Bugün Vitebsk'ten çocuğumla Gomel'e geldim, otobüsten indiğimde kontrolörler beni gözaltına aldı, biletleri sundum ama pusulasız biletler için para cezası verdiler, yorulduk ve unuttuk ama bilet aldık.Bunun için soruyu bir şekilde insanca çözmek mümkündü.Tutum dehşet verici, hem köpeğin kontrolörleri hem de insanlardan para almaya çalışıyorlar.Vitebsk sen en iyisin, insanlarımız daha anlayışlı. Durumlar da farklıdır.
24 numaralı troleybüs güzergahı, ulaşımın ve geçitlerin geçmesine izin vermesi gereken kavşakta monèvre yaparken, Monèvre'nin önünde büyük bir hızda araba olmadığını gördüm, ancak neredeyse peşekhol üzerinde insanlara çarpıyordu. Önünde yürüyen adam, troleybüsün burnunun önünde eliyle ona dokunmasına şaşırmıştı.
Sadece ulaşımdaki insanlardan değil, yayalardan da sorumlu oldukları göz önüne alındığında, bu tür binicilerin haklarından mahrum bırakılması gerekir
20 numaralı troleybüs şoförü Vasiliev Igor, troleybüsü mükemmel, hızlı ve doğru bir şekilde, tek kelimeyle bir profesyonel, bu tür sürücülerden daha fazlasını yönetiyor.
19: 08: 24, 3 numaralı güzergahı takip eden 1778 numaralı troleybüs, saat 18: 03'te davydovka durağında yolcuyu beklemedi ve hemen burnunun önünde meydan okurcasına kapıları kapatıp ayrıldı, ancak yolcunun troleybüse yaklaştığını mükemmel bir şekilde görmesine rağmen. Sürücü tarafındaki düpedüz kabalık öfkeye neden oluyor.
Ulaşım organizasyonu, özellikle hafta sonları iğrenç.Örnek bu sabah, Pazar.insanlar durakta bir trol otobüsü bekliyorlar ve o nöbetçi olarak ayrıldı.ve en yakın ulaşım sadece 30 dakika sonra.Programa göre çok fazla ulaşım gitmiyor.
Merhaba, kontrolörlerin çalışmalarından şikayet etmek istiyorum, bugün 8-27'de Gomel motor tamir fabrikasının durağında, her zamanki gibi 12 troleybüse girdim, bir bilet aldım ve kontrolörlerin hemen arkamda bu durakta geldiğini görüyorum. İyi bir vatandaş olarak, önlerindeki kuponu kırmak istedim, kamposterlerin kapatılması gerektiğini anlasam da çalıştıklarını kontrol ettim, sadece kontrolörler yanıma koştukça kuponu kaydırmaya karar verdim ve tavşan olduğumu ve zaten bir önceki duraktan ulaşımda olduğumu söyleyerek beni gücendirmeye başladım, beni çoktan bırakmak istediler. ama insanlar araya girmeye ve onlara onlarla birlikte geldiğimi, gözlerinin önünde ulaşıma girdiğimi söylemeye başladılar, insanların önünde çok memnun değildim, kontrolörlerin işi nedir ve nereye bakıyorlar? Sadece herhangi bir kişiye para cezası verip planlarını yerine getirseler mi?! Tüm bunlardan sonra bir sonraki durakta dışarı çıktılar ve yine de kızın tavşandan geçtiğini söyleyerek birbirleriyle konuşmaya devam ettiler!!!! Üç yetişkin köpek yavrusu ve kör , ne tür bir davranış!????
Tutum iğrenç, sevk memuru kaba. Ulaşımın neden yürümediği sorusuna cevap vermediğini bilmiyor. Trafik engellendi. İşte tek soru, 1 numaralı troleybüs parkının otobüsleri dışındaki herkese trafik açık mı?. İnsanlar ulaşım beklerken sıcaktan bilincini kaybederler.
