4 nolu onkoloji bölümü başkanı Tatyana Georgievna'ya, hassas tavrı, dikkati, yüksek profesyonelliği için Astapenko'ya içten teşekkürlerimi sunmak istiyorum!!! Doktor her şeyi en ayrıntılı şekilde açıklar, tedaviyi yetkin bir şekilde reçete eder! Tüm iş yüküne rağmen, her zaman olabildiğince yardımsever ve yardımseverdir, bu da günümüzde çok nadirdir! Teşekkür ederim, Tatyana Georgievna ve tüm sağlık personelinize. Büyük minnettarlıkla, şarkı söyleyen hasta Natalia Vladimirovna'nın kızı.
Kocam Filinovich Viktor Ivanovich, Odo'nun gündüz hastanesinde kemoterapi görüyor. Kemoterapist Letkovskaya A.S.'nin doktoruna ve ayrıca iyi tedavi kalitesi, hastalara karşı hassas ve saygılı tutumları için bölümün ortalama sağlık personeline büyük teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Sıkı çalışmanızda herkese sağlık, sabır, başarı.
Saygılarımla filinovich M.E.
Budyonny 2 adresindeki alerji bölümüne büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Kız kardeşlerin hepsi çok sempatik, tatlı, yardımseverdir. Her şeyi açıklarlar, bir şeyi anlamazsan yardım ederler. Baş Hemşire Svetlana Nikolaevna
sorumlu çalışan ve uzman, çok duyarlı ve aynı zamanda bir insan olarak çok iyi. Hastanelerde bu tür personeli pek bulamayacağınız yer yok. Bölme temiz, çok lezzetli besleniyorlar. Doktorlar iyi uzmanlardır.
Göz Mikrocerrahisi bölümüne büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Göz yaralanmasıyla yakalandım, her şey en üst düzeyde, beslenme, tutum, düzen. Özellikle Pužel Polina'ya minnettarlığımı ifade etmek istiyorum, ne yazık ki ikinci adımı bilmiyorum. Ameliyat oluyordu ve koğuşa girdiğinde randevudaydı. Her şeyi kontrol ettim, açıkladım, tüm soruları cevapladım. İnsanlığı, empatik tutumu ve iyi yapılan operasyon için ona çok teşekkür ederim. Anastesiyolog da her şeyi anlattı ve operasyon için ahlaki olarak hazırladı. Ücretli bir kliniğe girmiş gibi hissediyorum. Her şey birinci sınıf!!!
Cerrah Shilo Ruslan Sergeevich'e teşekkür etmek istiyorum.(heer.bölüm). Yaptığınız ameliyat ve tedavi için teşekkür ederiz! Ruslan Sergeevich son derece profesyonel bir uzman, harika bir insan ve hassas bir psikolog!.Ayrıca tüm hır çalışanlarına teşekkür etmek istiyorum.şubeler, çalışmanız için teşekkür ederim. Hepinize ve sevdiklerinize sağlık!
Oh, zor anılar, ama orada hayat kurtarıyorlar. Hombak A.M. ve Garelik T.M.'ye alçak bir selam ve teşekkür sözleri Tanrı'dan inanılmaz doktorlar, yüksek profesyonellikleriyle aynı zamanda duyarlı, özenli insanlar. Size çok teşekkür ederim!
Endoskopinin geçişi için bir inceleme yazıyorum. Andala Sergey Petrovich bana onu verdi. Bu, her şeyden önce ahlaki açıdan korkunç bir deneyimdi.
Bu benim ilk prosedürümdü, bunun zor olacağını biliyordum. Ama onun sırasında doktor her zaman bana bağırdı, küfretti, sonra öksürdüğümü söyledi (ama bunu engelleyemedim).
Bana karşı psikolojik baskı ve kayıtsız tutum o kadar büyüktü ki, tüm prosedür boyunca uzanıp ağladım, çünkü fiziksel kırılganlığa ek olarak, orada psikolojik olarak olmak zordu.
