LADA Niva Legend входит в число самых легендарных автомобилей мира, вызывающих восхищение миллионов людей.
31900 Br
Granta Liftback
Народный автомобиль стал ярче и привлекательнее: новая Granta получила черты современной ДНК стиля LADA.
31500 Br
Новый Largus Cross
Семейный, любимый, вместительный LADA Largus стал еще удобней. Теплее зимой, эффективней в городе, тише и комфортней на шоссе.
59150 Br
Vesta SW
LADA Vesta вместителен и удобен, при этом особое внимание уделено акустическому комфорту. Конструкция шасси объединяет плавность хода, проходимость и азартную управляемость.
Hizmetlerine - yalnızca promosyonla ilgiliyse. Fiyatlar şehir ortalamasının x1,5-2 katıdır, pratikte yedek parça yoktur, Minsk'te depoda sadece bir yerde vardır, ancak aynı zamanda teslimat süresi 1 haftadan 1 aya kadardır. Servis kaydı ayrı bir şarkıdır: belirli bir süre için teşhis için kaydoldum, sonuç olarak belirlenen saatten 2 saat bekledim, arabam kutuya girmeden durmadan başka bir yere gitmek zorunda kaldım. 3 yıldız - bu sadece "hizmetin" işini düzeltmeye çalışan yönetici içindir. Genel olarak - 1 yıldız ve bu çok fazla.
HERKESE İYİ DİLEKLERİMLE!!! Dün LADA servisini ziyaret ettim. Bir isim. Kabul ustaları bazı konularda yetkin değildir. İnsanlar, işin ne kadar tamamlanmasını beklemek zorunda kalacakları zamana göre yönlendirilmiyorlar. Telefonda bir şey söyleniyor, yerinde tamamen farklı. Yağ ve filtrelerin değiştirilmesi (ücretli) 5 saattir. GARANTİ bir şeydir. Garanti kapsamındaki bakım prosedürü ustalar tarafından farklı şekillerde açıklanmakta ve küçük bir yedek parçayı (alternatör kayışı gergi silindiri) değiştirmek için 3 gün harcanması gerekirken, silindirin teşhisi ile montajı arasındaki aralık bir aydan fazladır. Sorun daha ciddiyse (bir arkadaşım sobanın kablo demetini değiştirdiyse) - 2 ay. Ve sonuna kadar yapmadılar. Personelin belirli sorulara verdiği cevaplar bazen sadece kahkahalara neden olur. En iyi durumda, remzon'a ve çok sayıda garanti belgesine atıfta bulunurlar (4 sayfa). Ve bunun suçu Avtovaz'ın her şeyiydi. Bu nedenle, bir kez bu sorularla karşılaşacağım ve artık istemiyorum.
Salon 4+, hizmet seviyesi - yöneticiden - ekstra sınıf (Irina Bobrova - süpersiniz) Minsk'ten onay için bekleme süresi - uzaydan bir cevap olarak - çocuklar, bölgelere göre salonlar açtıysanız, müşterileri 4 saat içinde değil, bir saatte (en azından) bırakmaya çalışın. PTS ayrı bir sorudur - bir haftadan fazla bekledik. Irina Bobrova tüm olumsuzluklarımızı üstlendi - sabrınız ve dostluğunuz için teşekkür ederiz. Kafaya başını tutması için ayrı bir talep var. Onay beklerken müşterilerin tüm olumsuzluklarını yakalarsınız - neden müşterileri bu şekilde marine ediyorsunuz?