Orijinalini göster · Русский
4
1
И
Ирина Романова
6. seviye şehir uzmanı
26 Aralık 2024
İş disiplininin mutlak ihlali: kontrollü troleybüsler bireysel bir rotada çalışıyor, 5 dakikaya kadar geç kalmak kabul edilebilir, ancak 30 dakika boyunca bir rota aracının olmaması kabul edilemez. 12/26/24 15 Krupskaya durağındaki troleybüs 2 zaman dilimini kaçırdı, işlerine Şehir Elektrik taşımacılığının yönetiminden daha sorumlu bir şekilde yaklaşan insanlar işe geç kaldılar ve daha sonra cezai yaptırımlara maruz kalacaklar. Görünüşe göre, iş tanımlarının ve iş süreçlerinin doğru işleyişinin denetlenmesi-doğrulanması gönderilmesi gerekiyor
Programın doğru olmadığına bir kez daha ikna oldum. 18: 15 ile 18: 45 arasındaki dönemde, programa göre zaten 3 tane olması gerekmesine rağmen 1 troleybüs geldi ve sonra geç kaldı (18: 20; 18: 30 ve 18: 41'de). Ne yazık ki, ost.Ordudan bir 7 veya 7a troleybüsle fermuara gidebilirsiniz. Programa düzen getirin!!! Bu artık ilk defa böyle bir kargaşa değil!!!
Troleybüs filosunun çalışmasından tamamen memnunum. Hoşnutsuz çığlıkları anlamıyorum, talon satmadıklarını, troleybüs gelmediğini, nöbetçiyi söylüyorlar. Şehirde ne kadar sürmediğim her zaman zamanında ve programa göre, şoför tallonları satıyor. artlar, troleybüsün arızalanması, hattın kırılması var ama buna çok nadiren ve her zaman anlayışla davranıyorum. peki, kuponlar pahasına: doğal olarak, eğer bir mucize 50 ruble için bir bilet almaya çalışıyorsa ve sürücünün değişikliği hesaplaması gerekiyorsa ve sonra bu mucize sürüş sırasında kabine girerse, 17 kopek vermediklerini söylerlerse, o zaman sürücü koltuğunda böyle bir mucize gönderirdim. Genel olarak, yasama düzeyinde, sürücülerin kupon satmasını yasaklamak gerekir. Sürücünün görevi, yolcuların taşınmasının güvenli olmasıdır ve yolcuların görevi, sızlanmak yerine bilet satın almayı önceden düşünmektir, "yollar iyidir, biletler bize yetmez, ancak yüzümüze ulaşırız". ya da örneğin sürücüden tallonun maliyetini 5 ruble olarak belirleyin, o zaman belki yolcular önceden düşünmeye başlarlardı.
Şehrin Gorelpktrotransport liderliğini bazı sürücülerin çalışmalarına çevirmek istiyorum... Öyleyse bugün, 26 Mayıs 2023, tr'nin şoförü.Rota 8, k-tr Ekim durağından kontrolörlerin girdiği bir sonraki durağa kadar yolcuyu tedavi etmek istemedi. Yaşlı bir kadın sürücünün penceresinin yanında duruyordu ve trafiğin durmasını, pencereyi açmasını ve üzerine dolanmasını bekliyordu (çünkü bu duraklarda seyahat bileti satan tezgahlar yok), Ancak kadın sürücü bileti satmadan önce (ve yaşlı yolcunun arkasında kontrolörler vardı!) Bu yaşlı kadına kaba bir şekilde çok nahoş davrandı!, bu davayı geçmenin hiçbir yolu yok! Aynı zamanda, troleybüste sadece beş yolcu vardı! Ne yazık ki, kadın sürücünün bir rozeti bile yoktu, ancak 8 numaralı güzergahın taşımacılığından ayrıldıktan sonra arabanın kuyruk numarasıyla fotoğraf çekmeyi başardılar. Bazı sürücülerin bu tür ahlaksız eylemlerle kuruluşun bütçesini para cezalarıyla doldurmak mümkün mü??