İyi ki bal. Kız kardeşim aynı anda beni sakinleştirmeye ve bir şekilde sadece bağırmak yerine tavsiyelerle yardım etmeye çalıştı.
Bir hafta önce pankreatit şüphesiyle ameliyathaneye getirildiler ama zehirli zehirlenmem olduğu ortaya çıktı. Uzmanlar çok hızlı çalıştı. Beni ilk yoğun bakıma getirdiler. Yoğun bakımda ilk olanlara girmekten korktum. Ancak tüm uzmanlar çok iyi çalıştı, sadece kelime yok. İşte yine de profesyonellik. Onlar hala psikologlar. Sakinleştiler, kanı temizlediler ve bu sayede hayatımı kurtardılar. Hastalarla iletişim çok iyidir. Ama onların işi için daha zor bir yer yok. Oraya gittikten sonra, herhangi bir insanın hayatının ilk sırada olduğunu fark ettim. İlk resüsitasyonun tüm ekibine çok teşekkür ederim. Size sahip olmamız güzel.
19 Eylül'de telefonla 14.10.2024 tarihinde 15.00'da retinanın lazer pıhtılaşması için randevu aldılar. Belirlenen saatte kayıtta 14.11'de kayıt yaptırdığımızı ve "isterseniz doktorla görüştüğümüzü" söylediler, doktor olumluydu, bunun için ona çok teşekkür ederim ve "isterseniz kayıttakiler bitene kadar bekleyin". Sonuç olarak, ofisin yanında 3 saat oturmak zorunda kaldım. Ayrıca bu gün aynı doktorun ikinci vakası vardı. Kayıtta "değişiklikler" yapıyorsanız veya biriyle "tanıştıktan sonra acilen kayıt yaptırmanız" gerekiyorsa, telefon numaraları, sevgili kayıt memurları var, lütfen bilgilendirin, böylece 160 km uzağa gitmek zorunda kalmazsınız, çünkü bölgenin her yerinden geliyorlar.
Dr. Dainovich Viktor Antonovich'e büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum.Ameliyatından bu yana altı ay geçti.Her şey yolunda.Bu gerçek bir doktor, sabrına, nezaketine çok teşekkür ederim.Bu kişiye en iyisini diliyorum.Genel olarak, HUK hakkında çok iyi bir izlenim var.Filden hasta Antonovich E.A.
Bugün, 7 Eylül 2024, nörolog Logis ile ücretli randevudaydım, muayene için bir sevk yazma isteği üzerine, zamanının olmadığını ve başka bir yere gelmem gerektiğini (zamanım olmalı) savunarak reddetmeyi öğrettim. Hizmet benim tarafımdan tam olarak ödendi. Randevuma zamanımdaki kayıtlara göre geldim. Ücretli görevlilerin başkanıyla da iletişime geçilemedi, 952081 telefonu birkaç saat müsait değildi ve ücretli hizmetlerin sağlanması için 961122 numaralı telefondan 3 saat içinde kayıt ofisine ulaşamadım.
Ben, Guletskaya Oksana Pavlovna, romatoloji bölümünde ilk kez muayene edilmiyorum. Katılan doktora büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Karkota Elena Nikolaevna her hastaya bireysel dikkat gösteriyor, mümkün olan en yetkin tedaviyi düzenlemeye çalışıyor. İnsanlara sadece nitelikli yardımın değil, aynı zamanda manevi desteğin de verildiğini görmek çok güzel. Elena Nikolaevna, doktorun ihtiyaç duyduğu tüm kişisel ve profesyonel niteliklere sahiptir: iyi hafıza, verimlilik, bencillik, etik, doğru teşhis için meslektaşlarıyla etkileşim kurma yeteneği ve karar verme yeteneği.
