Formaları kovalıyordum, bu mağazada buldum, uzaktan geldim. Olan her şeyi aldım, kasaya getiriyorum ama bana yumruk atmıyorlar. Şoktayım, bu şeylere gerçekten ihtiyacım vardı, bu sorunu çözmek için her türlü seçeneği sundum, ancak malları benden aldılar ve hepsi bu. Harika müşteri odaklılık! Eğer satmayı reddediyorsanız, müşteri alanında neden bir malınız var? Çevrimiçi mağazadan veya Dünya Bankası'ndan ne sipariş edeceğine karar vermeyi teklif ettiler. Ve ne düşünüyorsunuz, fiyat farkı% 300, hadi ama, yine de satın almaya hazırım, sadece bedenim yok. Personele çok teşekkür ederim. Kötü çalışıyorsunuz.
İğrenç dükkan. İki kez oldu, danışmanlar sanki sen bir gölgeymişsin gibi geçiyor. Dikkat yok, işleriyle meşguller, kasada ikisinde de kimse yok. Çevrimiçi promosyon kodunu% 20 oranında kullanarak üç şey satın almak istedim, eksik bir görünümle mağazamızın uzun süredir çevrimiçi görünmediğini söylediler. Biliyor musunuz ve hiçbir şey yapmıyorsunuz? Denemeden üç şeyi almaya hazır bir müşteriye ihtiyacınız yok mu? Ben hiçbir şey satın almadım. Yürürken döndüm. Moskovalı Gloria / Siz en utanç verici mağazasınız, sizden sonra çevrimdışı alışverişe gitme arzusu ortadan kalkıyor. Gerçekten hizmet için bir miktar. Çevrimiçi sipariş verdim. Gerçek müşterilerle ilgilenmiyor musunuz? Peki kirayı ve maaşları nasıl ödüyorsunuz?
Цены конечно на некоторые товары неоправданно высокие, но отдельное спасибо персоналу данного магазина за понимание, помощь и вежливость. Отдельная благодарность управляющей Яне, за решение проблемы с бонусной картой