5 numaralı troleybüs, direksiyonda bir kadın var (troleybüs numarası 1815).Kristall'ın son durağında, içinde küçük bir çocuğun olduğu bir bebek arabasıyla dışarı çıkıyordum, sürücü kabinde hala insanların kaldığından emin olamadı ve kapıdan iyice bastırdığım bebek arabasını çıkardığım anda kapıyı kapattı!Sevgili sürücüler, yolculara karşı dikkatli olun!Nereye bu kadar aceleniz var???Sadece kafam karıştı, ama kesinlikle geri dönüp araba kullanan kadınla sohbet etmeliydim....Dışarı çıkmadı bile ve bizimle her şeyin yolunda olup olmadığını sormadı...Ben sadece bebek arabası daha küçük olsaydı ne olabileceğini hayal etmekten korkuyorum, bu sadece korkudan kurtulmamıza yardımcı oldu ((((
01/06/2023 tarihinde, 5 yaşındaki çocuğumla birlikte 6 numaralı çocuk kliniğinden yola çıkarken, geçiş kuponu satan bir köşkün bulunmadığı «8 Mart» fabrikası durağında orta kapıdan 16 numaralı troleybüse girdi. Ben bebeği koltuğa oturttuğum anda troleybüs kalktı ve kupon almak için vaktim olmadı. Sürücünün penceresine gittim ve bir sonraki durakta kuponu satın almak için penceresini çaldım ama o açmadı ve arkamdaki o anda troleybüse giren kontrolörlere işaret etti. Benden para cezasını ödemem istendi, durumu açıkladım ve reddettim. Troleybüsten inip şirket arabasına binmeye zorlandım. Aynı zamanda, troleybüsteki insanlar ve şoför önceki durakta girdiğimi doğruladılar ve rahat bırakmamı istediler. Ofis arabasında, çalışan Belaya N.N. uzun süre bir protokol hazırladı ve ihmal nedeniyle birkaç kez yeniden yazdı. Çocuk sinir krizi geçirmeye başladı ve ateşi yükseldi, ben defalarca Belaya N.N.'ye söyledim Annem evdeyken 1 numaralı troleybüs parkındaki müdürü aradı ve gözyaşlarıyla gitmemize izin vermemizi istedi ama o reddetti.
Diğer kontrolörler birkaç kez servis arabasına girip çıktılar ve bu süreçte çocuğumu kaba bir şekilde ittiler. Saat 9.58'de serbest bırakıldık.
1 numaralı troleybüs filosunun çalışanlarını ve müdürünü kaba muamele ve ihmalden dolayı cezalandırmanızı rica ediyorum. Onlardan özür dilemelerini sağlamak. Lütfen protokolü ve cezayı iptal edin.
Sıfır yıldız koyabilseydim, ben de öyle yapardım. Her sabah işe gidiyorum, 7.05 durağına geliyorum, normalde 7.09'da olması gereken 20 numaralı troleybüsü beklediğim yerde yok, sanırım o kadar da korkutucu değil, çünkü bir sonraki 7.13'te ama o da yok, sanırım o zaman 7.20, tarih tekrarlandı, 7.26 aynı durum. Paniğe kapılmaya başlıyorum çünkü geç kaldığım için üstlerimden para almak istemem. Bu durumun ilk kez ne ile ilgisi yok, bir aydan fazla bir süredir böyle bir salıncaktayım. Hepsinden kötüsü, zor bir günün ardından, troleybüsün 22.27'de olması gereken durağa gidiyorsunuz ve o sadece gelmiyor, 22.45'te de gelmiyor. Sonunda bir saatten fazla durakta oturuyorsun.
Lütfen bu durumu anlamanızı istiyorum ve ayrıca postaya bir cevap bekliyorum.
1787 Kalaşnikof troleybüs şoförü duraktan, melnikov çayırdan durağa kadar Spartak fabrikası pencereyi açmadı ve yolcuyu beyazlatmadı, bununla kontrolörlerin önünde bir tuzak kurdu. Muhtemelen ona bunun için bir prim verecekler.
Kadın sürücüler bu bir şeydir, volotov'daki rotanın son 15'inde 4 troleybüs vardır (her biri bir kadın sürücüdür) ve programa göre iki kez hareket etmeye başlamaları gerektiği göz önüne alındığında, 40 dakika içinde tek bir trafik yoktur!!! Bir kez daha kadınlara bu kadar basit bir işin bile güvenilemeyeceğinden emin oluyorum…
Bu sadece bir korku, sürücüleriniz ne kadar geç kalabilir veya zamanında gelmeyebilir? İşten para cezaları için çekler alabilir miyim yoksa size taksi gönderebilir miyim, ödeyeceksiniz mi yoksa sonunda sürücülerinizle ve programınızla mı ilgileneceksiniz???????🤬
17 Kasım'da, sabahları 12 troleybüsün uzun bir aralığının - Özellikle yeraltı Kahramanlarının 8: 45 ve bir sonrakinin sadece 9: 28'de olduğunu bir inceleme bırakıyorum (aşağıda okuyun).
18 KASIM SAAT 9: 28'DE BU TROLEYBÜS DE GELMİYOR. Ve bugün 11/21/22 tarihinde programı daha da kısalttılar. Şimdi ya 8: 36'da ya da sonra (1 saat 8 dakika) 9: 44'te gidin. Şikayet üzerine sizden böyle bir geri bildirim almış mıydınız? Sabah işe nasıl gidilir? «Stadyuma 2 durak yürüyün" yardım hattından gelen teklif artık gerçek oldu, çünkü artık başka seçenek yok. Her şey insanlar için! Teşekkür ederiz!