Ayrıca bu bölümün tüm personeline minnettarlığımı ifade etmek istiyorum: burada sadece hastalara karşı özenli ve nazik bir tutum, görevlerimin vicdanlı bir şekilde yerine getirildiğini gördüm
Bir yıldan fazla bir süredir bu kliniğin müşterisiyim.Gavron Dmitry Vladimirovich ve Krasnitskaya Anastasia Sergeevna'nın doktorlarına ve ayrıca onkoloji uzmanının tüm ekibine duyarlılıkları, dikkatleri ve ilgileri için içtenlikle teşekkür ediyorum
Hastanenin tamamı için bilmiyorum, Altıncı katta ameliyatta mükemmel bir sağlık personelinin çalıştığını biliyorum. Sekizinci odada apendiks ile yatıyordu. Oda geniş, konforlu yataklar
03/30/24 oğlumuz Romanyuk Dmitry Sergeevich, kliniğe Göz Mikrocerrahisi bölümünde ciddi bir travma ile girdi.
Ameliyatı gerçekleştiren herkese içtenlikle teşekkür ediyoruz: cerrah, asistanlar, anastasiyolog, ameliyathane hemşireleri verimlilik ve profesyonellik için.
Yüksek kaliteli tedavi, duyarlılık, çaba, çaba, tavsiye ve profesyonellik için doktor Marmysh Vitaly Gennadievich'i tedavi eden göz cerrahına özel teşekkürler.
Hemşirelere, prosedürel kız kardeşlere yardımları, dikkatleri, iyi yapılan çalışmaları için minnettarlığımızı ifade ediyoruz.
Ayrıca, hastanedeki durum, atmosfer ve profesyonel çalışma sağlık görevlisinin erdemidir. M ile Logosh şubeleri.
Tüm Göz Mikrocerrahi departmanına, sorumlu çalışmaları ve hastalara, tüm sağlık ve işinizde tükenmez mükemmellik arzusuna ve insanlara yardım etmeye yönelik güler yüzlü tutumları için teşekkür ederiz.
Saygılarımla, Romanyuk ailesi.
Endoskopik Andal bölümünün doktoru Sergey Petrovich'e ve aynı bölümün orta düzey sağlık personeline, ayrıca ONKO-1'in doktoru Kozhan doktoru Tatyana Venidiktovna'ya, Gala L. N.'nin hemşirelerine, Kulakovskaya A.V.'ye içten teşekkürlerimi ifade etmek istiyorum. hayata inanılmaz dönüşüm için aynı bölümün. Sadece profesyonellikleri, duyarlılıkları ve ciddi durumuma hızlı tepkileri sayesinde hayatta ve iyi kaldım. ONKO-1 bölümünün tüm sağlık personelini, tüm hemşireleri ve sağlık görevlilerini not etmek isterim. Hepsi çok empatik, duyarlı ve özenli.Size alçak bir selam, beyaz önlüklü insanlar!!! Saygılarımla Dervanovskaya E.L.
Merhaba. Merhaba.
Bölümlerin doktorlarına ve hemşirelerine teşekkür sözlerini iletmek istiyorum: göğüs cerrahisi, ONKO-4, onkoloji uzmanı, ameliyat ve ameliyat sonrası bölümlerin doktorları ve hemşireleri, Grodno Üniversite kliniğinin profesyonelliği ve hastalara karşı dostane tutumu için doktor-teşhis uzmanlarına.
Göğüs cerrahı doktoru Kul Sergey Alexandrovich'e, ONKO-4 Chushel bölümünün kemoterapi doktorları Svetlana Gennadievna, Kulik Olga Anatolyevna, göğüs cerrahı doktoru Smirnov Alexander Vladimirovich, Savko onkolog doktoru Larisa Leontievna'ya özel teşekkürler.
Çok teşekkür ederim.
Size güç, mutluluk, sağlık ve çalışmanız için değerli bir ödül.
