Letual'da her zaman kendime özel bir şey buluyorum! Keyifli bir atmosfer, güler yüzlü personel ve çok çeşitli parfümler. Her ziyaret küçük bir kutlamadır!
Я в этом Летуале не была , но поставила 2⭐ звёзд, потому, что там работает мой парень охранником, и всегда, что то им не нравится , то одет не так хотя у него брюки охранника, рубашка есть и кроссовки без рисунков, еще они кливечут на моего парня, что яко бы он смотрит на девочек и яко бы, что он озабоченный , а не смотрит за поситителями , хотя он этого не делала это все говорит деректриса , примите пожалуйста меры или я пожалуюсь в высшие стоящие органы.
Belirli bir mağazaya değil, bir bütün olarak ağa 1 yıldız verdim. Kişisel hesabınızdaki alakasız bilgiler, sorunu çözememe, müşterilerle ilgilenmeme. Siparişi 10 Kasım'da verdim, başlangıçta 2 kalkışa ayrıldı. Teslimatı 14 Kasım için ayarladım. Bence yeterli zaman vardı. Ancak 13 Kasım'da siparişin geciktiğine dair bir bildirim geldi. Siparişe girdim ve yanlış kalem rengini seçtiğimi fark ettim. Bir pozisyonu kaldırmak imkansız olduğu için siparişi iptal etmeye karar verdim. Bir süre sonra bir kalkış iptal edildi, diğerinde durum «yolda» olarak değiştirildi! Çok zamanında. Operatörler, 24 saat içinde ikinci kalkışın iptal edileceğini söylediler. Bugün 24 Kasım'da sipariş hala "yolda". Yardım hattındaki itirazlara tepki yok. Ulaşmayı başarırlarsa, farklı bilgilerle beslenirler, 10 gün içinde mallar iade edilir, sonra gün içinde iade edilir. Kurye teslimatına gereksiz itirazlar yazıyorlar. Bunlar sizin sorunlarınız, kurye hizmetinin siparişi neredeyse 2 hafta boyunca iade etmemesi. Paramı iade edin ve siparişi kendiniz bekleyin.
Pastanın üzerindeki krema, yarım saattir yardım hattını arıyorum, cevap yok, votsap'ta kimse cevap vermiyor.