Teşhis yöntemleri:Ambulatuvar kan basıncı izleme, 3d ultrason, biyopsi, EKG, endoskopi, bronkoskopi, faringoskopi, Özofageal gastrokopi, ekokardiyografi, EEG, doppler sonografisi, kolonoskopi, Ultrason
Sağlanan bilgiler:değişim haritası, silah alma belgesi, hastane listesi, sağlık kontrolü (muayene), Sanatoryum ve kaplıca haritası, Sağlık cüzdanı, Sürücüler için sağlık kurulu, iş, eğitim kurumlarına giriş belgesi, havuza giriş belgesi
Kliniğin uzmanlık alanı:jinekoloji, Endokrinoloji, cerrahi, mammoloji, Kulak Burun Boğaz, dermatoloji, gastroenteroloji, manuel tedavi, ortopedi, oftalmoloji, pediyatri, tedavi hizmetleri, androloji, veneroloji, kozmetoloji, travmatoloji, kardiyoloji, Alergoloji, İmmünoloji, koloproktoloji, estetik cerrahi, teşhis, tıbbi belgeler, fleboloji, Nöroloji, transfusiology, üroloji, kadın doğum
Прекрасная Клиника в шаговой доступности! Много лет пользуюсь их услугами. Всегда отличное качество по доступной цене. Отдельно хочу отметить как легко справляются с многозадачностью сотрудники на ресепшн, прекрасных гинекологов, великолепного врача УЗИ Бугакову и мастера забора крови лаборанта Алину❤️👍🌸
Bu kliniğe 16-17 yıldan fazla bir süredir aile olarak katıldılar. Bugün hastalarla kaba bir şekilde konuşan Yönetici Maksim ile bir olay yaşandı. Müşteri odaklı ve tüketici hakları yasası hakkında, bu klinikte çalışan (ücretli hizmetler sunan) bu çalışanın tek bir fikri yoktur. Hastalarla müzakere edip tartışarak "kum havuzundaki çocuk" gibi davranıyor. Onun sözü var, o on yaşında. Yöneticiden dışarı çıkmalarını istediler, bu yönetici müdüre koşarak koştu (görünüşe göre şikayet etmek için). Yönetici bu çatışma durumunu çözmek için hiç dışarı çıkmadı, görünüşe göre hikayeler
Maksimumu onun için yeterliydi. Ayakları üzerinde zar zor duran hamile, hasta bir kızla geldiler. Terapistin (iki gün önce onu ziyaret ettiler, randevu aldılar) kendilerinden geçen testlere bakmasını istediler. Randevu almaya çalıştılar, telefon müsait değildi, bu yüzden kendi başlarına geldiler.
Bir anda bu kliniği ziyaret etme arzusunu geri alan, bu kadar yetiştirilmemiş ve kalifiye olmayan çalışanların kliniğe alınmaları üzücü!
Yönetici Maxim'in tamamen yetkin olmayan, kaba tavrı. Terapistle konuşmaya geldiler, bunun için bize 5 dakika olsa bile ikinci bir konsültasyona kaydolmanın gerekli olduğu söylendi. Tamam, bu anlaşılabilir bir durum. Ama sonra bu Maksim tarafından sözlü bir patlama başladı!! Hamileyim ve buna ek olarak hastayım, sadece ayaklarımın üzerinde yemek yiyorum!! Aksi takdirde kliniğe gelmezdim!? Ama bana öyle geldi ki, bu gerçek bu yöneticiyi hiç utandırmadı - sadece dürüstçe kimseye teslim olmayan kabalık, kabalık, keskin şakalar. Öfkemin sınırı yok... Ve baş doktoru çağırma isteği üzerine, görünüşe göre şikayet etmek ya da her şeyi onun suçu olmayacak şekilde döşemek için hemen koştum, ama sonunda kimse dışarı çıkmadı. Maksim açısından müşteri memnuniyeti, eğitimsiz, gelişmemiş, geri kalmış bir insan düzeyinde.
LÜTFEN ÇALIŞANINIZA DİKKAT EDİN VE ONUNLA İLGİLİ ÖNLEMLER ALIN.