Продавец, которая плохо пытается замаскировать своё раздражение (постоянное, перманентное) нормами этикета. Никакой заинтересованности покупателем нет и близко.
На вопросы о характеристиках аромата ответ один: «Всё зависит от Вас самих. На ком-то так, на ком-то эдак». — «Ну, хоть какие-то объективные параметры конкретного аромата можно выделить?» — интересуюсь. Ответ: «Нет!». И так по кругу.
Просьба сравнить ароматы друг с другом и вовсе оказывается запретной.
Максимум — сканирует QR-код духов с витрины и торопливо по ссылке зачитывает состав.
Большинство ответов — без подхода к витрине, выкрикиваниями из-за кассы.
И такой подход далеко не только в отношении меня. А всех или почти всех заходящих в магазин покупателей.
Sıfır yıldız koymaya hazırım. Tezgahta test cihazı yok, dolapta saklılar. Güvenlik görevlisinin yaklaştığı test cihazını almak için açtım ve bunu onlar için yapamayacağımı söyledim. İddiaya göre, danışmanın kutuyu açmasını ve test cihazını bana vermesini beklememiz gerekiyor. Şartları kabul ettim, danışman almaya gittim. Müsait yok, tüm salon için sadece iki kız var. Gitti. Ya çalışanlarınızla iletişim kurma arzum yoksa ve ben sadece parfüm alıp gitmek istersem.
Ve bu arada, danışmandan lekeme ses çıkarmasını istemeye geldiğimde, gözlerini açık bir hoşnutsuzlukla devirdi, dehşet.
Bu mağazayı 11/28/24 saat 18.05 civarında ziyaret ettim. Mağazada Albin'in sadece iki çalışanı ve rozetsiz ikinci bir sutrudnik var (bundan böyle B olarak anılacaktır). Albin'in çalışanı, kasada değilken kaba bir şekilde yardım etmeyi reddetti. B çalışanının yalnızca sipariş vermesi nedeniyle sıra çok uzun süre durdu. Mümkünse, bu çalışanlara özelleştirme hizmeti için 0 koyardım.