Başvurudan ayrıldıktan sonra sitede yöneticinin bir saat içinde iletişime geçeceğini yazıyorlar. Kimse aramadı. Siteden servis merkezine telefonla aradım ve beni aramadıklarını söyledim. Operatör beni doğrudan Büyük Kanyon'daki bir servis merkezine transfer etti. Kimse telefonu açmadı, telefon sıfırlandı.
upd
Pili değiştirirken ekranın altındaki bir kusurun (düğmenin yanında bir çatlak) varlığından dolayı (pili değiştirmek için ekranı çıkarmanız gerekir) çatlağın yükseleceğini ve ekranın mutlaka değiştirilmesi gerekeceğini söylediler. Ayrıca işin 2-3 gün içinde yapılması için ekspres onarımlar için ödeme yapmanız gerekeceğini de söylediler. Maliyet — 4500 + 8000 + 2000 Bugün pili 4.500 için başka bir hizmette değiştirdim, iş 30 dakika sürdü, ekran çatlamadı, hemen bunun olası olmadığı söylendi. Sonuçlara varın.
Tavsiye etmiyorum
Soruyu sordum: apple watch 4 serisi, antrenmana başlarken güncellemeden sonra yeniden başlatılıyor, şarjı bir gün tutuyor.
Güncellemeyle ilgili bir şey olabilir.
Ziyaretlerden önce telefonla danışma
- sorunu çözebiliriz, büyük olasılıkla kalan pil kapasitesi normdan düşüktür, pili apple watch'a değiştireceğiz, getireceğiz, yaklaşık iki gün tamir edeceğiz, fiyatı 4 bin ruble;
Hizmete ziyaret:
- yapacağız, ancak nem koruması olmayacak, pil şimdi olduğundan daha zayıf olacak, en fazla yarım gün olacak, büyük olasılıkla sorun devam edecek ve ne isterseniz, saat zaten 5 yaşında, yedek parçalar için satabilirsiniz.
Kusura bakmayın ama hizmet kelimesinin anlamını tam olarak biliyor musunuz? Onarımdan sonra kısıtlamalar olacağını, apple watch'un uzaktan uygun olmadığını söylemeyen bir çalışanın çalışmasından başlayarak, sorunu çözmeye söz vererek sizi ofise davet ederek müşterilere karşı küçümseyici bir tavırla sona erecek. Asıl mesele, 16.000 ruble için bir hizmet kartı sunmuş olmanızdır, ancak buna pil değiştirme hizmeti dahil değildir.
iPort yanıtından sonra 12/5/24 tarihinde eklendi:
- Hizmete ziyaret 30 Kasım 2024'te yapıldı;
- Çalışan, iletişim kurmak, danışmak, ihtiyacı belirlemek ve sorunu çözmekle kesinlikle ilgilenmiyor;
- Ön istişarede MacBook Pro 2019'a hizmet etme olasılığını tartıştılar, ancak bu tekniklerden sonra hizmetlerinizi terk etmeye karar verdim.
Önemli! Durum değişmiyor, sorularla yapılan tekrarlanan bir çağrı, danışmaya yol açtı ve cihazın çalışmasındaki olası değişiklikleri (nem korumasının olmaması) bildirmeden sizi hizmete davet etti, sonuç bir iş modelidir. Yardım hattı numarasına göre olumsuz bir deneyim hakkında şikayette bulunmaya çalıştığımda, operatör şimdi bir uzmana transfer edeceğimi söylüyor ve... telefonu bırakıyor, muhtemelen hizmet budur, bu yüzden kesinlikle 5'teki tüm incelemeler.
Была небольшая, но для меня непосильная проблема с эпл айди ! Мне помогли бесплатным советом ) это очень приятно, когда есть отзывчивые и понимающие люди ! Огромное спасибо )