Karakol'daki pizza İmparatorluğu'nda sık sık dinlendik, her zaman sevdik ama son zamanlarda gittikçe kötüleşiyor, dün akşam bu bardağı taşıran son damla ! Menüyü 15 dakika bekledik, garsona yarım saat boyunca zar zor bağırdılar, bir kıza bağırdılar, şirketin çalışanıydı, siparişi kabul etmeleri istendi ama bizi anlamadı, sanki başka bir gezegenden garsona seslenmeye gitmiş gibi, tahmin edin garson ne kadar sonra geldi? Ama hiç yaklaşmadılar, herkes salonda koştular, telaşlandılar, müdürü sipariş vermeleri için çağırdılar, 20 dakika daha bekledikten sonra kendim sipariş vermeye gittim, garsona bana hazır içecekler getireceklerini sorduğumu hayal ediyorsunuz (tımarhaneye döndüler) meyve çayı tatsızdı, balın bittiği ortaya çıktı, ama bizi uyarmadılar ve bir alternatif sunmadılar, limonatalardan ve diğer nüanslardan bahsetmiyorum, verandada herkesin sigara içmesini yasaklarken, soruya nereden sigara içebilirim? , müdür sokakta cevap verdi 🤷🏻♀️! Yetkili bir yönetim değil, durumu gerçekten açıklamaya ve berbat akşam için özür dilemeye bile tenezzül etmedi! İnan bana, orada mutsuz olan yalnız değildik!!!
Bugün akşam 11 civarında annem ve ben sık sık gittiğimiz en sevdiğimiz restoranda akşam yemeği yemeye karar verdik. Ama bu akşam unutulamayacak bir kabusa dönüştü. Hizmet izin verilenin tüm sınırlarını aştı!
Menüyü süresiz olarak bekledik ve sonunda kendimiz almak zorunda kaldık. Siparişim, tom yam çorbası, soğuk getirdiler ve pirinç o kadar eskiydi ki kabuğuyla kaplıydı. Fıstık sipariş ettim ama 5 dakika sonra garson stokta olmadığı haberiyle geri döndü. Faturayı sorduktan sonra, 6 som'luk bir eksiklikle ve çek olmadan bir değişiklik aldık. Sözüme göre, garson açıkça aşağılayıcı bir görünüme sahip, sanki bize büyük bir iyilik yapmış gibi 10 kg'lık bir bozuk para getirdi.
Yönetici Nargiz'i aramamızı istedikten sonra tamamen görmezden geldik. Garsonların yanında duruyordu ve ancak benim ısrarlı yaklaşımımdan sonra yaklaşmaya tenezzül etti. Ona korkunç deneyimlerimizi anlattım, ama küstah bir tavırla cevap verdi: "Size 10 yayın balığı getirdiler! Ama çorba ve diğer şeyler hakkında, eğer beğenmezseniz, yardım edebileceğimiz hiçbir şey yok." Ve beni dinlemeden arkamı dönüp gitti.
Çıkışta Nargize'ye karşı memnuniyetsizliğimizi tekrar dile getirdik ve anneme agresif bir şekilde cevap verdi: "Siz kimsiniz? Senin hakkında her şeyi biliyorum!" Sözleri o kadar beklenmedik ve saçmalıktı ki biz sadece şaşkına döndük. Bu davranış, görünüşe göre profesyonellik ve konuklara saygı hakkında en ufak bir fikri olmayan yönetici için kabul edilemez.
İletişim etiği, restoran işi bilgisi ve insanlarla çalışma yeteneği — bunların hepsi açıkça Nargis'le ilgili değil. Ne yazık ki, onun gibi işçiler bu güzel restoranın imajını bozuyor. Bütün akşamımız mahvoldu ve son saman, Nargis'in saldırgan ve beceriksiz yöneticisiydi.
Ve bildiğim kadarıyla, KKM çek olmadan bir hesap vermek Kırgız Cumhuriyeti vergi anayasası kanununun ihlalidir.
Fiyatlar iyi, menü iyi. Her şey lezzetli.
Çok az katılımcı vardı, ancak siparişi çok uzun süre beklediler.
Hizmet - büyüyecek bir yer var.
Çatı katı tarzında iç mekan (beton duvarlar, bitkiler, loş ışıklar)