Romatoloji Anabilim dalı doktoruna ODENSA DMİTRY Frantsevich'e büyük, içten teşekkürlerimi sunuyorum! Profesyonelliğiniz, sabrınız, nezaketiniz, samimi ve kayıtsız olmayan tutumunuz için teşekkür ederiz...
Sorumluluk ve bakımın mükemmel birleşimisiniz.En kafa karıştırıcı vakaların tedavisine ve araştırılmasına bu kadar hassas yaklaştığınız için teşekkür ederiz..
Sıkı çalışmanız için size ve tüm sağlık personeline teşekkür ederim!!!
Saygılarımla, Lukina Yulia Antonovna
Bu hastanenin göğüs hastalıkları bölümünün çalışmaları hakkında geri bildirim bırakmak istiyorum, 2015 yılından beri bu bölümde yatıyorum.., ilk defa değil, hastalık sarkoidoz ve KOAH 2, çok düşünceli ve kibar sağlık çalışanları.., Özellikle ilk kez görmediğim doktorumu vurgulamak istiyorum, bu çok nitelikli, yardımsever ve enerjik bir doktor olan Gönüllü Tatyana Viktorovna..))
Mükemmel yardım sağladılar!
Harika bir yaklaşım, özenli bir tutum, her şeyde özen!
Aferin beyler!
Güzel, özenle!
Tavsiye ederim! Herkesin sağlıklı olmasını diliyorum ama gerekirse yardım için buraya gelelim!
Gardıropta ve kayıtta kuyruk süresinin yaklaşık bir saat sürebileceğini hiç düşünmemiştim, görünüşe göre elektronik kuyruk sorunu çözüyor...Ama eğer aynı fikirdeyseniz, o zaman bir Üniversite kliniğinde olmak zorunda kalmadınız (şimdi denildiği gibi)
Mesele şu ki, hastalar bu konuyu anlıyor, ancak ofislerdeki doktorlar bilmiyormuş gibi davranıyorlar!!!
Sizi uyarabilirlerdi (çoğu konuşuyor) ve telefonda sadece ayakkabı örtüleri ve maskelerin varlığından bahsediyorlar (((
Grodno bölgesindeki en iyi klinik. Hastalar için tüm hizmet yelpazesi. Hem ücretli hem de ücretsiz. Doktorlar, bu tesise giren kişinin sağlıklı ve esnek olmasına yardımcı olmaktan her zaman memnuniyet duyarlar
Bugün, 10/23/23 tarihinde üniversite polikliniğinin 303 ofisinde analiz yaptım. Sırada oturdum, ama içeri girip yönü gösterdiğimde hemşire Bantevich beni hiçbir şey açıklamadan 503 ofisine gönderdi. Belki bugün bir şeylerin değiştiğine ya da doktorun yanlışlıkla yanlış ofise işaret ettiğine karar verdim, 503 ofise çıktım. Beni analiz için gönderen doktorun ofisi olduğu ortaya çıktı. Açıklığa kavuşturmak için tekrar aşağı indim, nereye gideceğim?! Ama benim yönüme bir tarih verilmediği ortaya çıktı! Bu, hemşirenin yöne altı rakam yazması bu kadar mı zor?! Neyin eksik olduğunu açıklasaydı, tarihi kendim girerdim ve neden katlarda koşmazdım belli değil! Doktor kesinlikle tarihi önceden belirleyemez, çünkü randevusu bir ay önceden olduğundan ve hastanın ne zaman randevu alma fırsatına sahip olacağını ve randevudan önce testi geçme fırsatına sahip olacağını tam olarak bilemez! Ve görünüşe göre, bugün böyle yalnız ben değildim. Önümde bir kadın da kalem aramak için koşuyordu ve arkamda koridordaki analizden sonra otururken kadın içeri girdi ve hemen tarihi yazmak için dışarı çıktı! Bir hemşire olarak tarihi yazmanın ne kadar zor olduğunu kesinlikle anlamıyorum!
