Şehirdeki birçok otomobil bayisinden biri. Hyundai Motors'a otomobil satışına odaklanıyor. Otopark var. Çok az model yelpazesi var. Personel çok küstah, kendilerini neden bu kadar çok düşündükleri belli değil. Atımı kendim güncellemek için birkaç kez ilgileniyordum, 2 aydan 8 aya kadar yeni bir araba bekliyordum. Büyük bir ek ücret karşılığında çok daha erken getirilebilirler. Her şeyden dolayı, onlara giden yolu unutmaya ve bir daha onlara dönmemeye çalıştım.
Şehirde, herhangi bir ek ücret ödemeden, bu şirketin herhangi bir markasını, sipariş için rengi ve tüm bunları en fazla 2 hafta içinde teslim edecek başka insanlar da var.
Camı değiştirilmiş, kirli bir iç mekanı ve kısmen koruyucu fabrika filmi çıkarılmış biri olan bir araba satmaya çalıştılar! Kabinde uzun süre bekledikten sonra, yönetici her şeyden önce bir satış sözleşmesi imzalamayı ve arabanın tüm fiyatını kasiyere ödemeyi teklif etti. Arabanın incelenmesi ve sipariş edilen konfigürasyona uygunluğu konusunda kendimiz ısrar etmeliydim. Tüm eksiklikleri kendileri fark ettiler, kabin yönetimi ancak o zaman camın değiştirildiğini doğruladı, başlangıçta yönetici arabaya ne olduğu, neden Diller'a ulaşmadığı konusunda sessiz kaldı...
Bu salondan araba satın almayı reddettik. Rezervasyonumuz için 2 hafta sonra geri ödeme yapacağımıza söz verdik. Soooo bekliyoruz!
Hizmet tam dipte!
Yöneticiler krallar gibi davranırlar.
Sana sanki onlara büyük bir meblağ borçluymuşsun gibi bakıyorlar, bunun için!
Test sürüşü için kayıt olamadım.
3 gün boyunca kimsenin sonucunu sürmedim!
Kazakistan'daki Hende bayiliğinin en kötüsü. Şimdi yönetici kadrosu güncellenmiş olsa da, daha önce müşteriyle hemen iletişim kuruyorduk. sen. Yeni bir araba alıyorduk. Herkese yay ile yeni arabaların verilmesi departmanı aracılığıyla verildi. Almak istediğimizi önceden uyardık. Arabayı hazırlamadılar bile. Sonuç olarak, arabayı piyasadan satın almış gibi attılar. Servise sürüyorsun, filmi her yere koltuğa ve direksiyon simidine koyuyorlar. Buraya ancak çok sayıda talepten sonra koydular. Ve sonra arabayı alırken çıkarmadılar; ((
Bakım personelinin tutumu kabadır((((
Dürüst olmak gerekirse, garantimi kaybetmemek için zorla geçiyorum. Gerçi çok korkuyorum ve güvenmiyorum.
Belki de şehirdeki en iyi araba salonu. Mükemmel ve çok çeşitli arabalar. Nazik ve kibar danışmanlar, yardım etmekten ve önermekten her zaman mutluluk duyarlar. Tavsiye ederim
Mükemmel araba bayiliği, mükemmel hizmet . Çocuklar hızlı çalışıyor. Arabanın sayılarda büyümesine rağmen Kazakistan'da satın alınmasına rağmen, planlarımı sorunsuz bir şekilde geçiyorum ve araba garanti kapsamında kalıyor
Müşterilere karşı korkunç tutum! Kesinlikle tavsiye etmiyorum! Sıcaklık termo pompası Ocak ayında satın alınan Tucson'da çalışmaya başlamadı, Sonuç olarak araba zaten 2 haftadır duruyor ve Almatı'dan Uralsk'a bu sensörü bekliyor, ancak Almatı'da bu sorun 3 gün içinde ortadan kaldırılabilir.
Ustalar işlerini biliyorlar. İlgilendiğiniz soruları açıkça açıklıyorlar.Personel kibar.Müşterilere karşı tutum birinci sınıftır.Araba bayisini tavsiye ederim.
Müşterilere karşı korkunç tutum! Garanti sadece kurgudur!!! Kesinlikle tavsiye etmiyorum! Satın alınan Toussaint'te 500 km'den daha az bir kilometrede. motor kontrol ünitesi yandı. Sonuç olarak, araba bu bloğu beklemek için 6 ay durdu. Yedek araba verilmedi! Tazminatlar da! Ne yazık ki, sık sık bizden "sadece satın alana kadar tıklıyorsun..." Sonra defol git! Resmi merkezden bu kadar kaba bir tavır beklemiyordum!
Araba bayiliği fena değil, sadece stokta araba yok, ön siparişe göre çalışıyorlar. Ağustos 2021'de arabamı Tradeın'e teslim etmek istedim, arabayı piyasa değerinin iki katı kadar önceden fiyatlandırdılar ve tüm bunlarla ön sipariş verilmedi, çünkü pondemia elektronik bileşenlerle bir kıtlık yarattı ve otomobil muhafazakarlarının çoğu üretimlerini kaybetti.
Çok kötü personel, tüm işleri bir iyilikle yapıyor, özellikle tridin departmanı, prosedüre göre 40 dakika yazmış olsalar da sadece 2 gün kaybettiler, bu nedenle krediye kaydolmak zorunda kaldım, disiplin yok, normal çalışma düzenlemeleri yapılmadı, müşteriye 5 dakika beklediklerini söylüyorlar ve kendileri öğle yemeğine bir saatliğine gidiyorlar, garip bir ekip, herkes yerinde müdürün yokluğuna atıfta bulunuyor, bu şirkette hiçbir şeye karar verilmiyor.
Uygun fiyatlarla modern arabalar mı arıyorsunuz? Bu otomobil bayisi size Uralsk şehrindeki en geniş otomobil yelpazesini farklı fırsat seviyelerinde sunacak.
Kaliteli arabaların iyi seçimi. Asıl mesele, gereksiz ve pahalı katkılar (ek ekipman) nedeniyle çıkışta fiyat artışı elde etmemek için anlaşmayı önceden şart koşmaktır.
Alıcılardan müşteri olarak haklarımızı aramamız gerekiyor, "Müşteri her zaman haklıdır" ilkesi yoktur.Ve böylece uzmanlar bu plandaki düzeyde çalışıyorlar, gereksinimleri karşılıyorlar gibi görünüyor.
Arızadan sonra garanti kapsamında muayene için kaydoldum.
Başka bir şehirden 500 km öteden çekici kamyonuna bir araba getirdim.
Uzmanın hastalandığı ve arızayı tam olarak değerlendiremeyeceği ortaya çıktı. 2-3 gün beklediklerini söylediler. Arabayı bırakıp gitmek zorunda kaldım.
Bence lüks otomobillerin iç mekanı müşteri hizmetlerine daha yakından yaklaşmalıdır.