Krasnoyarskenergosbyt web sitesi üzerinden olması gerektiği gibi kaydoldum. Belirlenen zamanda geldim ve dehşeti gördüm! Pencerelerde üç kadın oturuyor insanlar sırasız tırmanıyor, yönetici yok! İnsanlar makinelerinden nasıl kayıt yaptıracaklarını panikliyorlar ve biri kayıt yaptıranların sırasız tırmanmaya çalıştığı zaman arasında çalışıyor. Oturdum, bir çalışana gidiyorum, benim için belgeleri yeniden düzenlemem gerekiyor, 2 daire. Bu yüzden tüm evrakları yapmak için zamanımız olmayacağını, bir an önce başka bir güne geleceğimizi söyledi! Yani, aboneleri alma süreleri sınırlıdır. Ne? ne???? Ben Achinsk'te yaşamıyorum ona açıkladım. Ama yine de, vaktimiz olmayacak. Yani, her seferinde gelip bu dehşeti görebiliyorsunuz! Bu, bu ofisteki gerçek bir karmaşa. Harekete geçin, tamam biz gençiz AMA büyükanne ve büyükbabalarımız sinirlerini ve sağlıklarını size doğru yürümeye harcıyorlar!
Ve ayrıca altı ay içinde kişisel hesabımı yeniden ödeyeceğimizi söylediler. İşte bu ofis
Все шло хорошо, если бы не но.....
Началось все с того что решили заменить старый счетчик на новый(все поместить в коробочку), оставила заявку на снятие пломбы, приехали в течении 5 дней сняли, муж все заменил, посестил, сделал красоту. Оставляю заявку на опломбирование счетчика 13 марта, 18 марта приехали опломбировали. Думаю как раз успеваю до передачи показания, но не тут то было.
23-24 марта захожу на сайт и не могу подать. Звоню 25 марта на горячую линию и мне говорят что подадите в следующем месяце, а потом вам сделают перерасчет. На вопрос куда мне подать жалобу, сказали "Всего доброго", как так значит за этот месяц я буду платить в два раза больше, а оно мне это надо. За 7дней они не смогли подать документы после опломбирование. Что это за обдираловка ????
İyi günler dileyemem ve istemiyorum. Sadece sinirlerim bozuldu . Energosbyt liderliğine soruyorum, herkesin farklı soruları olduğu ve farklı şekillerde çözüldüğü için kişi başına 15 dakikalık bir sınır koymayın.