MOTOR-M taşıyıcı şirketine dikkat edin - bunlar dolandırıcılardır!
Düşük tarifelerle cezbedilirler, o zaman müşterileri paraya çevirmek için korku ve kabus sizi bekliyor.
Şoför geldi, 2 nakliyeci kendi gücüyle geldi. Her şeyi minibüse yüklediler ve şoför onlarla birlikte gitmeme izin vermedi - derler ki, sadece 2 yolcu koltuğu, nakliyeciler benimle gidecekler. Göndericiyi arıyorum - ama hepsi aynı anda oradalar ve aynı şekilde, gönderici de onlarla birlikte gitmem gerektiğini önceden söylemem gerektiğini söylüyor. Eşyalarımı taşıdıkları daireye nasıl gideceğim? Boşanma burada bitmedi. Giriş yolunun altına geldik, ancak ön kapıdan asansöre biraz geçmemiz gerekiyor. Nakliyeciler bunun girişten uzak olduğunu, 25 metreden fazla olduğunu söylüyor, ek ödeme yapıyorsunuz. Ve dairem, diyorlar ki, kattaki asansörden uzak. Eşyalarımı boşaltıp onlarla birlikte gitmemek bile istediler, ancak polisi aramakla tehdit ettiğinde işe yaradı. Sevk görevlileri ayrı bir konudur, şoför kadar aptallar tehdit etmeye ve teslimat tutarının önceden belirtilmediğini ve ne kadar ödeyeceklerini söylemeye başlarlar.. Buradaki her şey - sevk memuru, şoför, nakliyeciler - müşterileri parayla boşamak için işbirliği içinde.
Sonuç olarak, bunun kırılgan bir yük olduğu ve kutulara yazıldığı konusunda uyarılmalarına rağmen, birkaç porselen ve cam eşyayı da kırdılar.
Tek bir sonuç var - bu en dürüst suyun aldatmacasıdır! Dikkatli olun, onuncu yoldan Motor şirketini atlayın! Aldanmayın, sinirlerinizi ve paranızı koruyun.
Orijinalini göster
1
İ
İsimsiz yorum
20 Nisan 2017
Büyük bir hareketiniz varsa, bu şirketten kaçın! Taşınmak zaten zor bir iştir, ancak bu operatörler ve organizasyonla bagajınızın tüm yükünü sonuna kadar hissedecek, ayrıca bol bol kaba duygular yaşayacaksınız!!!!! Bu en gerçek Sharashkin'in ofisi ve tüm sorun operatörlerde. Taşınmadan bir hafta önce arabayı sipariş ettim, taşınma gününde belirlenen saatten bir saat önce beni aradılar ve arabanın ve nakliyecilerin değiştirileceğini söylediler, ancak kesinlikle 10'da yenileri olacak. Ve işte burada başladı. Şoför beni aradı, sonra nakliyeciyi ayrı ayrı aradım, sonunda onları neyin, nereye ve nasıl gideceğimi kendim organize ettim. Yükleyici Kiev'in genel olarak diğer tarafından seyahat ediyordu ve en az 2,5 saat gidecekti. Bu nedenle, onun 10'da bizim yanımızda olmasını nasıl umuyorlardı? Bilinmiyor. Bütün bu mutluluk saat 1,5 gecikmeyle başladı ve ben operatörü kendim aradım ve onları bu konuda uyardım. Sonuç olarak, bir yükleyici hiç gelmedi ve adam çalıştı ve her şeyi kendi başına yükledi. Buna karşılık, bu iki nakliyecinin çalışacağından iki kat daha uzun sürüyor, her şeyi bize iyi sürükledi ve ona karşı hiçbir şikayeti yok.
Sonuç olarak, arabanın arıza süresi nedeniyle bize daha fazla miktar sayıldı. Ama bir dakika, bize bir yükleyiciyi verdiniz, o daha uzun süre çalıştı, ama buna göre neden basit bir araba için daha fazla ödeme yapmalıyız? Bu durumu operatörle çözmeye çalıştım. Orada herkesi suçlu yaptılar, ancak kendileri değil, bu hala nakliyeciye karşı bir saatlik açıklama ve şikayetti, onun suçlu olduğunu söylüyorlar ve hepsi bu. Para, ödediğimiz her şey, şoförün çalıştığı Amcaya gitti.
Hizmette uzun zamandır böyle kaba bir muamele görmedim, müşteri acı çekiyor, çalışanlar da gerekenleri almıyor, ancak operatör umursamıyor, işlerinden sorumlu değiller ve bunu müşteri için korkunç ve problemlerle yapıyorlar! Büyük sorunlarla!