Uygun konum! Asla sıra yok. Bir sürü soyunma odası var.
Kibar personel. Eksi - hücresel bağlantıyı yakalamıyor ve yarı bodrum katında bulunduğundan noktada internet yok.
Сотрудники хорошие, но вчера я попала в жутко неудачный день, видимо - три сотрудника разрывались между огромной очередью до конца помещения, в которой были СТИЛИСТЫ. Я провела час в ПВЗ, чтобы примерить один костюм в двух размерах и выкупить один из них. Минут 10 максимум из них мерила. Я понимаю, что каждый человек имеет право прийти в ПВЗ тогда, когда ему захочется, но вы тогда хоть в часы пик выпускайте больше сотрудников. Сделайте вторую кассу, чтобы можно было оплатить товар, не стоя заново в очереди. Для меня вчерашний день был шоком, честно, ПВЗ хороший, но с такими ситуациями не справляется - скажите, почему я должна стоять в очереди из-за стилистов?
Her zaman ücretsiz teslimatım oldu ve aldım. Siparişte ayrıca 0 ₽ teslimatı da belirtiliyor, ancak bazı nedenlerden dolayı PVZ çalışanları, paranın silinmiş olduğu destekte bana cevap verildiği için teslimat için 319 ₽ nakit yazdılar. Ne hakkında, siparişimin ödenmesi için tüm destekleyici belgeleri sağlayarak Vıkı teknik desteğine bildirdim.(çekler, banka hesap özeti).
Tahmin ettiğim gibi, PVZ çalışanı karıştırdı ve başkasının siparişini teslim ettiğim için benden para yazdı. Ama bu durumda bile paramı bana iade etmek istemediler)))
Bunun çözümü karmaşık olmayan bir konu haline geldi, Vıkı çalışanları 2 haftaya kadar uzattı. Ancak teknik destekle tekrar iletişime geçtikten sonra tüm durumu açıkladıktan sonra, soruya bu kadar uzun süre karar verdiğim için memnuniyetsizliğimi ifade ettikten sonra, sonunda bana para iadesi için doldurmam için bir form gönderdiler.
Vıkı şirketinizin veya çalışanlarınızın hataları yapıldığında, bunları çabucak çözmek ve müşterileri sinirlendirmemek konusunda çok nazik olun. Her şey olur, ancak asıl mesele durumu yetkin ve net bir şekilde çözmektir.