Hastanenin olumsuz izlenimi. Yıllar önce, acil servisten ambulansla kanaması nedeniyle açılan bir akrabasıyla birlikte geldik. bacak kangreni. Tıpkı acil durum hastanesinden olduğu gibi eve döndüler. Burada ne gibi bir izlenim olacak.
Eşe kemoterapi hapı verilir. Her seferinde, bu kurumu ziyaret etmeden önce, orada kanser hastalarına karşı tutum arzulanan çok şey bıraktığı için kurulur. Onkolog Letkovskaya A.S. "Mucize doktor" bir sonraki randevunun zamanını yanlış bir şekilde hesapladı, haplar daha erken sona erdi. Kimyasal ilaç alımını kesintiye uğratmamak için bugün eşleriyle birlikte geldiler. Ancak doktor uzun bir hafta sonundan sonra havasında değildi, yüksek tonlardan çok sayıda insandan şikayet etti, beklediğini söyledi. 3 saat bekledikten sonra, bugün için kaydedilen kanser hastalarının listesinin ortaya çıkan boşluğunda, " Doktor" merhamet gösterdi...Sonuç olarak - hapları almadık, müdürle görüştük, sinirlendik, "iyileştirdik".
Kardiyolog Narbut M.E., nöropatolog Zaoburnaya Ya.S., gastroenterolog Svistunovich Gl'ye son derece profesyonel ve insani tavrı için büyük minnettarlık.
Ve nefroloji bölümünden Korysheva Or'den "size hiçbir şey yardımcı olmayacağını" ve "yeni bir böbrek aradığını" söyleyen ve tedaviden sonra TÜM test sonuçlarının çok daha kötü hale geldiği bir doktor hakkında tam tersi bir görüş var.
Arabayı park edecek hiçbir yer yok (kelimenin tam anlamıyla), içeri girene kadar sinekler gibi döndüler. Bina 9, yarım saat aradık.... Girmeden önce kartı kıracaksınız - kafanı kıracaksın((. Her şey çok sıkıcı (bunun disko olmadığını anlıyorum ama zar zor hareket ediyorum). Saat 8.30'da kayıt yapıldı, sadece 9'da davet edildiler, prosedür 30 dakika sürdü ve sonuç bir saatten fazla beklendi. Bu çok gerekli organizasyon ve hizmetleri, ancak bazı nedenlerden dolayı her şey her zamanki gibi
Bu korkunç! MRI taramasına kaydolmak mümkün değildir. Bugün 07/26/23 Ağustos ayı için kayıt açıktı, ancak sabah 7: 30'dan itibaren cesetler onlarla meşgul, 12: 55'te aradım ama görünüşe göre öğle yemeğini çoktan almıyor (kimse almıyor). Sonuç olarak, saat 15: 00'te aradım, MRI taramasına kaydolma isteğine cevaben kaydın zaten kapalı olduğunu duydum. Dedim ki, "Hiç kayıt yaptırmak mümkün mü? Sabahları sürekli meşgulse ve öğle yemeğine yakın kimse cesetleri kaldırmıyorsa?" Cevap şuydu: " Ben bir sürü hayvandan yoruldum ve bugün öğle yemeğine bile gitmedim ...".
Kliniğin sevgili yönetimi, çekimlerinizi gözden geçirin, çünkü telefonun diğer tarafında bir çığlık ve bir el cihazının atıldığını duymak normal değildir. Harekete geçin!
Göğüs hastalıkları bölümünde tedavi görmüştüm. Profesyonelliği ve insani tutumu için Doktor Glutkina N.V'ye çok teşekkür ederim.Yetkin bir uzman, bunlardan daha fazlası olurdu.Prosedürel hemşirelerden kızlara özel teşekkürler!!!
