. Şimdiye kadar 3 yıldız, düzenli olarak ise 5 yıldız koyacağım.
Kasiyerler kasada korkunçtur, ilk defa kabalıkla karşılaşmıyorum, self servis kasada da sürekli şikayetlerle karşılaşıyorum, gördüğüm kadarıyla bazı kasiyerler bu yüzden hemen başka bir sıraya giriyorum, kendim için daha değerli oluyorum. Belki idare personel ile bir içki ısmarlayacaktır, sanki herkesin ayaklarına eğilmesi ve ellerini öpmesi gerekiyor gibi geliyor.
Eh, hem sabah hem de akşam her gün büyük kuyruklar var. Bu mağazaya sadece başka seçenek olmadığı için gidiyorum, yakınlarda hiçbir şey hakkında sadece küçük dükkanlar var. Gerçekten hava sahasının açılmasını bekliyorum ve artık buraya ayağımla gelmiyorum.
Minsk'teki tüm mağazalarda normal kasiyerler var, ancak burada hippo'da ve tam olarak Minsk dünyasında kasiyerler oturmuyor, sanki senin için cebinden ödüyorlarmış gibi bu tür yüzlerden memnun olmayan "yıldızlar" var! Personelinizle ilgilenin, çünkü kasiyerler her şeyden önce mağazanın yüzüdür. Şimdi yüzünüz, hayatında hiçbir şey başaramayan hoşnutsuz bir kadın, kasada oturuyor ve aynı zamanda satış salonunun başı gibi görünüyor
Teslimattaki en iğrenç hippo. 04 Eylül'de çocuk için yiyecek sipariş ettim: salatalıkları yumuşak ve çürümüş koydular, domates çürümüş, iki paket süt, kefir gibi zamanında sona eriyordu (açtılar ve paketler bozuldu), nektarin buruşmuştu, bir nedenden dolayı her şeyi 4 torbaya koydular, 2-3 yeterli olmasına rağmen (paketler ödeniyordu), emtia mahallesi tamamen yoktu. Sevgili hippo yönetimi , bunu bir çocuğa nasıl verebilirim? Mağazaya getirme fırsatı yoktu, ellerinde küçük bir çocuk vardı. Sürekli kendimizi hippo'dan satın alıyoruz, periyodik olarak teslimat siparişi veriyoruz, ancak bu ilk kez.
Upd: Self servis yöneticilerini alt üst ettim - şimdi yorum yapan ve alıcılardan memnun olmayan diğer sert bayanlar(
Bölgedeki aşçılığın olduğu 2 büyük mağazadan biri. Hurma yağı içermeyen 3 çeşit kek (protein kremalı sepet ve yeşil marmelatlı kar tanesi, üzüm keki) ve hurma / hindistancevizi yağı içermeyen sırlı peynirler (Elit, Rosagrokomplex, seçici olarak Feelin), self servis gişede yardımsever yöneticiler. 2 yıldız çektim: 1) vejetaryen ürünler ve doğal ürünler departmanı yok, et üzerindeki tüm çorbalar ve hangisini belirtmeden bitkisel yağ yazdıkları için, 2) satıcılar yerinde değil ve yaklaşana kadar uzun süre beklemeniz gerekiyor 3) işçiler malları koyduklarında alıcıları hesaba katmıyor, yaklaşık 20 dakika yayabilirler, hatta sizden hareket etmenizi isteyebilirler. Başka bir dükkanda, çalışan özür dilediği ve hareket ettiği için yaklaşacak vaktim yoktu
Avantajlardan: Minsk Dünyası için iyi konum ve erişilebilirlik.
Eksilerden: Çalışanların çoğu müşterilere kaba davranıyor.
Gerekli malların normal tedariki yoktur. İlçenin yüklenmesi dikkate alınmadı
Sadece korkunç!
Kaba satıcılar, daha doğrusu salondaki tek satıcı, yoğun saatlerde bile, bu malları veriyormuş gibi davranan ve ona bir şey borçlusunuz, öğle yemeğinde bir şeyler atıştırmak için uğramaya karar verdiyseniz, o zaman tüm öğle yemeğinizi kuyrukta dinlendirin, akşamları belki başka bir bilet gişesi açacaklar, ancak bir saat değerli zaman kaybetmemek için eve giderken başka bir pazara gitmek daha iyidir!
