Okuma yazma bilmeyen personel. Müşterilerle yanlış davranış ve iletişim.
02.01.25 tarihinde «Hop" restoranının topraklarında düzenlenen etkinliğe (sınav) katıldık. Ödül yerini aldıktan sonra, sınav organizatörü takıma «muzaffer» bir bira şapı verdi. Hatırı sayılır şirketleriyle çok sayıda atıştırmalık sipariş ettiler, eğlenerek dinlendiler, sohbet ettiler, etkinliğin sonuçlarından memnun oldular. Kazanılan ödülün 4 / 5 bankasını açtıktan sonra, resmi kadın iş tonunda kendisininkiyle yapılamayacağını söyledi. Durumu açıkladıktan sonra, şirketin daha önce sipariş ettiği bira ve atıştırmalıklarla restorana ne tür bir çek yaptığını fark ettikten sonra, buna karşılık kaba ve küstah bir ton aldılar. Onunla salonun yöneticisine / hostesine / yöneticisine hitap ettikten sonra (kendimizi hayal etmedik), koşulları da ona kopyaladık. Ayrıca, yan masanın uzun zamandır çöp ve kirli bulaşıklarla dolup taşması gerçeğiyle akşamın bozulduğunu ve uzun zamandır krutonların bir kısmını bekleyemediğimizden bahsettiler. Yanıt olarak, «özür dileriz, şimdi her şeyi düzelteceğiz» değil, «siz söylemediniz» aldılar. Konuşmadan sonra gergin bir yöne döndü ve habalist konuşma ondan düştü ve Gbs'ye neden olma tehditleri geldi. Profesyonel bir yaklaşım ve kibarca oluşturulmuş bir diyalogla, şirketimizin her biri kazandığı ödülü kaldıracak ve özür dileyecekti (yine de Lucky Pub'da sınavda kazanılan alkolün kurumda içilmesine izin verildiğini belirtmek isterim). Tabii ki, Gbs'nin çağrısının pont-ücretsiz bir tehdit olduğu ortaya çıktı. Restoranın izlenimi iğrençtir. Güzel konumuna, dekore edilmiş salona rağmen, kurumun çalışanları kendi işlerinde hiç profesyonel değiller.
Şerbetçiotu restoranına, onunla ilgili herkese - temel iletişim becerileri ve müşterilerle çalışma konusunda refah diliyorum!
Уютное местечко, где можно посидеть, насладиться общением под тихую музыку, вкусно покушать и мягко посидеть))) Персонал ненавязчив, всегда посоветуют вкусненькое из меню и выполнит любую просьбу 👌