Gomel şehri, 8 numaralı troleybüs güzergahı boyunca kara-şehir içi ulaşım kontrol ve denetim servisinin çalışmalarına ilişkin şikayet ve geri çağırma.
10/22/2022 yaklaşık 15.15'te «Ticari Ekipman» durağında (B. Khmelnitsky ve Barykin caddelerinin kesişme köşesi) 8 numaralı troleybüse bindim. Troleybüs salonuna girdikten sonra bileti kırdım, Ekim sinemasına bir durak geçtim. «Ekim Sineması» durağına kontrolörler girdi. Kuponu ben sundum. Bana kuponun deliklere uymadığı söylendi, protokolü hazırlamak için kabinden çıkmalarını istediler. Kafam karıştı. Troleybüs kabininde en fazla 6-8 yolcu vardı. Bir grup genç, kuponu kırdığım kompostun hemen yakınında oturuyorlardı. Kompost makinesi çok yüksek sesle çaldı. Büyük olasılıkla beni hatırladılar ve insanlar sözlerimi doğrulayabileceklerdi. Ama ısrarla ve kabaca kelimenin tam anlamıyla kolumdan kabinden dışarı itildim, hiçbir şeyi dinlemek ve herhangi bir argümana dalmak istemedim. Buna ek olarak, troleybüs şoförü kabinden salona eğildi - bağırmaya başladı, ulaşımı geciktirdiği için başka bir protokol hazırlamakla tehdit etmeye başladı. Şimdi polisi arayacağımı, son yolculuğunu bitirmesine izin vermediğimi ve hemen troleybüsten inmem gerektiğini haykırdım. Kabindeki tüm durum zamanla 1-2 dakikadan fazla sürmedi. Az sayıda yolcu göz önüne alındığında ve kompostörün yanındaki kapının karşısında durduğum gerçeği göz önüne alındığında, trafik gecikmesine neden olmadı. Denetim ve denetim servisinden çok az anlayış ve saygı, durumu anlatılan saçmalığa getirmemize izin vermeyecek ve insanlar, kabindeki tüm yolcuların tam ortasında durduğum ve bileti bir dakika önce gözlerinin önünde kırdığım için kuponu gerçekten kırdığımı doğrulayabileceklerdi. Kafa karışıklığından, ne yapacağımı anlamamaktan dışarı çıktım. Dışarı çıkarken tökezledi, bacağını büktü. Hemen buna önem vermedim, ancak evde buldum - ciddi bir şekilde tökezlediğimi - botumu yırttım - topuk kısmındaki kafanın kıvrıldığı yerde malzeme yırtıldı. Sokakta, durakta kontrolörler benzeri görülmemiş şekillerde davrandılar - beni elleriyle ittiler, hiçbir şey dinlemek istemediler, biletin deliklere karşılık gelmediğini söylediler. Ve bunun, beni tehditlerle ve alenen aşağılanmayla çıkardıkları troleybüste kırdığım bilet olduğundan kesinlikle emindim. Dahası, bu bilet kırılmadan önce bütünlük açısından da benim tarafımdan test edildi - bunu, şehir içi kara taşımacılığındayken her zaman yapıyorum ve ideal olmayan görme ve yaşam deneyimi göz önüne alındığında, kuponu kompostlayacağım– Sokakta duraktaki bankta oturmama izin vermemi istedi, başım döndüğünü açıkladım ve kendimi kötü hissettim - kontrolörler bunu hemen reddettiler, elleriyle göğsüne ittiler, otobüslerine girmemi istediler. Polisin kıyafetini aradıklarını söylediler ve o yolda. Polisi beklemek için durakta kaldım. Anlaşıldığı üzere - aldatıldım. Kontrolörler polisi aramadılar ve bunu yapmayacaklardı. Polisi kendim aradım. 102 servisini aramak için duraktaki iki gencin telefonunu istedim, özür diledim, durumu kısaca açıkladım. Telefonumu, tüm belgeler gibi evde bıraktım, çünkü önceden anlaşarak sadece Gözlükçüye gitmeyi planladım. Kontrolörler, mümkünse mümkün olduğunca çok insanı duymaları için tüm durağa bağırmaya başladılar, böylece bana telefon verilmeyecekler ve polisi aramak için yabancılardan telefon istemeye hakkım var. Sadece iğrenç, profesyonel olarak yetersiz, aşağılayıcı ve korkutucu davrandılar. Böylesine belirsiz bir şekilde kaba bir tavırdan ve tamamen çaresizlikten çok utanmış, kırgındı. Böylesine kaba ve kaba ayrıntılar için özür dilerim, ancak durum hakkındaki vizyonumu tarif edecek başka kelimeler bilmiyorum ve bulamıyorum. Durakta yarım saat geçirdikten ve polisi beklemeden, bir açıklama yazmak ve mevcut durum nedeniyle yardım ve koruma istemek için en yakın polis şubesine gitmeye karar verdim. Yukarıdaki tüm durum beni üç saat zaman aldı, yırtık botlarla, utançımla ve aşağılanmamla ödedim. Çok utanç verici ve tatsız, çünkü dürüstçe kuponu kırdım. Penetrasyon anında, biletin sağlam olup olmadığını özel olarak kontrol ettim. Kırdığımda, bileti özel bir cüzdana koydum, burada geri dönüş için kırılmamış başka bir biletim vardı. Bütün bunları kontrolörlere gösterdim.
