Arızanın giderilmesini istedim. Arıza düzeltilmedi, ancak teşhis için para yırtıldı. Aynı zamanda yaklaşık iki saat bekledim. Tamir edemezlerse para almamaları gerekip gerekmediğine eminim. Tüketici Hakları Derneği'ne ve mahkemeye başvuracağım.
İyi uzmanlar, her zaman misafirperver, sorunu çözmede yardımcı olmaya çalışıyorlar. Yedek parçaları hızlı bir şekilde bulurlar, onarımları yapmaktan sorumludurlar. Bu istasyonun hizmetini uzun yıllardır kullanıyorum ve seçimimden hiçbir zaman şüphe etmedim.
Interhofman'daki yıkama övgülerin ötesinde.6 yıldır bu lavaboda arabaya servis yapıyorum.
Hizmetlerin kalitesinden çok memnunum.
Vicdanlı ve sorumlu bir çalışan olan yıkayıcı Kiril'i özellikle belirtmek isterim!
Genel olarak, tüm ekip özenle çalışın!
Bu lavaboyu yakınlarda yaşayan herkese tavsiye ederim!
İstasyon gerçekten değerlidir ve personel kendi işlerinde profesyoneldir. Demir at hızlı ve verimli bir şekilde tedavi edilir ve en önemlisi, hiçbir şeyi kontrol etmeye gerek yoktur. Ama sadece fiyatlar biraz ısırıyor(.
Yöneticiye ve usta Alexei'ye danışarak , yardım ederek minnettarlığımı ve minnettarlığımı ifade etmek istiyorum! Yetkin ve iyi bir insan ! Vitaly gümüş ML
İki kez lavaboya geldim, bulunduğum tüm lavaboların en kaliteli hizmeti. İlk kez 10/10 'da yıkadık, ikinci kez başka bir insan vardı ve biraz daha kötüydü
Hizmetleri yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum, bu süre zarfında şikayet olmadı. Yedek parça seçiminden, lastikten ve kapsamlı yıkamaya kadar eksiksiz bir hizmet yelpazesi sunmalarını seviyorum. Bekleme odasında TV ve kahve var.
Arabanın hızlı teslimi / verilmesi.
Arabayı terk etmeniz gerekiyorsa en uygun yer değil, yaklaşık 15 dakikaya kadar bir taksi de her zaman hızlı bir şekilde gelmiyor. Metroya ulaşım servisi vardır, ancak sürücü her zaman yerinde değildir.
Sağlam bir merkezde, arızanın belirli bir nedeni etrafında döngüye girmeyeceklerini düşündüm... Ama hayır, çoğu yüz kişide olduğu gibi...
Bilgisayarlarına onlara geldim. teşhis, çünkü "çek" görüntülendi, çekiş kayboldu, türbinin açılmadığı hissedildi... Bunu anlattım.
Teşhis koydular, egzoz gazı dağıtım sensörünü değiştirdiler (?), hatayı sildik - hazırsınız! Eksi 120 ruble 500 metre uzaklaştı - her şey devam etti... Ve işte o zaman, bir dahaki sefere (!), türbin kompresörünün solenoid valfinin ne olduğunu "anladık", bir dahaki sefere sipariş verdik (!) iki saatte (!) onu değiştirdiler. Eksi 200 ruble.
Sonuç olarak: küçük bir sorunu çözmek için üç kez gelmem gerekti (!) 110+120+200 = 430 beyaz. Vananın değiştirilmesi rubleye mal oldu. Ve yaklaşık 5-6 saat bekleme süresi...
Ben şahsen bir daha onlara gitmeyeceğim, siz de... kendiniz görün...
Kalifiye personel, kaliteli hizmet, bonuslar. Hizmet kalitesini kontrol etmek müdahaleci değildir - genel olarak burası araca servis yapmak için doğru yerdir.
Hizmet kalitesi, eski günlerde olduğu gibi, en azından bana birkaç yıl önce müşterilere ve kaliteye karşı bir tür başarısızlık olduğunu düşünmüştüm. Şu anda her şey aynı seviyede.