Bugün 25.12 saat 11: 30 civarında mağazadaydım. Mağazaya gittim ve 280gr - 1750r için bir hisse senedi gördüm, 2 hafta önce 2100'e bir tane satın aldığım için hoş bir sürpriz oldu.. ve tabii ki, 3-4 parça satın almaya karar verdim (kendim ve hediyeler için)
Ancak pozitif sigortam, tezgahın yanındaki fiyat ve hisselerin fotoğrafını çekme sürecinde (daha fazla satın almak için ilgili kişilere göndermek için) yandaki satıcıdan aşağıdakileri duyduktan sonra aniden kayboldu :
Sadece her zaman fotoğraf çektiğinizi mi??satın almak yerine.
Bu kadar kabalıktan çoktan donmuşum!
Bu güzel hanımla birkaç cümle değiştirdikten sonra arkamı döndüm ve ayrıldım. Anladığınız gibi, burada bir şey edinme arzusu tamamen ortadan kalktı! Ve bu arada planlar harikaydı! Özellikle akademisyenden bu mağazaya geldim.
Peki şimdi - artık ayağımla değil!
Yönetimin dikkatini çalışanlarının davranışlarına çekmek ve uygun önlemleri almak istiyorum! Ve aşağıdakileri bu bayana aktarıyorum - nasıl yapılacağını bilmiyorsunuz, müşteri hizmetinde çalışmak istemiyorsunuz - tırmanmayın.
Купили на пробу в вск баночку икры кеты и поставили в холодильник. Через три дня открыли, а она вся в плесени. Отличное качество. Как выходец с ДВ, который икру ложками ел, удивлен этому. В жизни не видел плесени ни икре. Это чт же с ней нужно было такое сделать, чтобы она плесенью покрылась? Три года хранить? Больше в этот магазин не ногой!