Doktor Bohan Ruslan Vasilyevna'ya gerçekten yerinde bir adam olduğunu belirtmek istiyorum. Her zaman desteklemesine yardımcı olacaktır. Çocuk ona zevkle gider
Mükemmel personel. Çok nitelikli tıbbi personel.Laboratuvarın çalışmalarını not etmek istiyorum. Çok kibar laboratuvar teknisyenleri, çocuklara bir yaklaşım arıyorlar.Kuyruklar ılımlıdır, hastalık mevsiminde kural olarak daha fazladır.Herhangi bir özel uzmana kayıt olabilirsiniz.Onarımlar devam ediyor, duvarları nasıl dekore ettiklerini çok beğendim!
Güzel klinik. Muhtemelen bu kadar pitoresk olan tek klinik. Bölge doktorumuz Shevtsov G.A ve bölge hemşiremizi not etmek istiyorum. Her zaman yardımseverler, açıklarlar ve söylerler.Empatik ve özenli . Hemşire her zaman arar ve aşı için çağırır, analiz zayıfsa davet edilir. Randevuyu kayıtla arıyorlar. Kayıt ofisi de iyi çalışıyor. Diğer doktorlarla randevuya gittilerse, her zaman dikkatli bir tutum vardı. Aşılar ve laboratuvar da hoş bir izlenim bırakıyor. Dar uzmanlar da zirvede.
En iyisi! nazik ve özenli doktorlar! Özellikle Dmitreeva Natalya Yurievna ve Lisovskaya Karina Nikolaevna'ya minnettarlığımı ifade etmek istiyorum..! ve tüm çalışanlara! ayrı ayrı, kliniğin tasarımını iptal etmek istiyorum, sadece güzellik! sanatsal dekorasyon! balıklarla dolu bir akvaryum. çalıştığınız için teşekkürler ❤️👍👍👍
Sadece yıldız yok! Kayıt ofisi "kafanın dökümü", kart sonsuza dek kayboldu. Yüzyılda kağıt kart olmadan hiçbir şey yapamayız. Dar uzmanlar yok, gelecek yüzyılda ve tercihen Belica'da bir yerde kayıtla başka bir kliniğe gitmeniz gerekiyor. Ateşle akut ağrı için sırada oturacaksınız, çünkü genel olarak doktor sırada neler olup bittiğini umursamıyor. Aynı zamanda kayıtlara da giremezsiniz, çünkü kayıtsız bir sürü insan ve kayıt yaptırmak da çok emek ve şanstır. Ücretli bir doktora gitmek daha kolaydır, ancak ne yazık ki tüm sertifikaları vermezler. Ve reçete edilen ilaçların dozajlarını kontrol etmeyi unutmayın, aksi takdirde bir şekilde aniden dozajın iki katı şişirilir!
Her durumda, bu kuruluşa karşı dikkatli olun! Her halükarda, büyük pişmanlıkla da olsa onu ziyaret etmemiz gerekecek.
Minnettarlığımı ifade ediyorum tatlım.21.03.2023 tarihinde resepsiyona katılan "kırmızı bölge" çalışanları ikinci vardiyadır. Maalesef isimlerini bilmiyorum (üç kadın). Kliniğin yakınındaki scooter'ından düşen ve ciddi şekilde yaralanan çocuğa kayıtsızlığınız, nitelikli ve zamanında yardım ettiğiniz için çok teşekkür ederim. Çocuğun stresi, gözyaşları ve olanlardan korkması vardı. Sağlık görevlileri ilk yardımı yaptılar, kırığı kontrol ettiler, sıyrıkları tedavi ettiler, kızı sakinleştirdiler. Tanrıya şükür her şey çürüklere mal oldu.. Ayrıca, resepsiyona liderlik eden ve yardım sağlamaya gelen bölge çocuk doktorumuz Mitsuru Veronika Anatolyevna'ya da teşekkür ediyorum. Herkese çok teşekkür ederim ve alçak bir selam. Allah sizi korusun
Polikliniğin cephesi ve içi Çarlık Rusya'sında açıkça onarılıyordu. Doktorlar, çalışmak için tıbbi eğitim kurumlarından geldikleri için gerekenleri uyguladıkları ve aceleyle işten çıkarıldıkları için sürekli değişiyor. Açıkçası, yönetim, takım içinde en azından ortalamanın üzerinde bir seviyede makul bir ücret seviyesi ve mikro iklim tutmakla ilgilenmiyor. İnternet üzerinden bir doktordan randevu almak, cehennem gibi bir arayışa girmekle eşdeğerdir.
Yeterli uzman yok, eğer bazı doktorlardan geçmeniz gerekiyorsa, o zaman ne yapmak istediklerini de yakmadıkları diğer kliniklere gönderilirler, müşterilere karşı tutumları iğrençtir
Çocukluktan beri bu klinikle ilişki gelişmedi.İlk olarak, sitede, beni birkaç kez (bir çocuk olarak) alevlenme durumuna getiren, profesyonelliğe değil, sezgilerine odaklanarak tedaviyi reçete ettiğini hisseden bir çocuk doktorum vardı.
Neyse ki gençliğinde istifa etti ve doktora sahip olduğum için şanslıyım.
Sonra en büyük kızı orada izlediler.Müdürün ısrarı ve ifadeleri üzerine bile değiştirilemeyen başka bir "akıllı doktor" mümkün değildi.Ve eğer ilk çocuğuyla en azından bize bir şekilde tedavi ettiyse, ikincisiyle birlikte 2 yaşın altındaki çocukların hiçbir şeyle tedavi edilmediğini, mümkünse inhalasyon dilediğini ve arkasını ısıttığını belirtti.Tahlillerin taburcu edilip edilmeyeceğini sorması gerekiyor.