Çocukların KBB departmanı övgülerin ötesinde!!!! Süperski'nin sağlık personeli, çok kibar ve sorumlu, aynı zamanda çok düşünceli, kabalığın geçmişte kalmasından memnun.
Çok empatik bir insan ve sadece işinde profesyonel olan Kanserli Svetlana Nikolaevna'ya özel teşekkürler, altın elleri harikalar yaratıyor.
Hastalara karşı hassas tutumu, dürüstlüğü ve nezaketi için doktor Logosh Sergei Mihayloviç'e büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum.Benbu, yıllarımda gördüğüm en iyi doktor
Dedikleri gibi - hastaneye gittim - tedavi gör. Kısa bir süre içinde üç kez düştüm. Ürolojiye iki kez, onkolojiye bir kez. Size her şubeden bahsedeceğim. Üroloji. Herkes orada böbrekleri ve onlarla bağlantılı her şeyi tedavi ediyor. Koğuş küçük ama bölgenin her yerinden insanlar yatıyor. Doktorlar çoğunlukla çok vicdanlı ve yeteneklidirler. Hemşireler işi mükemmel biliyorlar.
Onkoloji. Bana dokunacağını hiç düşünmemiştim. Planlı olarak hastaneye kaldırıldılar, planlı olarak ameliyat edildiler. Tüm bölüm için sadece 3 Doktor var. Kendi alanlarındaki profesyoneller
Ücretli hizmetler şubesinin yöneticisinden bahsedeceğiz, son görüşme 12.09.2022 tarihinde onunla yapıldı ve arayan ve cihazın bozuk olduğunu bildirdi (anket 14.09.2022)
Şu anda, görüşü almak için terapistin kapısının eşiğindeyim (muayeneye hazırlanırken son aşama). Doğal olarak şoktayım🤯 Testlerin geçerlilik süresi 10 gün, hapis cezası ve PCR 3 gündür. Herkes paniğe kapılır ve bir sürü soruyla samosiyonize olur, ancak karşılığında.........❌❌❌😤
1. Hizmetin fiyatı sadece diğer tüm kliniklerden daha pahalı olmakla kalmıyor, aynı zamanda birçok nesil doktorun bu hastane için yıllardır itibarını hak ettiği ve fiyat sorununun bu planda olduğu yerlere ulaşmaya çalışıyorsunuz.
2. Ücretli bir hizmet için bir buçuk ila iki ay beklemek. Her gün oturup acılara ve endişelere katlanarak sayılıyorsun.
3. Ardından, hazırlık için bir sonraki testlerin toplanmasında bazı değişikliklerle yapılan sonraki çağrılar (ki bu hastanın ücretli olarak geçmesi gerekecek, çünkü bu günlerde ücretsiz klinikte onlar tarafından bu kadar kolay dağıtılmıyorlar!) - bu hala yeterince değerlendirilebilir ve kabul edilebilir, bunlar kendiniz için şartlardır.
Ancak, yöneticiden bir sonraki çağrı ne olursa olsun, cumhurbaşkanının sekreterinin aradığını hissediyor! Ne tekrar sormak ne de açıklığa kavuşturmak, yanıt olarak gyr-gyr (ki bu anlaşılmaz, hatta bu tonda prenses rahatsız edildi)
Sevgili yönetim, çok nazik olun, lütfen öğretin
Çalışanınızın (ücretli hizmetler şubesinden yönetici) hastalarla nasıl doğru iletişim kurmanız gerektiği. Hasta bir şekilde meydana gelen herhangi bir duruma bu şekilde tepki vermiş olsa bile, bu, telefonlarını bırakma ve ondan hoşlanmayan hastaların telefonlarından gelen aramaları görmezden gelme hakkı vermez. Ve 100 km uzakta olduğu ve telefonda hiçbir şey yapamayacağı gerçeğinden yararlanarak hastalarla hesaplaşmanın ne olduğunu söylerken, "cihaz bozuldu ve tamir edildiğinde kimse bilmiyor ve KİMSE sizi geri arayıp bu konuda rapor vermeyecek, bu yüzden arayın ve yenisiyle kayıt yaptırın. SIRA bizde! Genel olarak, Ekim ayının tamamı da zaten meşgul. " İşte bu ahlaksızlık!
