En azından bir tür değerlendirme yaparak bir inceleme yazılabilmesi üzücü, bu yüzden -10 koyardım.
.
Ozon'dan kapıları sipariş ettiler, herkes çabucak sipariş verdiler ve 26-29 Aralık tarihleri arasında gelmesi planlanan siparişlerini beklediler.
.
24 Aralık'ta, şirketle yapılan sohbette, 25 Aralık'ta böyle bir zaman diliminde teslimat bilgilerini içeren bir mesaj geldi. Pekala, her şey yolunda, bilgileri kabul ettiler, dedikleri gibi bekliyoruz. Ancak benim için bilinmeyen bazı nedenlerden dolayı 25'inde teslimat gerçekleşmedi. Sohbete tekrar yazıyorum... Teslimatı 27 numaraya taşıdık, önce şoförle görüşmemizi söylediler, numarayı verdiler.
.
İşte böyle. Loginov'un şoförü Sergey Aleksandrovich, kararlaştırılan zamandan önce geldi ve telefonda bana kaba davranmaya başladı, beni suçlamaya başladı ve ardından çağrı düştü. Bozuk ruh haliniz için teşekkür ederim!) Sohbete tekrar yazıyorum...
.
Birkaç saatlik tartışma ve hesaplaşmadan sonra teslimatı 9 Ocak'a ertelediler!!!
.
Şımarık hediye, ruh hali, tatil ve size karşı tutumunuz için "iş Hatları" şirketine teşekkür ederiz!)
.
Ayın 9'unda bir daha macera yaşanmayacağını ve bu şirketle bir daha iletişime geçmek zorunda kalmayacağımı umarak teslimatı bekliyoruz.
Sıra olmamasına rağmen, herhangi bir organizasyon olmamasına rağmen, kargoyu kabul etmeleri için saatlerce bekleyebilirsiniz, bir grup işçi oraya gider ve ne yapacaklarını anlamazlar, diğer nakliye araçlarında iki kişi kargoyu en fazla 10 dakika kabul eder ve cennetten inen tanrılar resepsiyonda otururlar ve hepimiz müşterileriz, müşteriler dizlerinin üzerinde bu işi göndermek için yalvarsalar bile, Tanrı'ya şükürler olsun ki, görünüşe göre ülkenin her yerinde bu ofiste böylesine az ve çok şey var.