Bana söyledikleri alerjoloğa sevk edilmesini istedim, çocuğa alerji uydurmayın, bir kez serpdim)
Genel olarak...kayıt ofisi nedir, bal nedir.personel, arzulanan çok şey bırakıyorlar.
Peki...dedikleri gibi ...sevmiyorum)) ücretli olarak tedavi görmeye gidin.
Personel üst düzeydedir, tedaviyi yetkin bir şekilde reçete ederler, duyarlıdırlar, her zaman çevrimiçi olarak kayıt olabilirsiniz ve her zaman ek bir biletle kabul edeceklerdir.
Çok empatik ve sempatik bir çocuk doktoru olan N.V. Rubanova'ya minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Küçük hastalarıma her zaman özen gösterir, alanında profesyoneldir.
Yakınlarda aynı "iyi şube" var. Bu klinikteki randevulardan sonra ücretli odaya koşmak zorunda kaldım. Tedavi etmiyorlar, yüzüyorlar. Ve eğer tedavi ediyorlarsa, nedenini kesinlikle bilmiyorlar... Bu klinikteki tek yeterli çalışan fizyoterapi gören kadınlardır. Her zaman iyi bir ruh halindeler, işlerini biliyorlar, her şeyi açıkça açıklıyorlar. Onlara geliyorsun ve kendini evde hissediyorsun
Orijinalini göster
10
1
Vovan Vsv
7. seviye şehir uzmanı
2 Temmuz 2024
Poliklinik güzel, iyi personel, zemin katta bir tür müze bile var
Medperson'un tutumu iğrençti, çocuğu hastaneden taburcu ettiler ve birkaç gün içinde patronaj hemşiresi bir kereden fazla gelmediler, böyle bir tutum olacak ve Sağlık Bakanlığı'na, hatta savcılığa başvurmaya devam edeceğim
Peki, bazı doktorların homeopati ve ilaçları daha pahalı reçete ettiğini söylemek hiçbir şey söylememek demektir.
Kayıtta, aramalarda çalışan doktora kendimiz geldiğimizi unuttuğumuzu bildirmek zorunda kaldıklarımızla karşılaştım. Ve günün yarısını klinikte geçirdik ve doktor çağrılmadan eve geldi.
Ori sırasında bize çocuğun solucanları olduğu ve bu nedenle içinde 39,4 🙄 olduğu bile söylendi
Peki ya aşı yaptırmanın bedeli ne olursa olsun, bunu kendimiz tahmin etmeliyiz. Habersiz gelmenin yanı sıra, kolu çekerek daireye kapalı bir kapıya girmeye çalıştıkları bile oldu (interkom ve zil açık olmasına rağmen)
Polikliniğin onarıma ihtiyacı var. Orada 10 yıldır hizmet veriyoruz ve yıllar içinde hiçbir şey değişmedi
Marina Vladimirovna'nın çocuk doktoru mantarının çocuk doktorunun profesyonelliğinin yanı sıra dikkatine ve vicdanlılığına dikkat etmek istiyorum. Ve tabii ki,
Kayıt üzerine ararlarsa, sırayla alırlarsa, uzun süre sırada oturmuyorsunuz. Doktora ve hemşireye büyük iltifat.
En olağan devlet polikliniği. Sevilmeyen tek şey, bir zamanlar kuponlara göre ulaşmanın gerçekçi olmaması, doktorun ofisine çağrılmamaları, canlı bir kuyruğun olmasıdır. Dar uzmanlara bilet almak bazen oldukça zordur.
Yerel olarak çocuk doktorları başka bir yere gitmedi, ancak dar uzmanlar abuma korkunç bir teşhis koyuyorlar, cerrah genellikle resme sadece akıllı bir yüzle farklı bir hikaye bakıyor ve tanı koyduğu ve ücretli olarak gönderdiği tanıyı veriyor! Müdür, şikayetlerin ne dediğini duymadığı için görmezden geliyor! Bu kurumda iyi bir uzman bulmak büyük bir şanstır.
İnsanları dehşete düşüren yer altı mezarları. Hizmet, diğer kliniklerde olduğu gibi. Doktorlar temasa geçmezler, hiçbir şeyi açıklamak istemezler, sonucu verirler ve bu kliniğe ait değilseniz "dört tarafa da gidin". Yine de, hızlı çalışmaları için ofisin röntgeni çalışanlarına teşekkür ederim.
Kayıtta gerçek bir karmaşa var, dönmediklerinde kartı bulamıyorlar ve aramak için ofislerde koşmaya gönderiliyorlar, bu hastaların işi olmasa da kaba davranıyorlar
Güzel klinik. Farklı çocuk doktorları vardı, hiç kimseye karşı şikayette bulunmadılar. Kayıt bürosunda hiç nahoş olmadılar, bana karşı hoşnutsuzların tonlamaları bile ortaya çıkmadı - belki de kendimiz için daha kibar davranmaya değer olduğu için?
Hiç orada olmak istemediğim bir yer var, kayıt ofisi hiç uçuyor, onlar zaten oturuyorlar, peki, sadece bir korku, sormamak için sormamak ve durumu kliniğin kendisine, ben hala duvarın küçük kapılarıydım ve şimdi çocuğu kendim götürüyorum ve hiçbir şey değişmedi, ama ne kadar zaman geçti, işte size ücretsiz ilaç