Açıklığa kavuşturmak istiyorum:
1. Benim sıram nerede!?!arıza nedeniyle ANÜLİZE oldu mu?????
2. Belki de sıramı kaybetmemek için bir cihaz yapmaya gelmeliyim!?
O aklında!? Ya da ilk gelene ilk hizmet esasına göre geri arayacağımızı ve en yakın tarihleri önereceğimizi anlayacak ve cevaplayacak yeterliliğe sahip değildik, çünkü mevcut durumla bağlantılı olarak burada ne sizin ne de hatamız yok, bu yüzden aramayı bekleyin! Muhtemelen hasta böyle bir cevap duymuş olmalıydı, çünkü koşullar hastanın lehine oynamadı!!!!!?????
Ama damma'nın yol boyunca ayaklarının altında havası var ve sadece kafasında bir taç ile yürüyor!!!!????
Tüm konuşma kaydedilir ve Sağlık Bakanlığı yardım hattına önceden bildirilecektir, böylece bu tür çalışanlar yüzünden hasta hastalar acı çekmeyecek ve resepsiyonist kendine çok ağırlık verdiği için yıllarca kayıt beklemeyeceklerdir. Gerçi o bir şey!? O bir doktor değil, prim dışında onu mahrum bırakacak hiçbir şeyi yok, maaşını alıp gitti ve daha çok sevdiği diğer hastalarla ücretli hizmet planlarını yenileyecek
👏👏👏👏BRAVO!!!!YAKINDA insanlar bunlar yüzünden size ücretli olarak gitmeyi bırakacaklar.
Doğal olarak, orada iyi balın işe yaradığını bilsem bile randevuya gitme arzum yok. personel, daha fazla zaman feda etmemiz gerekecek, ancak merhaba demek ve şikayetler kitabına imza bırakmak güzel bir ruh için!!!!! Bir dahaki sefere nerede çalıştığını ve insanların hayatlarının günlerce değil, saatlerce devam edebileceğini düşünmek kafanı bulacak!
Ama o da ölümsüz bir midilli olmasa da, bu yüzden hala kendi kendine yetiyor, ona ve sevdiklerine sağlık!
Özellikle ortopedik bölüm çok iyi.M alanında en iyi söyleyebileceğim bir şey var
Orada çalışan bacak doktorları, teknoloji kliniklerini tek kelimeyle kuyumcular olarak açtılar.
İlk defa döndüğümde, randevuya gitmek için neredeyse 2 ay beklediğimi, ağrı kesici içtiğimi söyleyebilirim. Doktor ruh hali olmadan hastalarla konuşmak ya da bu kadar alışılmış olsun ya da olmasın. Büyük olasılıkla yeterli doktor olmadığı için sinirleniyorum. Sonuç olarak, ameliyat olmak için neredeyse 1,5 ay beklemek. Genel olarak, her şey çok üzücü...
Astapenko'nun doktoru Tatyana Georgievna, 4 numaralı onkoloji bölümünde tedavi edildiler.
Teşhisi, tedavinin amaçlarını, prognozu açıklamadı. Reçete edilen ve kullanılan ilaçlar hakkında bilgi vermedim. Kemoterapinin yan etkileri, gerekli ilaçları almasıyla ilgili herhangi bir konuda tavsiyede bulunamadım. Modern tedavi yöntemleri ve yeni tıbbi ilaçlar hakkında bilgi sahibi değildir. Hastalığın ilerlemesini belirlemedim. Zamanında daha fazla araştırma yapılmasını planlamadım veya tavsiye etmedim. Hastalardan parasal ödülleri kabul eder.
