Ben emekliyim. Bazen şehir dışına çıkıyorum. Bir keresinde Moskova sosyal haritasında 881k (Zvenigorod-Strogino) otobüsünü kullanmak istedim. Bu otobüsün, trenlere ve diğer otobüs güzergahlarına kıyasla seyahat süresini büyük ölçüde azaltan iyi bir güzergahı vardır. Ancak sürücü beni reddetti ve seyahat için 180 ruble ödememi istedi. Param yoktu ve eve gitmenin başka yollarını seçmek zorunda kaldım, çok fazla transfer ve seyahatte çok fazla zaman kaybı ile pek uygun değil. Bu projenin geliştiricilerine, çalışan insanlar için zaten ücretli rotalar için sormak istiyorum, neden ayrı ticari rotalar da getirelim? Emekliler için ödeme sosyal karta gidiyor, geliştiriciler bunu neden reddetti? İnsanlara yaşa göre ayrımcılık yapmak, bu gerçekleşecek korkunç bir gerçektir. Sadece Moskova bölgesinin değil, aynı zamanda Moskova'nın emeklileri için de bu rotada ve benzerlerinde ulaşım düzenlemek gerçekten zor mu? Olumlu değişiklikler istiyorum. Bu arada yoklar, otobüslerde ödeme yöntemlerini ve kabul ettikleri sosyal kartların kullanımını gösteren çıkartmalar bulunmalıdır. Sonuçta, bazen nasıl gideceğinizi bilmiyorsunuz. Ayrıca, Moskova bölgesinin bu konudaki normatif eylemlerini internette sistematize etmek istiyorum. Sonuçta, hemen hiçbir şey bulmak mümkün değildir.
Непонятно почему автостанция или тем более автовокзал - обычный круг для автобусов. Наполовину занят платной автостоянкой. Сейчас на треть ещё и техникой и трубами для ремонтных работ в Москворецком парке.
Надо убрать от Парка эту автостанцию, весь вид портит почему её не перенести там где гаражи металлические ....там где и трамваи....ДЭПО
Раньше на этом месте стояла сцена и выступали и наши строгинские дома творчества и артисты разные... Было весело гуляли все и радовались