Her geçen yıl daha da kötüleşiyor.
Ve daha fazla ayrıntıya girerseniz. Kari Yıldönümünde hala var olduğunda, her şey harikaydı. Bunun neyle bağlantılı olabileceğini bilmiyorum. Ama yine de. Bulvarlara taşındıklarında. Başlangıçta da her şey yolunda görünüyor. Ama şimdi ... Çalışmak istemeyen gençleri işe aldılar. Kışlık bot almaya geliyorum. Beğendiğim bir çift buluyorum ama beden bulamıyorum. Uygulamaya gidiyorum, tam koordinatları buluyorum, ancak tüm boyutlar tamamen farklı bir yerde duruyor. Bir danışman çağırıyorum, nasıl bulacağımı soruyorum, belki zor işimde bana yardım edebilir. Buna cevabımı alıyorum " Evet, bu olabilir. İnsanlar kutuları kendileri alırlar ve sonra istedikleri yere koyarlar. Bir kadın bundan dolayı şikayette bulunmaya çoktan gitmişti. "(Peki, düzen için nasıl orada olursanız olun.)Ondan sonra söylediği her şeyi dinlemedim. Genel olarak, orada hiç ayakkabı almadık.
Kari'de tüm aile için düzenli müşteriler ayakkabı alıyoruz, ancak sonbaharda kızlarının ayakkabılarını aldık, bir kez giydi ve kilit açıldı.geri ödeme yapmaya gittik, kıdemli satıcı uzun süre dönerek baktım, ama yine de parayı tam olarak çekte olana iade ettiler ve biz de ödedik ve bonuslarla teşekkür ettik, kısa bir süre sonra çıktık.Satıcı kızlar iyi yanıt vericidir.ancak kıdemli satıcı bu onun işi değil.Anlaşıldığı üzere, bu modelin evliliği bizim dışımızda 4 kişi daha geri dönüş için getirdi.Bir kadeh kusmukla alırdım, görmüşsünüzdür. Özür bile dilemedim ama ayakkabıların evlilik olduğu için.evet, başka türlü ayakkabı modelleri fırsatını kullanırken, cevabı ne zaman getireceklerini sormadığınız için çok az ayakkabı boyutu yoktur.Bu mağazanın ikincisi, hepsi tozdaki korkunç kirdir ve yakında yere patates ekebilirsiniz.
Ayakkabıların kalitesi korkunç, servis de, Kasım ayının ilk günlerinde yüksek tepeli bahar botları aldım, 10.01'de fermuarlı bir köpek kırıldı, havyarı dolu değil, çok dikkatli yürüyorum, daha önce bir kereden fazla yaz ayakkabılarının korkunç kalitesiyle karşılaştım, 1.5-2 ay ve çöplükte, bir kez 2 çift aldım ve biri hediye olarak gitti, sadece ikinci gün hediye olarak parçalanmaya başladı, sadece taban uzaklaştı, tüm sezon süper tutkalla yapıştırdım, uygulamadaki destek hizmeti hiç cevap vermiyor, kelimeden. 17.11'de bir yüzük aldım, aynı akşam boyutuyla kaybettiğimi fark ettim, görünüşe göre parmağın şişmesi, 18.11'de değiş tokuş etmeye gittim, reddettiler, çorap izi yok, halkadaki iplik kesilmedi, her şey olduğu gibi, paketleme ve çek. Kaç kez Kariden hiçbir şey almamaya yemin ettim ve yine aynı şeyle karşılaştım. Aynı gün eşleriyle hala ayakkabı satın aldılar, satıcılar öylesine düştüler ki, ayakkabıların tüm safranlarıyla deldiği ortaya çıktı, böyle olumsuzluklar, yardım edemedi, açıklamadı, sadece her şey onu kızdırdı, en azından kuyumcuya karşı durdum, yüzüğü daha küçük bir boyutla değiştirmeyi reddettiler. Uygulamada 3600 için satın alma yok, kartı kullanmış olmama rağmen sadece bu botlar. Bir başka çok önemli nokta, ayakkabılar daha büyük ve küçük, 37 büyük, 36 küçük, teyzesiyle birlikte satın aldılar, o da şaşırdı, sonra kocasıyla aynı şeyle karşılaştı.