Bu mağazaya defalarca gittim. Mağaza hiçbir şeye benzemiyor. Ancak personel, sadece kibar değil, aynı zamanda "siktir git" için çalışıyorlar...
Geçenlerde bir çocuğa bilgisayar koltuğu satın aldılar. Kasada Bruno sandalyesini istedim (fiyat etiketinde böyle bir isim vardı). Depodan bana bir kutu getirdiler ve çıkışa koydular. Mallar için ödeme yaptım ve garanti kartı olan bir çek aldım. Ayrılırken kutuyu açıp sandalyeyi göstermem, tüm detayların varlığını yerinde kontrol etmemi istedim (çünkü şehirde bir geçiş yoluyduk ve küçük bir şey olmadığı için geri dönmek istemem). Danışman MİRONOVİCH Olga Vladimirovna'nın bana cevap verdiği şey, "Sandalyenizin adı kutuya yazılmıştır ve genel olarak çekiniz sizin garantinizdir." Görünüşe göre danışman için ayakta durup bu talihsiz kutuyu açmak çok zordu. Kutuyu alıp gittik. Ertesi günün sabahı sandalyeyi monte etmek için kutuyu açtığımızda ne kadar sinir bozucuydu ve orada sandalyemiz yoktu. Siteye girdim ve kasada sorduğum sandalyenin adına baktım, peki bu ismi bir yerden aldım mı?! İşte sadece sandalyemizin farklı bir adı var - Junior, ortaya çıkıyor. Bir şeyi karıştıranın ben olduğumu sanıyordum.
Arabayı tekrar doldurmam ve malları değiştirmek için bebek ikizleriyle kollarımda gitmem gerekti.
Tabii ki çok kızgındım ama sonuna kadar dayandım. Mağazaya gittim ve doğrudan koltuklara gittim. Ve evet, gerçekten, koltuğumuzdaki fiyat etiketi farklı bir isimle. O zaman aynı fiyatları var ve isimleri karışık. Malları çok uzun süre değiştirdiler. Onlara üç kez ürünün adının yanlış olduğunu söyledim. Ama buna hiç kimse tepki göstermedi.
Kutuyu bana tekrar getirdiklerinde, zaten sandalyemizle birlikte, kutuyu açmamı ve sandalyemizin orada olduğundan emin olmamızı da istedim. Aynı OLGA, koroka'nın isminin yazıldığını ve bunun yeterli olduğunu ve bana istediğimi getirdiğini tekrar haykırmaya başladı.... Genel olarak özür dilemeyi hiç beklemedim. Ve evet, kimse fiyat etiketlerinden daha ağır basmadı.
Umarım bu mağazaya bir daha geri dönmek zorunda kalmazsınız.
Danışman değil, kaba...
Bir yıldız koyuyorum ve bu değersiz. Kaliteli ürünler satmıyorlar. Polermo Yeni'nin çekyatını satın aldım, kol dayanağı sapmaya başladı, Ami-Furniture mağazalarına gitti, bir açıklama yazdı, daha sonra Laguna ticaret evinin ürün kalitesi departmanından geri aradılar ve bir video çekip onları Viber'e göndermelerini istediler. Daha sonra reddetme geldi. Beyan edilen kusurla ilgili olarak evlilik değildir, kazanılmış bir niteliktedir ve kazanılmış bir niteliktedir ve yanlış kullanımla, yani izin verilen yükün aşılmasıyla ilişkilidir, yani ürünlerinin yastıkla başa çıkamadığı ortaya çıkar. Mobilyalarını uygun kalitede almamalarını tavsiye etmiyorum.
01/3/2024 tarihinde Orşa'daki Mogilevskaya caddesinden bir yatak almaya karar verdim. Böylece hiçbir şeyin mevcut olmadığını söylediler. Mağazadan da satmıyorlar. Sipariş için 1 ay bekleyin. Kalitenin iyi olduğuna inansaydım, ama bu aynı AMİ. Şapkalı ADAMLAR. Böyle bir kuruluşla satışlar nereden gelebilir? Fiyat etiketlerini kameralarınıza doğru ve nerede olmadığına bakmasanız, malları getirseniz iyi olur. Yoksa müze gibi gel, bak ve eve gidebilirsin.