13 Ekim'de bir çocuğa bluz almaya gittik, bana göründüğü gibi satıcı yoktu. Zemini yıkayan kadın. Kime dönebileceğiniz sorusuna sessizlik var. Satıcı olduğu ortaya çıktı, o sadece zemini temizlemeye devam etti. Sevgili yönetim, çalışana müşterilere de dikkat edilebileceğini açıklayın. Çok acilen bir bluza ihtiyaç duyuluyordu, aksi takdirde hiçbir şey satın almazlardı. Sevdiklerinizin geri kalanı için başka bir mağazanıza gidelim. Hoş olmayan tortu .
Kaliteli kıyafetleri ve iyi fiyatları olan iyi bir mağaza. Ancak satıcı tam bir başarısızlıktır. Tüm soruları saldırganlıkla kuru bir şekilde cevapladım. Eşyaların seçildiği sırada satıcı, alıcılara aldırış etmeden kendi işine bakıyordu. Farklı beden pantolonlar getirmemi istedim, isteğim göz ardı edildi. Ödemeye başladılar, çantadaki cüzdanı aradılar, tezgahın üzerine koymak istediler, koymamalarını duydular, çünkü oraya bir şeyler koyacak. Bana öyle geliyor ki, 15 saniye bekleyip daha sonra satın alma işlemini tamamlayabilirdik. Her şeyi bırakıp gitmenin eşiğindeydiler. Satın almanın 4 şeyden biri olduğu göz önüne alındığında, satıcının daha müşteri odaklı olmasını isterim
Kalite, çeşitlilik, fiyatlar, her şeye uygun. Ancak bugün, 23.04.2023 tarihinde, bu mağazadan tüm alışveriş yapma arzusunu geri alan satıcı. Hoş olmayan bir kadın, alıcıyla iletişim yok. Sanki alıcıyla iletişim kurmak için bir iyilik yapıyor ve satın alımları hesaplıyor gibi.