Мой любимый Салон!Всегда есть все в наличие,заказываю Волосы уже много лет,качество волос отличное!Девченки очень приятные ,все расскажут по волосам и сделают быструю доставку !Просто умнички ,приятно заказывать у них!Волосики очень хорошие в носке,долго служат!Спасибо вам !
Самый любимый салон и топ-мастер Екатерина❤️ Покупаю и нарщиваю волосы тут уже года два. Всегда довольна обслуживанием и качеством. Благодаря, Екатерине мои волосики восстановились и выросли после блонда🙈 Катя лучший мастер! Всегда так превосходно делает свою работу, всегда вежлива, отзывчива и внимательна❤️ Очень доверяю и советую Катю и этот салон🥰
Kiev'deki salonda yılda iki kez birkaç yıl hizmet verdim, uzun ve küstah hizmet nedeniyle resepsiyona Belarus'taki salona transfer oldum - orada net, sorunsuz ve hızlı bir şekilde. Aralık ayının başında Kiev'de tekrar biriktim çünkü yandaki evde yaşıyorum. Yine üzüldüm: usta benim iznim olmadan kapsüllerdeki keratini kesti ve mikro kapsüller yaptı - bu yöntem gözenekli gri saçlarıma uygun değil, saç uzantılarının yüzde 20'si çoktan parçalanmıştı. Peki, kafayı bir uzmana çevirmemiz mi yoksa müşteriye bir soru sormamız mı gerekiyor? Kafamı her gün yıkıyorum ve iki haftada bir boyuyorum - bu, mikrokapsüllerin benim için işe yaramayacağı anlamına geliyor, çünkü keratin ince bir tabaka halinde plastik kalıyor ve saçı tutmuyor. Çalışma sürecinde, usta nedense doğal saçlarımın durumuna dikkat etti, ağartma ile ilgili yanlış varsayımlarını dile getirdi (hiçbir zaman hiçbir şeyin yakınına ağartmadım), müşteriyle iletişim kuralları konusunda eğitilmedi. Kabindeki atmosfere göre: ustalar şekilsiz, kafamda dekorasyon yok, yüzümü yıkayıp salona gidiyormuş gibi makyaj yok. Salona geldiğimde, alınan hizmetin güzelliğini ve seviyesini istiyorum, ustaların bazen müşterinin kız arkadaşına eve gelmediğini hatırlatması gerektiğini düşünüyorum.