Sevgili sürücüler, dikkatli olun! Otomobil parçalarında karmakarışık olmak. Halk Milisleri 201 için araba servisi. 2.12.2023 yılında bu araba servisinde debriyajlı motor değiştirilmiştir. Bir yıldan kısa bir süre sonra serbest bırakma yatağı uçtu. Arabayı başka bir araba tamirhanesinde tamir etmeseydim aldatmaca açılmazdı. Asıl mesele bu. Faturaya 12.000'e bir serbest bırakma yatağı koydular ve onarım sırasında sihirli bir şekilde trialli firmasının 4.500'üne çıktı. Orijinalin fiyatı için ucuz analogları kokluyorsunuz. Koreana, itibarına ve şirketin adına hiç değer vermiyor. Yönetimden, yedek parçaların maliyeti ve bana verilen değiştirme ve onarım hizmetleri ile bana verilen zararları tazmin etmesi istendi. Şirket temsilcilerinin bana sadece yedek parçaların maliyetini geri ödemeyi teklif ettikleri ve onların hatalarından kaynaklanan hasarın geri kalanını düşük kaliteli otomobil servislerinin hizmetlerini kullanmayı teklif ettikleri için. Bu sadece bir tür alay konusu. Yedek parçaların alt kısmı ile ilgili olarak, her şeyi tedarikçilere ve paketleyicilere bırakıyorlar. Yani, onlardan satın aldığınız parçalar için herhangi bir sorumluluk almadıklarını açıkça kabul ediyorlar. Herhangi bir kontrol yok. Eski Koreana'dan geriye sadece isim kaldı.
Başlangıçta iyi bir hizmet vardı, ancak garantisiz para sıkmaya dönüştü. İlk görüşün çok iyi olduğu gerçeğinden dolayı, triger kayışını değiştirme zamanı geldiğinde ve tamir takımını seçen çalışanlara pompaya güvendim. Sonuç: Yaklaşık 100 bin yürümesi gereken pompa, 20 bin sonra akıyor. Koreana yarım yıl garanti veriyor ve ofisi aradıklarında garantiye atıfta bulunuyorlar. F16D3 Motor
Not: Daha sonra Koreana temsilcisinin cevabında yazdıklarını eklemek istiyorum. Hemen bu numarayı aradım ve garantinin sadece yarım yıl olduğuna dair bir cevap aldım. Geri bildirime verdiğiniz yanıttan sonra tekrar aradım ama sonuç aynı. Neden cevap olarak geri aramanızı istiyorsunuz? Müşteri yönelimi için bir açıklık yaratmak mı?
Записался на комплексую диагностику. В итоге, спросили что беспокоит, ответил. Загнали на подъемник, покрутили колеса, и сказали что все нормально. Говорю что есть не большой удар (чувствуется что акпп дергает, раньше такого не было, думаю что подушка), при переключении с D на R , на что в ответ сказали что все нормально, и на таком пробеге и на этой марке мы никогда не меняли подушки. Если так подходить К ДИАГНОСТИКЕ И РЕМОНТУ то можно , просто приезжать в сервис и на основе статистики делать ремонт. В итоге получил чек лист с позициями по которым был «ВЫПОЛНЕН» осмотр. Указанные пункты «Моторный отсек» не были выполнены, щуп из ДВС не доставали и состояние и уровень жидкостей в автомобиле никто не проверял.
В итоге потраченное время и деньги в пустую.
Не советую …