Bu mağazayı tüm kalbimle seviyorum, çıkışa yakın yaşıyorum ve sık sık yeni bir şey almaya gidiyorum.
Ama bugün bir durum oldu, bundan sonra kesinlikle bir daha size gelmeyeceğim.
Bir hafta önce Yeni Yıl hediyeleri aldım, toplam çekle ~ 10.000.
Fiyat etiketindeki kozmetik çantasının fiyatı-1790
ve evde onu 2060 ruble için bana vurduklarını fark ettim.
Farkı geri almaya geldim. Kasiyere gittim, dinledi ve resepsiyonisti davet etti. O da yönetmenin sırasıdır. Yönetmen fiyat etiketini inceledikten sonra yeniden yapıştırıldığını söyledi!!
Yani parayı almak için onu başka bir maldan yeniden yapıştırdım!
Onu çıkarmak istediğimi açıkladım, çünkü hediye için kozmetik çantası.
Sonra diyor ki - peki, bizi anlayamıyor musunuz?
İnsanca davranamıyor musunuz? Şimdi, diyor, herkes bizim konumumuza giriyor. Yorulduk, hiçbir şeye yetişemiyoruz.
Ben sadece şaşırdım!
Fiyatları yükselttikten sonra etiketleri yeniden yapıştırmaya vaktiniz olmaması benim sorunum mu? Yoksa size yardım etmem mi gerekiyor?
Sadece şunu söylemeliydim - rahatsızlıktan dolayı özür dilerim ve parayı iade ettim.
Soru KASİYER düzeyinde çözülüyor!
Pek çok farklı durum vardı, ancak JEANNE adlı mağazanın müdürü tüm rekorları kırdı. Müşteri odaklılık-0.
Yönetim ekibinizle çalışmayı yürütün.
Merhaba, son zamanlarda şirketinizin dekoruna aşık oldum ve hayran oldum)
Bu zincirin diğer mağazalarındaydım ve karşılaştırılacak çok şey var. Bugün masada peçeteler, ng'de masa örtüsü ve tabaklar arıyordum. Uzun süre renk kombinasyonunu seçemedim, çünkü çeşitlilik zihni gölgede bıraktı. Bugün ilk gün gibi çalışan bir kız bana yardım etti (ismimi hatırlamıyorum), renkler ve stiller konusunda bilgili (bana öyle söylendi) ve gerçekten tabakların ve peçetelerin harika bir renk kombinasyonunu seçti. Ve yakında ng'de masa örtüsü için size geleceğim)
Lütfen benim adıma ona teşekkür edin, çünkü adının ne olduğunu hatırlamıyorum
En havalı şey, peçetelerin renginin beklenmedik bir şekilde kanepenin rengine uygun olması ve çok mutluyum! Her şey mükemmel 🤩
Ve ağdaki mağazalar arasında seçim yaparsanız, bana satış noktasında daha fazla seçenek ve fiyatlar daha düşük görünüyor)
Потратила время на выбор товара, отстояла в очередь на кассу, на кассе заявили, что товар мне продать не смогут, так как на него нет цены, на вопрос, когда я смогу приобрести ответ поразил «ну может через неделю».
Я пыталась выяснить почему товар стоит на витрине и на нем нет знаков, что он не в продаже, мне ответили «ну там же написано, что витрина оформляется». Как из этого я должна была понять, что мне нужно сделать вид, что я не вижу товар, я не знаю. В общем очегь неприятный осадок, в один миг отвернули от себя очегь лояльного и очегь постоянного клиента, пошла к соседям, все купила у них, да, дорлже, но без этой нервотрепки и людей, которые общаются с клиентом, давно забыв, что клиент всегда поав, у них не всегда и не прав вовсе.