Cezayı ne için ödeyeceğim? Dürüstlüğüm ve yasalara uygunluğum için, bir dakika sonra kırılan kuponun aniden sözde o kadar da kırılmadığı için mi? Çok tatsız ve çirkin.
Hayatımda bu kadar saygısız ve kaba bir şekilde denetim ve denetim hizmetinin çalışmasıyla karşı karşıya kaldığım ikinci durum budur. İlki, yaklaşık on yıl önce, Yeni Yıldan hemen sonra, yaklaşık 2-3 Ocak'ta gerçekleşti. Sabahları pratik olarak boş olan troleybüsle işe gidip sınavı kabul ediyordum. Daha önce kiosk'a gittim ve geçiş kuponları aldım. Kontrolörler geldi, hızlı bir şekilde bilet bulamadım, endişelendim. Ayrıca kaba bir şekilde ulaşımdan çıkarıldım, gözdağı verdim ve hakarete uğradım. Hafta sonları olduğu ve iş yerindeki kimseyi olası gecikmem konusunda uyaramadığım, devlet sınavına geç kalmaktan korktuğum ve kendi adresime ve ülkenin tüm genel eğitim sistemine karşı hakaretleri dinlemek istemediğim için yüzümdeki cezaya karşı bir kararname çıkarmamı ve geciktirmememi istedim. Pasaport yanımdaydı ve bu prosedürü kolaylaştırmaya ve zaman kaybetmekten kaçınmaya yardımcı oldu. İşe geldikten sonra Talon'u buldum. Düşündükten ve düşüncelerime daldıktan sonra, onu bir tüpe nasıl büktüğümü ve eldivenle bıraktığımı fark etmedim - muhtemelen kontrol altında derhal sunmak için. Bir meslektaşımın ölümü, kişisel deneyimler, belki de o gün düşüncesizliğimi ve düşüncelerimi kışkırttı. Bu olayın anısı hala beni terk etmiyor. Bu nedenle, ulaşıma girerken her zaman ilk işim kuponu kırıyorum ve nereye koyduğumu dikkatlice hatırlıyorum ve hatta bazen kırılan kuponun yerinde olup olmadığını korkudan iki kez kontrol ediyorum. Sonraki yıllarda ilk kez iz bıraktığında, hatırlayıp unutmamak için hakarete uğradıklarında ve utandırıldıklarında iz bıraktı.
Bu durumda nasıl olunur? Troleybüse girdiğimden emin olduğumda, bütün bir bilet çıkardım, gerçekten bütün olduğunu iki kez kontrol ettim, kırdım ve bir dakika sonra, kontrol edenlere göre, yeni kırılan bilet olması gerektiği gibi değildi. Ulaşımda farklı durumlar vardır – bazen kompost makinesi iyi çalışmayabilir veya tam olarak çalışmayabilir - biletin çalışma boşluğuna tamamen kaymasına izin vermez, sıkışır ve araç sallanır ve siz zaten düğmeye bastınız. Biletin kompostlanması sırasında sürücünün aniden dönmesi veya fren yapması olur. Sonuç olarak, dengenizi kaybedersiniz ve bilet cihazdan fırlar veya el seğirir ve bilet tamamen net bir şekilde kırılmaz.