Rusya'dan bir turist olarak, çok iyi bir mağazanın konut binalarına yakın olduğunu söylemek istiyorum. Bölgedeki diğer mağazalara kıyasla oldukça geniş bir ürün yelpazesi
Peki burada Hippo hakkında ne söyleyebilirsiniz? Bazı pozisyonlar için aptal fiyatları olan standart, orta boy bir mağaza. Örneğin, sebze tezgahlarında 25 olduğunda bir kilogram pitahaya 75 rubleye mal oluyor. Orada kafanda mısın?
Her gün her zaman, kasaların yarısının çalışmamasına rağmen, 20-30 kişilik büyük kuyruklar var!
Bir kez daha, bazen büyük kuyruklara ve sıradan kasalara, self servis kasalara ve 5 veya 7 satın alma işlemine kadar kasalara gitmek istemiyorum. Daha fazla bilet gişesi açın!
Güzel dükkan. Geniş ürün yelpazesi. Lezzetli yemek pişirme. Orada tavuk kanatları ve Paparats kvetka pirzolaları aldım. Her şeyi beğendim. Servis personeli güler yüzlü ve yetkin.
Yeni bir kasiyerin herkesle konuşmasını dinlemek için tütün bölümünde 10 dakika durdum.
Ve bana sıfır ilgi var
Peki, fiyat etiketleri de çarpık bir şekilde yerleştirilmiş ve gecikme oluyor
Uygun bir çalışma programına sahip iyi bir hipermarket. Yiyecek ve günlük yaşamın birçok şeyi var. Ka Ki kuyrukları her yerde 20 bilet gişesi için 2-3 çalışıyor, ancak self servis bilet gişeleri ekleseler de ziyaretçi akınına biraz yardımcı oluyorlar.
Hepsinin en iğrenç Hippo'su kurye gibi konuşuyorum. Montajda bir toplayıcı var, siparişi topladıklarında çok fazla sipariş var, cevap vermiyorlar. İş yerine 40 dakika beklersiniz - siparişi 1 saat beklersiniz. İş için eksi ile başarısızlığın değerlendirilmesi
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
А
амали и.
5. seviye şehir uzmanı
23 Kasım
Mal seçimi küçüktür, ihtiyacınız olan şey yoktur. Ya tavuk filetosu yok, sonra peynirler kayboluyor, karaciğerin birkaç ay yakalanması gerekiyor. Personel ve servis acı çekiyor, pastane departmanında kek uğruna her seferinde 15-20 dakika ayakta durmanız gerekiyor, personel ayakta durduğunuzu görüyor ama hiçbir şey yapmıyor.
Ürünlerin kalitesi öyle, geçenlerde tavuk uylukları satın aldım, bir kadın çantama en kötü parçaları, mavi-yeşil, parçalanan, kuru parçaları koydu. Ayrıca birkaç ay önce rulo (jambon) satın aldım son kullanma tarihi iyiydi, evde açtım ama çürük kokuyordu, atmam gerekti, çok korkunç bir koku, mağazaya geri dönmediler.
Ayrıca sosis satın aldılar, evleri kestiler ve küfün içinde bize para iade ettiler
Her şeyi listeleyebileceğiniz çok şey var, ancak bu mağaza her zaman acil durumlarda benim için kalacak
Normal mağaza, bir bütün olarak tüm zincir gibi. Konum, Minsk Mir bölgesinde yaşayanlar için uygundur. Otoparkta bazen, elbette, prensipte olduğu gibi, bir bütün olarak şehirde de sorun vardır. Ürün yelpazesi geniş, yeterli seçenek var. Kasalar dolu değil, self servis için bir alan var. Kasanın arkasında bir sürü küçük dükkan var.
Anneler Günüydü, ailem için çay için her türlü keki almaya gittim ve self servis kasada nasıl kırılacağını bilmiyordum, o zamanlar danışmanın yerinde bunu fark ettiğinde nahoş olan bir güvenlik görevlisi vardı, ruh hali bozuldu. İnsanlara yardım etmek onu bu kadar strese sokuyorsa, neden orada bir insan var?
