Lastiklere önceden rezervasyon yaptırdım (buraya da lastik sipariş ettim), belirlenen süreden 10 dakika önce geldim, lastiklerin parasını ödemek için mağazaya gittim. Burada Kazak dışından bir adam "Arabanız mı? Çıkarın", "şimdi" diye soruyorum, "evet" diye cevaplıyor. Ödemeye vaktim olmadı. Sonuç...Lastikten çıkış kapısının yakınında 8 dakika bekledim. Sonra arabayı sürdüm ve lastikleri tekrar ödemeye ve almaya gittim. Kasada soruyorum: Neden beni oraya buraya sürüyordunuz? Adamın cevabı "belki senden hoşlanmadın"!?!? Görünüşe göre izlemeye gelmedim. Şakayla cevap veriyorum "hiçbir şey...inceleme her şeyi düzeltecek. " Adam bunun daha iyi olmayacağını, sadece daha da kötüleşeceğini söyledi. Genel olarak, yazları kışa değiştirdik. Hizmet doğrudan Sovyetler Birliği'ne aittir))) neyse ki, sadece fiyat etiketi de birlikten olduğu gibi, en uygun olduğu ortaya çıktı.
Elektronik kuyruk çalışmıyor. Zamanında geldim, listelerde olmadığımı söylediler ama arkadaşlarımı kolayca kabul ettiler. Tavsiye etmiyorum .
15.11.24. Kıyafetlerimi yeniden değiştirmeye geldim. Tekrar el'e kaydoldum. Sıra, zamanında tekrar geldim. Montajcılar 40 dakika beklemelerini söylediler. Buraya bir daha asla gelmeyeceğim. Bunun alttan olduğundan ve kaydın çalışmadığından emin oldum.
Tekerleğin cevabına yorum yapmak.ru.
İlk gelene ilk hizmet esasına göre arabanızı tıkıyorsanız, elektronik kayıt neden böyle oluyor? Neden bir hafta kayıt için bekledim?
Неоднократно посещал и шиномонтаж и покупал шины, не на один автомобиль, были разные времена, но ребята знают и делают свою работу качественно, благодарю их за это! Успехов и процветания!