KİA Sorento'daki yağ ve filtrelerin değiştirilmesi, her şey hızlı ve verimli, profesyoneldir. Makinelerin bakımı için bu servis merkezine başvurmanızı tavsiye ederim.
Hizmet Dehşettir! Hidrolik direksiyon pompasını değiştirmeye geldim ve döndüğüme pişman oldum! Düğümü söktüler ve onunla ne yapacaklarını bilmiyorlar! Çabucak "yapılamamanın" nedenini bulduklarında Her şeyi "Kıçına" topladılar ve bunun için daha fazla para aldılar! Ertesi gün tanıdığım birine gittim ve o her şeyi yaptı!!! Bu "Havalı Hizmete" gitmenizi tavsiye etmiyorum, Sinirlerinize ve arabalarınıza dikkat edin!
Çok kötü yüz. Arabayı triger kayışını değiştirmek için sürdüler, silindir yarım gün içinde sıkışmıştı, cıvatayı takmanız gereken şey değildi, ustabaşı hangisinin koyduğunu söyledi. Bu doğru değil, her zaman hangi ayrıntılara bakmanız gerekir.
Süspansiyonu teşhis etmeye geldik, bıyıklı genç adam bizi azarladı ve hizmet hakkında korkunç bir izlenim bıraktı. Avantajlardan verimlilik, ancak bu kadar aşağılayıcı ve çirkin bir şekilde olduğundan daha uzun olması daha iyi olurdu.
Debriyaj ana silindirini değiştirmek için uğradım. Değiştirmeden sonra, motorun çalıştırıldığı / durduğu anda, sanki bir şeye çarpıyormuş gibi (müzik yüzünden hemen duymadım) anlaşılmaz bir vuruş belirdi. Ertesi gün geldim, bununla herhangi bir ilgisi olduğunu inkar ediyorlar. Ne tür bir vuruntu sesini duymak istemedikleri bile çok sıradan. Para karşılığında motor teşhisi yapmaları söyleniyor. Kimseye bu hizmete gitmesini tavsiye etmiyorum, açık sözlü boşanma
Not: Birkaç saat sonra sorunun ne olduğunu anladım. Silindiri değiştirirken hava filtresi muhafazasını çıkardılar. Genel olarak, bu kasanın montajının kırıldığı ortaya çıktı, bu da rafa karşı savaşmasına neden oldu.
Hizmete uygun kayıt, kaliteli hizmet ve uygun fiyat. Personel kalifiye olup, bu onarım kaydı, teşhis ve onarımın kendisi için geçerlidir. Sürekli servis yapıyorum, onarımdan iyi bir ruh halinde ve servis edilebilir bir araba ile ayrılıyorum. Çalışman için teşekkürler!
Çok hoş insanlar, kibar bir alıcı, bilgili uzmanlar. Her şeyi net bir şekilde teşhis ettiler, sadece para için boşanmadan gerekli olanı yaptılar. Ayrıca iletişime geçeceğiz ve herkese tavsiye edeceğiz.
Bugün yardım için INTERAVTO EXPRESS SERVİCE'E uğradım, passat b5'in alt kolunun süspansiyonundaki bir cıvatayı değiştirdim,
yanıt olarak, yöneticiden orijinal cevabı duydum: "kendiniz değiştirin" iddiaya göre "kaliteli hizmetimiz var ve bu tür saçmalıklarla uğraşmıyoruz"
İşte Borisov'daki "EKSPRES" "yardım" da böyle (( Interavto'dan.
Her şey yolunda, servis iyi, ustalar çok kötü görünmüyor! Her yerde olduğu gibi küçük kusurlar vardır, ancak her şey çözülebilir. Hizmet iyidir! Ve yedek parça mağazası yükseklikte - Igor, ayrı bir teşekkür için herhangi bir yedek parça ve seçenek buluyor!