Ülkemizde, şehrimizde insanlara karşı böyle bir tutum olmamalı. Her durumda insanlar insan kalmalı, durumu araştırırken insani davranmalı, esneklik, sadakat ve profesyonel bilgelik göstermelidir.
04/19/2022 tarihinde, 7.08 saatinde Molodezhnaya durağına giden Treybüs 14 ile içeri girdim, ücretin ödemesini uygulamaya koymaya çalıştım, işe yaramadı (hangi nedenle açık değil), ikinci bir deneme yaptım ve yine işe yaramadı, sonra parayı çıkardım ve sürücüye gittim, o o sırada olduğu için Güneşli, sürücünün dikkatini dağıtmamak için kapıyı kapattım, sonraya kadar bekledim. Makine Mühendisliği Koleji, bana kuponu satmayı reddetti (kuponu satmama hakkı olduğunu mu?). Bir görevli olarak, şoförün onlara karşı oynadığı için kanıtlayamadığım kontrolörler tarafından gözaltına alındım, şoförün her şeyi mükemmel bir şekilde ayırmasına rağmen, ücreti nasıl ödemeye çalıştığım. Sadece sürücünün ve kontrolörlerin bu davranışı için bölge komitesini arayacağım, troleybüs şoförünün ve kontrolörlerin kışkırtıcı davranışlarını öğreneceğim.
Merhaba, 7a trollebüs'ün ne zaman süreceğini açıklamaya göre açıklığa kavuşturmak isterim...Durakta otobüs filosunu beklemek gerçekçi değil...işten sonra ayrılmak imkansız..Ne 19.58'de ne de 20.17'de yok...ve böylece her gün...
Rotaları hazırlayan ve düzenleyen, bu konuya niteliksel ve akıllıca yaklaşmayı bilmez. Çok üzgünüm. Şehirde sizin yüzünüzden şahsen sinirleri kopmuş binlerce insan var. Şimdiye kadar 25 dakika içinde, 7 numaralı güzergahın yaklaşık 5 troleybüsünün durağında durmuş olmam ve sadece bir talihsiz ikilinin olması nasıl mümkün olabilir? Ekim Caddesi'nde geçen 20 otobüsü de şu anda orada olmasa da aklınız mı yerinde? Lyubensky'ye çok fazla ulaşım var, ama Ekim caddesi burası bir köy mü?
10tralleybus, Selmash üzerindeki köprünün kapatılmasından sonra, sorgulamaya göre hiç binmeyi bıraktı...5 parçada samachodnyh için ve Savetskaya'ya göre her 30 dakikada bir ve sonra şanslıysan chilyat'a mal oluyorlar.Genel olarak, işe gidemezsin...ve Savetskaya'da olması gereken troleybüsler kendinden tahrikli otobüslerde durur ve kendi işlerine gider, sigara içmeye, sigara içmeye gider ve sonunda herkes yine de geç kalır...Bu bir tür kabus, sabah 9.55'te akşam yemeklerinde onlarca kişiye normal bir şekilde ulaşmak mümkün değil
Son zamanlarda troleybüslere binmek mümkün değil. Korku ve kabus. Dün saat 17.00 civarında 15. rotaya biniyordum, sadece bir yılan oyunu kabusu. Sadece duraktan kalkmakla kalmadı, bu yüzden başlangıçta duran herkes ortadaydı, bu yüzden hala şeritte sallandı ve bir şeritten diğerine taşındı ve bu Sovetskaya Caddesi'nde. Belki ruh açısından daha uzun süre eğitmeniz veya daha iyi kontrol etmeniz gerekir. Troleybüsleri emniyet kemerleriyle donatın bağcıklar yardımcı olmuyor. Her dakika gaz freni dehşettir
10 troleybüsleri programa göre değil, iğrenç bir şekilde sürüyor. Durağa vardıktan sonra kolej, KYSK'YA gideceğini duyurur. Bunu nasıl anlayabilirim? Troleybüs filosunu aradım - standartlara göre cevap verdiğini söylediler. Yönetimden bunu dikkate almasını ve yolculara rahatsızlık vermemesini rica ediyorum.
Orijinalini göster
1
1
Andrey
3. seviye şehir uzmanı
2 Eylül 2024
Şehirdeki en iyi ulaşım!
