Harika felial, çok çeşitli ürünler, danışmanlar ve kasiyerler işlerini şevk ve pozitiflikle harika yapıyorlar, kozmetik ve parfümlerin seçilmesine yardımcı oldular (Farida'ya çok teşekkür ederim), mağazada temiz ve her şey yerlerine yerleştirilmiş, personel de »iğneden" giyinmiş, indirimler ve promosyonlar hakkında da tavsiyelerde bulunuyorlar
Mağaza sadece harika. Ancak danışmanlar arzulanan çok şey bırakıyor.
Onlara yaklaşıyorsun (kendi başına!), belirli bir tuvalet suyu bulmanızı istiyorsunuz ve size hemen böyle bir tuvalet suyuna sahip olmadıkları bildiriliyor. Ya da belki var, ama depoda bir yerde. Ve işin komik yanı, gidip bu tuvalet suyunu kendin arıyorsun ve buluyorsun! Ya danışman? Ve danışman daha sonra sessiz kalıyor. Özür dilemek yok, hiçbir şey yok. İşte ürün seçiminde böyle bir yardım. 🤷♂️ Bu tür danışmanlar mağazanın derecelendirmesini basitçe öldürüyorlar!
Tabii ki, orada herkes böyle değil. Örneğin kasiyer, çok harika ve sempatik bir kızdır.
12/15/24 saat 10: 30'da mağazadaydım (o sırada böyle "harika" bir danışmanla karşılaştım!) ve satın alma işlemini yaklaşık 13: 20'de yaptım (ve burada tırnak işaretleri olmadan - gerçekten harika bir kasiyer!).
Kozmetik kategorisinde şehirdeki en geniş ürün yelpazesi, satıcılara özenli hizmet, malların güzel bir şekilde düzenlenmesi, annelere yardım etmek için çocuk alanı))