Ng'den bir hafta önce Pazar günü, iş gününün bitiminden 10 dakika önce, telefonumun çok hızlı bir şekilde alınmasına hoş bir şekilde şaşırdım. Birkaç gün sonra sorunu belirlediler, yedek parça sipariş ettiler ve değiştirdiler. İlk aramadan sorunu çözmeye kadar 4 gün geçti ve bu Yeni Yıl öncesi haftadaydı.
Son zamanlarda, geleneğe göre, Pazar akşamı pistte araba yüksek hızda titremeye başladı. Şehre vardıktan sonra hemen servise gittim. Resepsiyondaki uzman hemen tekerlek dengelemeye gitmenizi söyledi ve haklıydı.
Hizmetin ilk izlenimleri son derece olumlu kaldı.
Borisov'daki en iyisi olmasa da en iyilerinden biri. Kusurlar var ama her zaman toplantıya giderler hatayı kabul ederler ve düzeltirler. Rıhtım ve çek veriyorlar. Her şey temiz ve düzenli. Genel olarak ben arabayı da seviyorum.!
Yola geldim, cıvatayı silindirden uzaklaştırdım, eve gitmem için vidalamamı istedim, bu yüzden beni daha uzağa gönderdiler, direndim, sevgili arabamı izledim, böylece usta ofisten atladı ve daha hızlı park yerlerine koydular, bu şekilde çalışıyorlar.Bundan daha zengin olan parayı da alabilirsin ama benden ne alacaksın, ilişki sıfır.
Her zamanki hizmet, çok sayıda müşteri var, orada her zaman süspansiyonu teşhis ediyorum, her şeyi çabucak yapıyorlar, kusurları olan kağıtları yazıyorlar, başka bir yerde değiştiriyorum, burada pahalı
Teşhis için iki kez başvurdum. Süspansiyonu teşhis etmek için ilk kez para ödedim. Nereden geldiğime inandım ve prensipte doğrulandı. Ama!!! Sol arka amortisör direğim akıyordu ve kimse bana bundan bahsetmedi. Ve bu süspansiyon elemanıdır.
Sonra. Kahvaltı yaptım teşhis için geldim. Sorunu önceden, yani doksan uğultu, 100-110 titreşimle oturmanın imkansız olduğunu anlattı. Yatakların teşhisi için yazdılar. Sol ön tekerlek yatağını mahkum ettiler. O.K. değişti. Sorun devam etti...Onları aradım, gönderdiler, yardım edemeyeceğimizi söylüyorlar. Başka bir servis istasyonuna uğradım ve gözlerimin önünde sağ arkadaki boşluğu kendi gözlerimle gördüm. 5 milimetre, hatta daha fazla sol-sağ tekerlek yürüyordu!! Teşhis uzmanları ona dokunmadı bile. Tamamen endoskop ile. Sonuçlara varın.
UPD. Çok fazla ayrıntıya girmeden servis direktörüyle görüştük, hizmette kardan üzerindeki elastik kavramaların benim için ücretsiz olarak değiştirileceğini kabul ettiler. Beni saat 18.00'e kaydettiler. Debriyajları kendim değiştirebilirim ve sorunsuz bir şekilde değiştirebilirim, ama öyle olduğunu düşündüğümden beri asansörden daha kolay. Belirlenen zamanda geldim, arabayı sürdüm, debriyajları "uzmana" veriyorum. Onları nasıl koyacağını soruyorum. Buna karşılık, anlaşılmaz şeyler mırıldanıyor. Sonra şimdi ayakta durdukları için koyacağını söylüyor. Ona şu soruyu soruyorum, ya şu anda yanlış duruyorlarsa? Yine mırıldanıyor ve saldırganlık başlıyor, diyorlar ki sen kim bir profesyonele böyle öğretiyorsun?! Arabayı alıyorum ve değiştirmemeyi reddediyorum. Kutudan atıyorum, müdürü arıyorum. Bana bu belgelere bakacaklarını ve yapacaklarını söylüyorlar. Saat 17.00'de beni aradılar ve erken gelip gelemeyeceğimi sordular. Tabii ki geldim. Ben seyahat ederken bunca zamandır "uzmanların" ne yaptığı sorusuna cevap alamadım. "Uzmandan" her şeyi bilmesine gerek olmadığını duydum. Nasıl oluyor da... Temel olarak bile, kutudan ve dişli kutusundan gelen kuvvetin debriyajın güçlendirilmiş kısmına aktarılması gerektiğini bilmesine gerek yoktur. Ve komik olan şey, onları aramaya geldiklerinde. arabama debriyajların takılmasıyla ilgili belgeler, sonuç olarak, bana debriyajlarımın doğru olup olmadığını ve bunları aynı şekilde takmanın mümkün olup olmadığını sordular, çünkü programlarında onları nasıl düzgün bir şekilde kuracaklarını bulamadılar. Bunlar arabanıza orada hizmet veren bu tür "uzmanlar" dır.