Bu kesinlikle halka açık değil
"8 Mart" durağından bir aydan fazla bir süredir 4 numaralı rota dönüyor ve Poleskaya'dan Selmash'a gidiyor. Bazı troleybüslerde ek bir "Poleskaya boyunca yürür" işareti vardır ve her şey açıktır, ancak hepsinde değil. 8 Temmuz'da 7-30'da bu durağa böyle bir ekleme yapılmadan bir troleybüse bindim (ayrıca sürücü hiçbir şey açıklamadı) ve iki kadın daha yanıma oturdu - hepimiz "Sovyete göre" olduğunu düşündük... Rogachevskaya'ya gittik. 1709 numaralı troleybüs, Abrosimov'un şoförü. Bir aydan fazla bir süredir rota değiştirildi ve troleybüsün hareketiyle ilgili bilgilerle ilgili bir emir verilmedi. Haziran ayında B. Khmelnitsky Caddesi'nden sokağa giderken böyle bir şeye yakalandım. 12 numaralı rota boyunca Sovetskaya. Kendinden tahrikli biçerdöverlere ulaştım ve insanlar benimle birlikte, benim gibi şaşkınlıkla ortaya çıktılar: "peki ya Sovyet için?" Zaten orada, sürücü uçta her şeyin NİHAİ olduğunu söyledi. NORMAL hizmetimiz var... - plaketi basmak ve kabinin ön camına asmak çok zordur.
10 troleybüse her zaman ne olduğunu anlayamıyorum? Bu lanet olası Selmaş'a ulaşmanın bir yolu yok. Ya o gelir, sonra yarım saattir gitmiştir. Evsiz bir kedi gibi duruyorsun, 16 dakikada yağmurda bekliyorsun ama o 35 yaşında geliyor ve bu ilk kez değil. Tüm programlarda her şey doğru belirtiliyor, bu da sürücülerin sorunu olduğu anlamına geliyor.
6 Şubat'ta 40 dakikadır askeri kayıt bürosunun durağında duruyorum! Tek bir troleybüs yok, ancak programa göre zaten 3 seyahat etmiş olmalıydı! Programda her şey güzel, her 15 dakikada bir, aslında gelmiyorlar ve bu yüzden her zaman! Neden sizden seyahat kartı alıyorum? Sonra taksiye binmek için mi? Ulaşımın seyrine göre bir program verin!!
11: 32 ile 12: 10 arasında duraktaydım, ilk kar, soğuk, tek bir troleybüs geçmedi, bu süre zarfında 8 numaralı güzergah boyunca 3 troleybüs olmalı. Sıfır iş var.
09/20/2021 tarihinde, trolley rotasının 25'inde "sunny" terminalinden sürüyordum, saat 6-07. Sürücünün beş ruble ve ruble'den değişikliği yoktu. Kuponları satmasına rağmen bana 25 kopeklikken Kirov Fabrikası durağında da değişiklik vermediği gibi. Sürücü, işaret doğruysa, Sverdlov Yuri Vladimirovich'tir, ancak bu kesin değildir. Öyle görünmüyor. Bu tür konuları bir şekilde düzenlememiz gerekiyor. Sürücü neden temel bir önemsemeden uçuşa çıkıyor? Neden para vermek zorundayım?Kendimi bu durumda yalnız bulan ben değilim.
Yönetime başvurmak istiyorum. Bir troleybüs parkından parasız bir troleybüs nasıl gönderilebilir. 5 ruble ve 2 tolonchika'dan " bana değişiklik yapılmadığını söylediler". "Dışarı çıkmak" dedi. Umurumda değil çünkü ödemeyi reddetmedim. Bu tüketici haklarının ihlalidir. Ama bitiş noktasına gitmek için. Troleybüsleri kesmek sizin için iyidir. Ama kaliteyi kaybettiler. Dışarı çıkıp başka bir ulaşım aracı beklemek zorunda kaldım. Bir dakikalığına, 20 dakika sonraydı.
Uçuş numarası 1836,trol otobüsü 20. Ama sürücünün adını söylemeyeceğim, çünkü isim levhası boş ve bize hizmet eden kimse yok.
03/27/2022 saat 10: 35'te 1848 numaralı troleybüs KYSK durağına geldi ve sürücü görünüşe göre öğle yemeği için 30 dakika ayrıldı. Daha önce yolcuların tam kabinini bu konuda bilgilendirmeden bile. Birçoğu işe veya kendi işlerine acele etmiş olabilir. İnsanlara karşı korkunç bir tutum.
