Böyle "kibar" satıcıları oradan pis bir süpürgeyle sürmeniz gerekiyor! Çevrimiçi sipariş almaya geldim (ilk kez) genellikle her zaman alışveriş yapmak için mağazaya gelirlerdi. Bana kodu soruyorlar, bana "malları almak için kodunuz" yazısıyla gelen sms'den kodu söylüyorum, kız bana aptalmış gibi bakıyor ve kr kodunu söylüyor!!! Kr kodunu duymadım ve uygulamada orada olduğunu bile görmedim. Diyorum ki, "neden başka bir kod içeren bir sms almak için?" ... bana ne cevap verdiler "bilmiyorum!!!" Hiç kibar bir tonda değil. Sonra başka bir kr kodu soruyor, artık olmadığını söylüyorum, bunun için iki gönderiyle siparişin orada olduğu ve her biri için kendi kodu olduğu hakkında hiçbir fikri olmayan en basit kişi olduğumu açıkça belirtiyorlar) diyebiliriz, siparişin ikinci bölümünü almak için kr koduna tekrar tıklayın. Genel olarak, parfüm satıcısının bilgisine kıyasla iki yüksek öğrenimimin hiçbir şey olmadığını anlama duygusuyla oradan ayrıldım)))) artık bu mağazaya gitme arzusu bile yok ve gitmeyeceğim. Satıcılar hakkında pek çok olumsuz yorum var ve kuruluş yalnızca abonelikten çıkma izni veriyor, bunun bir daha olmayacağı)))
Bu mağazanın satıcılarının kabalığının ve «müşteri odaklılığının» sınırı yoktur!
12/07/24 saat 10.20'de internet'i çok uzun süredir aradıkları siparişi aldım ve sonuç olarak «kasaya gelip her şeyi satın alabilirdiniz» ifadeleriyle verdiler, aynı sipariş de «önemli şeyler» ile gelecek. Satın alımlarla ilgili "çok ilginç ve önemli görüşleriniz" için çok teşekkür ederim!