Bugün 12/16/24 resepsiyondaydım. Şahsen kendim için aşağıdakileri söyleyebilirim. Nadezhda Viktorovna'nın sesi elbette komuta ediyor. Genel olarak, asıl soruma karar verildi (ancak kesin olarak anlamak zaman alıyor, çünkü çok konuşuyoruz, ancak çözümlerle bir şekilde pek de fazla konuşmuyoruz). Bence iletişimin karışık bir şekilde ortaya çıkması üzücü, ideal olarak söylemeyi planladığım şey, tam teşekküllü bir diyalog yerine, büyük olasılıkla Nadezhda Viktorovna'nın inisiyatifin olduğu bir monolog olduğu için her şey tam olarak işe yaramadı. Elbette iş tecrübesini anlıyorum. Ama şahsen benim için, bir kişiyi sözünü kesmeden bir kez dinlemenin ve düzenli olarak sohbet etmekten, mektup yazmaktan daha fazla geri dönmemenin daha iyi olduğunu kabul ettilerse.
Bu uygun değildir ve kimsenin buna ihtiyacı yoktur. Ayrıca, ebeveynleri ayrı yaşayan bir çocuğun sınıfta okuduğu durumlarda okul öğretmenlerinin sınıf öğretmenleriyle uygun şekilde açıklayıcı çalışmalar yapmasını da çok isterim. Özellikle babalarla nasıl davranacaklarını gerçekten bilmiyorlar. Bir günden fazla tanımadığınız ebeveynleri hakkında sonuç çıkarmamalısınız. Ve annenin statüsü, ahlaki açıdan ahlaki değerlere sahip dürüst, dürüst bir insanın a priori statüsünü vermez. Ancak gerçekler tarafından yönlendirilmelidir. Pek çok lafçımız var. Ama gerekçeli nesnellik ile, işte bununla ilgili sorunlar var. Çift dipli insanlarla dolu, profil eğitiminizle ilgili bilmeyip bilmeyeceksiniz. Profesyonel işinizde bol şanslar. Umarım Çarşının öğretimdeki yöntemleri, çocuklara faydaları, diğerine üstün gelir. Ve kendimden, eğitim sürecine kağıt üzerinde değil, aslında katılmak isteyen babalar olduğunu ekleyeceğim. Okul, bu arzuda, ebeveynlerle aynı sınıf öğretmeni veya sınıf sohbeti aracılığıyla tartışma tekliflerine nasıl izin verilmediğine hiç katkıda bulunmaz. Açıklayıcı çalışma değil
yapıyor . Akışa devam etmek elbette iyidir, soru nereye gideceğimiz ve yüzüp yüzmeyeceğimiz sorusudur. Çocukları okula bıraktılar, Federal Devlet Devlet Kurumu her şeyi yapacak. Ve ebeveynlere katılmak, neden 🤷
НЕ ПРИНИМАЮТ ИНОСТРАННЫХ ГРАЖДАН В ШКОЛУ. ВСЕ ДОКУМЕНТЫ ЕСТЬ НАЛОГОПЛАТЕЛЬЩИКИ НО ВСЕМ В ЭТОМ ЗАВЕДЕНИИ НАПЛЕВАТЬ НА ПРАВА РЕБЕНКА. БУДЕМ ОБРАЩАТЬСЯ В КОНСУЛЬСТВО ЗА ШКОЛОЙ. ДИРЕКТОР ГОВОРИТ МЕСТО ЕСТЬ ИДИТЕ В КОМИТЕТ ИДЕМ В КОМИТЕТ ГОВОРЯТ ОЖИДАЙТЕ МЕСЯЦ. МОЙ РЕБЕНОК ИЗ ЗА ВАС ПОТЕРЯЛ ЕДИНСТВЕННЫЙ В ЖИЗНИ ПРАЗДНИК ПЕРВЫЙ УЧЕБНЫЙ ДЕНЬ И НЕ СМОТРЯ НА ВСЁ ЭТО ВЫ ВСЁ ЕЩЕ ОТКАЗЫВАЕТЕ. ВЫ НЕ ИМЕЕТЕ ПРАВО НЕ ПРИНИМАТЬ В ШКОЛУ ИЛИ ПРЕДЬЯВИТЕ ЗАКОННЫЕ ОСНОВАНИЯ ИЛИ ПРИМИТЕ. САМОЕ УЖАНОСНОЕ С ИНОСТРАННЫМИ ГРАЖДАНАМИ ПРОХОДИТ ИМЕННО В ЭТОМ ЭТОМ ЗАВЕДЕНИЕ. ИЗ ЗА ВАС ПСИХИКА МОЕГО РЕБЕНКА ИСПОРТИЛАСЬ И ДО СИХ ПОР РЕБЕНКА ДРОЖЖИТ И ЗАДАЕТ ВОПРОС КОГДА Я СМОГУ ПОЙТИ В ШКОЛУ ????!!!
От имени учителей- ветеранов гимназии номер 7 , благодарю директора гимназии Костину Аллу Владиславовна за внимание, доброжелательность. Алла Владиславовна никогда не забывает поздравить нас с праздниками, подарки всегда оригинальные , подобранные со вкусом. Огромное спасибо!