15 numaralı troleybüsün şoförü (kadını) hakkında olumsuz bir inceleme yazmak istiyorum, belli bir şans eseri, 27/04/21 tarihinde bu troleybüse binmeye geliyorum.Saat 07.13'te polis departmanım yoktu (genellikle otobüsle seyahat ediyorum).Şoförden satın almak zorunda kaldım.20 p ödedikten sonra, daha küçük olmadığı için bana hemen saymadığım bir değişiklik verildi, ancak bir şekilde teslimatın yeterli olmadığı ortaya çıktı (kağıt banknotla 5 p + 1 ila 2p + 7 ila 1p + 25kop- bunu eve geldiğimde saydım)
.Soruma, size 20 p verdim, kaba bir cevap vardı, "hayır daha büyük, her şey doğru".Hatta bir şekilde böyle bir cevaptan kafam karıştı ve hesaplamadan gittim.Eve geldikten sonra hiçbir yere gitmedikten sonra değişikliği saydım.5 ruble verdim. (takside ödeme).20 kişiden 14'ü teslim oldu, 25'i polis.Evet,benim canım,elbette.Ama karşılığında bu tavırla her şeyi unutacaksın.Yolcular, dikkatli olun, şoförden ayrılmadan parayı sayın.Ve şoför bunu insanlara kaba davranmadan daha saygılı davranmayı öğrenecek., hiçbir şekilde bir kadın gibi ve hatta araba kullanırken.Troleybüs numarasını yazmayacağım, bu sürücünün vicdanına düşsün.
5 numaralı troleybüs şoförü iş yerinde kirli, yakışmayan bir biçimde. Dahası, kafalarını bilet almak isteyen yolculara bile çevirmiyor! Ve ona vurulduklarında, karşılığında kendi penceresini çalıyor!!! Deliye benziyor! Bugün 07.01.2022 tarihinde 09.41'de okul 2 durağında bu troleybüse bindim.
08/21/2021 tarihinde, trol otobüsünde 7 saat 21: 30 civarında 2838 numaradan bilet alırken, sürücü (kadın) elini sertçe çekti, kapıyı açtım, trol otobüsünün salonuna girdim (maskesizdi) Rozetin fotoğrafik olarak sabitlendiği anda mallarıma (cep telefonuma) dokunmam için beni çekmeye başladı Sürücünün her yerde yetersiz durumda olduğu görülüyordu
Bundan, trol otobüsü parkının yönetimine soru, Sürücülerin edepsizliği ne zaman sona erecek??????
11 55 7a'daki trol otobüsüne 2811 numaralı garaj numarasına yerleştim, çocuğumla birlikte sürücü penceresinin yanında, geçiş için bilet aldığımı düşündüm..
Geri çekilin ve sürücüye yabancı sesler çıkarmayın dedi ve kulağa kaba ve yükseltilmiş bir ton geliyordu...
İnsanlar her zaman ödemenin her yerde normal olduğu sürücünün yanında dururlar, ancak herkes ona müdahale ederdi!!! Otobüs şoförü yan yana gidiyordu, ona bağırıyordu, dehşet vericiydi...
Merhaba! Bugün 30 olan 5 numaralı troleybüsün şoförü Nikita Sergeevich Menshikov'a büyük minnettarlığımı ifade etmek isterim.08.2021'de çocuk telefonu araçta bıraktığında dikkatli ve dikkatliydi. Hemen temasa geçtim ve sahiplerine iade edilmesine yardım ettim. Çok teşekkür ederim)))
Merhaba!4 ve 11b güzergahı hakkında bir inceleme bırakıyorum.İşe ve çocuğumu okula ilk kez geç kalmam değil.Duraklardaki ve internetteki programda bir program olduğundan, sürücülerin muhtemelen farklı bir programı vardır!Hiç gelmiyor, sonra 20 dakika geç kalıyor.
Burada
Revenko sürücüleri Alexander Vasilyevich, troleybüs güzergahı 25, park numarası 2830 hakkında olumsuz bir inceleme bırakmak istiyorum.
Sürüş ortalama hız 25-30 km / s, rota boyunca 7-10 dakika geç kalıyor. Geç ve programa uygun olmayan sürüş.
Lütfen sürücü servisinin çalışmalarına dikkat edin.
Pekala, çok yavaş
PS Bisikletimi daha hızlı sürüyorum
Ve böylece Prudkovsky pazarının durağından sle'ye kadar sadece 50 dakika.Ben Kupaly
Korku