Dün Narvskaya kentindeki mağazayı ziyaret ettim.
Akşam geç saatlere rağmen danışmanların duygusal tavrına hoş bir şekilde şaşırdım.
Elizabeth'i çok beğendim. Her şeyi çok net bir şekilde açıkladım, bu yüzden uzun zamandır aradığım en sevdiğim parfümlü suyu seçtim ve bunun için büyük bir indirim aldım. Şimdi en sevdiğim aromanın tadını çıkarıyorum ve uygulamada yeni bonuslar biriktiriyorum. Elizabeth'e çalışmaları için teşekkür ederim.
Başarıların)
Gelecekle!
Çalışanlar 5 yılda hiçbir zaman yaklaşmadılar, hiçbir zaman seçim konusunda yardım teklif etmediler. Bazı çalışanların kaba tavrı şaşırtıcı! Aslında tüm ürünlerin stokta olduğu belirtilmiş olmasına rağmen, çevrimiçi sipariş bir haftadan fazla bir süredir toplanıyor. Ve kasada en azından kısmi sipariş verme ile ilgili bir soru ortaya çıktığında, kız bilgisayarda böyle bir şey yapamayacağını ve genel olarak bir güzellik uzmanı olduğunu söyledi, ancak bundan önce mal için ödeme yapmak için önümde başkalarına hizmet etti. Soru ortaya çıkıyor, bu durumda »güzellik uzmanı", kasanın arkasında, onu kullanma konusunda uygun bilgiye ve belki de yetkiye sahip olmadan ne yapıyor?
Mağaza yönetimi için! Sipariş verme sistemi organize değil! Dün yarım saat boyunca sipariş vermek için sıradaydım - sanırım daha fazlasını bekleyen insanlar vardı! Doğru siparişi hızlı bir şekilde bulmak için bir kategori ve depolama sistemi düzenleyin! İşaretli raflara, kutulara ve ek bir kişiye ihtiyacımız var. Personele sipariş verme ve sipariş alma kuralları konusunda talimat verilmelidir. Bunun pazar yerlerinin ihraç noktalarında nasıl işlediğine dikkat edin ve hizmete alın