Genç adamıma ikinci kez, bir kadın zaten uygunsuz bir biçimde cevap verdi ve ayrıca self servis kasada, o zaman birkaç kişi bunu ayarladı, ancak herkese uygun gördüğü gibi konuşacağını söyledi. Elinde bayrak var)
Aksi takdirde mağaza iyidir.
Mağaza elbette iyi, elverişli bir konuma sahip. Ancak ürün yelpazesi çok çeşitli değildir ve bazı ürünlerin fiyatları diğer mağazalardan daha pahalıdır.
Klasik işlevsellik setine ve ürün yelpazesine sahip standart bir hipermarket. Ancak oldukça geniştir ve müşterilere hizmet vermek için çalışan birçok bilet gişesi vardır.
Teslimatımı sipariş ettim, yemeğimi yemem gerektiği gibi iki saattir, tüpün desteğini almıyor, tamamen görmezden geliyorum, tabiri caizse süper hizmetiniz için teşekkür ederim
Harika bir mağaza. Geniş bir seçim, yeterli fiyatlar, et, peynir, balık vb. İçin genellikle iyi promosyonlar yapılır. Genel olarak, evde harika bir mağaza
İyi bir mağaza, indirim veya promosyon yok, ancak ürünlerin kalitesi zirvede. Çok fazla insanın olması üzücü, her zaman kuyruklar var, şimdiye kadar bölgedeki tek mağaza.
Tütün ürünlerinin satıldığı yerde, her zaman çalışmayan bir kasa. Gerçekten canım sıkıştı. Satıcıyı oraya kalıcı olarak koyun!! İki kasa için bir satıcı oturuyor. Ama şimdi genel olarak genel kasada satın almayı bu şekilde kırıyorlar ve tütün departmanında terminal genellikle sürekli çalışmadığını yazıyor.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Петр К
13. seviye şehir uzmanı
7 Şubat
Yürüme mesafesinde iyi bir zincir mağaza. Uygun fiyatlarla iyi ürün seçimi. Öncelikle konumu nedeniyle çevredeki evlerin sakinleri için çok popüler. Bilet gişesi yeterli, kuyruklar küçük.
Uygun fiyatlarla iyi bir mağaza, personel de normal. Self servis kasalar var ve bu kesinlikle bir artı. Sadece şimdi kuyruklar büyük, bir tane daha, iki açık bilet gişesi eksik.
Self servis kasada korkunç bir kabalık var, kasiyerin bir kişinin avokadonun bir meyve olduğunu bilmediği yönündeki suçlamaları. Hizmet sektöründe bu hiç normal mi? Temelde bu mağazaya geri dönmeyeceğim ve bu yeri ziyaret etmenizi önermiyorum
Minsk-Dünyanın kalbinde şık bir mağaza. Peki, bu ticaret ağındaki ürünlerin doygunluğunu ve personelin niteliklerini hepimiz biliyoruz. Herkese bu özel satış noktasını ziyaret etmesini tavsiye ederim. Şahsen, özellikle hoş bir izlenimim kaldı
İyi bir ürün yelpazesi, her zaman bol miktarda meyve ve sebze vardır. Bitmiş ürünlerin (salatalar, çorbalar, pirzolalar vb.) Bulunduğu bir departman var.
İlk defa tarçınlı rulo almıyorum, hepsi bu kadar yumuşak, düz havadar. Genel olarak, ürünlerin kalitesi söz konusudur, bir çocukla nasıl hindistancevizi satın aldıkları, içleri kurumuşlardır. Patatesler sürekli olarak korkunç kalitededir, çeşitlilik muhtemelen en kötüsüdür.
Bu mağazadan sadece temel malzemeleri (ekmek, süt vb.) Satın Alıyorum ve gerisini diğer mağazalardan almaya çalışıyorum.
Ve prensipte, personel normal, cana yakın.
Ailedeki soru ekmek almaya başlarsa sürekli burada alışveriş yapıyorum, bu yüzden sadece buraya. Aksi takdirde, ürünler vasattır, bira için başka herhangi bir mağazaya gitmek daha ucuzdur...
Ürün yelpazesi çok fakirce artırılıyor, ancak deponun onlar için nasıl çalıştığını sürekli merak ediyorum. Dondurulmuş sebzeler neredeyse her zaman onları mağazada çürümeyi başarırlar. Sık sık şımarık süt.