Hastanede eski ekipmanlar var, uzmanlar yetersiz nitelikler nedeniyle pozisyonlara uymuyor. Odalar kalabalık, şilteler dolu, yiyecekler arzulanan çok şey bırakıyor. Ücretli olarak, hizmetler ücretsiz olarak aynı kalitesiz kalitededir.
İyi besleniyorlar. Genç sağlık personeli çok heterojendir: çok özenli, sorumlu çalışanlar var, ama var - sadece geçtik, kanepeye oturduk, ınstagram gönderisine bakacağız!
Mükemmel bir sağlık kuruluşu. Tüm operasyon yelpazesi. Personel çoğu durumda kibardır. Başhekim yetkin. Lütfen iletişime geçin, Tanrı korusun, elbette pişman olmayacaksınız.
Bugün 4 Şubat saat 16.00'da çalışan kabul bölümünün tüm sağlık personeline çok teşekkür ederim. Mükemmel uzmanlar, iyi insanlar! İstisnasız hepsi! Hemşire Markovskaya'ya çok teşekkür ederim, dushchevny kayıtsız olmayan bir insan! Harika hastane! Saygılarımla, Osipova hastasının aile üyeleri E. P.
Ben, Sukhotskaya Valentina Nikolaevna, Grodno'da yaşıyorum, üniversite kliniğinin hizmetlerini kullanıyorum ve tedavi görüyorum. Şimdi medyadan ve televizyondan sağlık hizmetlerine yönelik çok fazla olumsuzluk var. Ama buna katılıyorum, elbette insan ruhlarının meleklerimiz var, insanların "Hangi lider böyle çalışanlardır" demelerine şaşmamalı. Bu yüzden, üniversite kliniğinin baş doktoru Lazarevich Sergey Nikolaevich'e, onun yardımcısına büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. tıbbi çalışmalardan dolayı, Anacko Sergey Valentinovich, başkan. hemtolojik bölüm. Vasilevskaya Natalya Feodosevna'ya, şef. Luchko'nun romatolojisi Valentina Semenovna'ya, Tarapevt Kazak İnna Stepanovna'ya ve istisnasız tüm romatoloji çalışanlarına. Yüksek profesyonellikleri, tüm hastalara karşı nazik insan tutumları nedeniyle. Biliyorsunuz, bazen hoşgörüsüz bir şekilde acıtıyor, ancak bu Anegelalar sadece ilaçla değil, aynı zamanda iyi bir sözle de destekleniyor ve bu da covid'li hastalar için çok şey ifade ediyor. Ve bizim için daha kolay hale geldiğinde, tekrar sevmek, inanmak ve çalışmak istiyoruz. Becerinize ve çabanıza teşekkür ederim. Çok teşekkür ederim İnsan ruhlarının melekleri. Kollarınızı yere indirirken benim için yaptığınız için teşekkür ederim. Blog yazarlığımı ölçecek hiçbir şeyim yok. Hayat, bu tür emekleri ve yardımları duyarlılık ve nezaketle ödüllendirsin.
Saygılarımla, Sukhotskaya Valentina Nikolaevna.
Karısı ve çocuğu çocuk kbb'sinde yatmaktadır. Bu teneke, çocuğun neredeyse bir haftadır ateşi var, kimse hiçbir şey yapmıyor! Geceleri ateş yırtılmaya ve yükselmeye başladı, nöbetçi çocuk doktorunu çağırdılar, sadece iki saat araba kullanmakla kalmadı, o yüzden geldi, dinledi ve şimdi geleceğimi söyledi, bir daha geri dönmedim! Çocuk yatağını çalıyordu, sağlık görevlisi geldi ve vardiyalı olmadığını söyledi, böyle uyu! Peki bu, çocuğunuzla kusmuk içinde uyumak gibi mi?!! Tanrım, birinin orada olmasını korusun!!!!