Gördüğüm kadarıyla, incelemeler hizmetin kendisi tarafından işçiler ve tanıdıklar aracılığıyla oluşturulmuştur. Ayağım artık orada olmayacak.
Mükemmel servis istasyonu, kaliteli hizmet, arabaya karşı dikkatli tutum, güler yüzlü personel. Tamir ve yedek parçalar için uygun fiyatlar.
Tavsiye ederim.
İyi hizmet, her şey dürüst ve aldatma olmadan. Mağazanızın yanında ve orada yedek parça satın alıyorsanız kurulum için indirim. Hafta sonları ve tatillerde de sürekli promosyonlar var. İşin kalitesi düzeyde, profesyonel personel.
Sonunda inceleme yazmaya olgunlaştım. Stabilizatörün çekişi kaplandı (ortaya çıktığı gibi), çarpma teşhisini öğrenmek için servis istasyonunu aramaya gittim. 200'de sorunu bulamadılar, ınterautoservis'te her şeyi çözdüler! Giriş # 2 yay dönüşü kırıldı, usta salona gitmenizi tavsiye etti (araba garantideydi) - teşekkür ederim, bana para biriktirdim ve sonunda Interautoservis'in Borisov'da 1 numaralı yüz olduğunu açıkça belirtti.
Güzel araba servisi. Arabayı arızalı bir şekilde sürdüm, inceledik, bir karar verdik, fiyatı ve son teslim tarihlerini belirledik. Belirlenen saatte servis edilebilir olanı aldım. Aslında, bir araba servisinden başka neye ihtiyacınız var?
Eskiden garaj uzmanlarının hizmetlerini kullanırdım. Kilometre yağın değiştirilmesini gerektiriyordu, beklemenin bir yolu yoktu, InterAvto servisine dönmeye karar verdim ve hemen kalıcı bir müşteri haline geldi. Hatırlamanın birkaç nedeni olduğu ortaya çıktı: 1) Yağ alırken ve diğer mağazalardan daha ucuzken. 2) Yağ değişimi için% 10 indirim yapılır. 3)Deneyimli uzmanlar. 4) Kültürlü ve kibar çalışanlar. Bunlar benim için oldukça önemli gerçekler.
Korku basit, hizmet değil. Ön aksın yakınsamasını çökertmeye geldim ve onlar bana sadece şasiye baktılar ve «Size hiçbir şey yapmayacağız» dediler. Görüyorsunuz, arabanın arka aksını beğenmediler. Burnunuzu hiç onlara sokmayın.
İnsanlar her yerde çalışıyor ve hepsi farklı: bazıları kibar, bazıları kaba. Bunun anlaşılması gerekiyor. Umalım ki hepsi işlerini iyi yapıyorlar, zaman anlatacak.
Hizmete bir başparmak yukarıya, normal mekanikler çalışıyor. Şimdiden üç şey geçti, soru yok. Fiyatlar ortalama . Hizmeti değiştirmeyeceğim, iyi yapıyorlar, fiyat / kalite dedikleri gibi zamanla yönetmeliklere uyuyorlar.