24.11.24.Çocuğun doğum gününü yeni Lev eğlence merkezinde kutlamaya karar verdik.
Kafede Şurup olan 5000 ruble için sipariş verdik.
Siparişe dahildir:
4 pizza
7 tabak patates kızartması ile külçeler
2 su ısıtıcısı çay.
Bir saat boyunca siparişi beklerken çocuklar içmelerini istediler, çocuklara su ve kola aldık. Siparişi getirdikten sonra kız bize rozetsiz yaklaştı ve içeceklerimizi masadan çıkarmamızı talep etmeye başladı. Daha önce uyarılmadığımızı açıkladık, ardından siparişimizi yanımızda toplayıp kurumdan ayrılma teklifi geldi, kız bize doğum günümüzde yetişkin ve çocuklardan oluşan 12 kişilik bir şirketle üç kutu kola nedeniyle kurumu terk etmeyi teklif etti.
Kız tatilimizi mahvetti.
Bu kurumu içtenlikle tavsiye etmiyorum. Ziyaretçilere karşı iğrenç bir tutum. Ve bu, kendisini yönetici olarak tanımlayan kızla ilgili bile değil, yönetimle ilgili, çalışanlarınıza bu şekilde iş teklif ediyorsanız, nazik olun, onları çalışmak için eğitin.
Bizim tarafımızdan talep edilen kurumun kurallarını 20 dakika sonra yazıcıdan ılık, çarpık imzayla internetten basılmış olarak getirdik.
Tüketicinin köşesini bulamadık, şikayet kitabını tezgahın altından çıkardık.
Sevgili Molokina Natalya Sergeevna, şikayetler kitabında bırakılan iddianın cevabını görmek isterim.
Kötü bir yer değil, iyi bir oyun odası yemek odası var ama dürüst olmak gerekirse pahalı. Bu da oyun odasına girerken çok uygun, onu terk edebilirsiniz. (Örneğin, eve yemek yemeye gidin) ve oynamaya geri dönün.
Lev alışveriş merkezinde sıfır müşteri odaklılık!!! yönetici, kız ailelerle ve çocuklarla gelen müşterilere karşı iğrenç davranıyor, yani kurumun sahiplerine gelir getiriyorlar!!! Sebep göstermeden garsonlara hizmet vermeyi reddettim ve yasakladım (genellikle onlara karşı sıfır şikayet var, kızlar zekiler ve sorumlu bir şekilde iş yaptılar). Ve bu, 12 çocuk ve 4-5 yetişkin için bir ziyafet ödendikten ve düzenlendikten sonra!!! Bunun nedeni, her şey yenildikten sonra getirdikleri patates kızartması ve külçelere sos için parayı iade etmelerini istemelerdi! resepsiyonist bizden üçüncü katın her yerine koşarak arka odaya ve çalışma odalarına kapandı. Ek bir siparişe hizmet etme ve satma talebinde bulunulduğunda, onun talimatları nedeniyle kimse tepki göstermedi!!! O kim, sahibi mi?! Kafenin sahipleri neden hizmet vererek, müşterilerden para kazanarak çalışanlarının misafirlerine bu şekilde davranmasına izin veriyor??? Koştum, bizden bir fare gibi bu kelimeden korkmayacağım, ne yönetime bağladım ne de soruyu kendim çözmedim, sonunda bu sos için parayı iade etmediler, tanrı onunla birlikte yoksullaşmasaydı. Tüm bunlardan, bir kız yöneticinin, konuyu başka yollarla çözmeyi veya en azından özür dilemeyi teklif edebileceğimiz zaman, tüm kafenin itibarını mahvetmesine kızıyor. Ama hayır, siparişi kabul etmemek ve (artık) misafirlerinizden kaçmamak daha iyidir. Aynı zamanda, kapalı kapının arkasında yönetimle konuştuğunu ve bize bakarken taşıdığı oyunun aynısını onlara tam olarak taşıdığını çok iyi duyabiliyordum. Bir şeye, en hafif tabirle, davranışından şaşkınlıkla kendileri olan gardiyanları davet ettim. Görünüşe göre bu sos yüzünden oradaki her şeyi mahvedeceklerini düşündüm. Durdular ve ayrıldılar.
Böyle bir hizmet için üzücü ve üzücü. Maalesef sayfalarında yorum bırakmak imkansızdır.
В торговом центре, а именно в парикмахерской стрикси работает не умелая парихмарша, которая не только не соблюдает обговоренности по стрижке , а так же не умеет стрич все криво и не бережно прошу обратить внимание. Иначе буду писать в администрацию города
Başarı ve gelişme, gelişmeye iyi bir zarar verdi.
Not: Oyunun yakınındaki pastanenin değiştirilmesi gerekiyor, çürümüş servis, restoran fiyatları, menüler amaçlandığı gibi değil.
Нет зеркал в туалете, поставила 4, т. к. моё любимое число) 👍🏿✨Попросили написать ещё несколько слов, слов, слов, слов, слов ✨
2
1
В
Василий М
5. seviye şehir uzmanı
7 Kasım
Темно, тесно, скучно, мрачно. Нужно уходить от формата "купи - купи - купи". Нужны пространства "Open space", куда люди придут отдыхать, потому что дома уже скучно.
Такое чувство, что этот ТЦ проектировали для владельцев (заказчики) старой закалки.
Людям не нужны магазины, людям нужен второй "дом". Магазины есть на WB и OZON. Вполне. Этот ТЦ построили для людей (посетители), которых не понимают и не знают.
Время изменилось. Людям нужно другое.
Кстати, зимой и так света не хватает, а дома особенно, а там даже окон почти нет. Один сплошной бункер. Одни магазины - сплошная "дойка". А люди это чувствуют.
Где большое пространство, где панорамные окна, где свет, где свобода, где стеклянный потолок, где большая игровая зона?))
Здание ТЦ не соответствует нормам безопасности, строительным нормам и ТУ. Условия договора аренды зверские, нарушают нормы гражданского законодательства, ставят арендаторов в максимально невыгодное положение. Куча штрафов. Оплата за коммуналку вообще другому лицу, при этом она задваивается. Проходимость нулевая.