Iş türleri:oto klima dolumu ve tamiri, egzoz sisteminin onarımı, fren sistemi tamiri, otomatik şanzıman tamiri, motor tamiri, oto full servis, yağ değişimi, oto boya , park sensörü, dingil tamiri, marş motoru, bilgisayarlı arıza tespiti, oto elektrik, pompa tamiri, yakıt enjeksiyon temizliği, oto alarm, şanzıman tamiri, alternatör tamiri, cila
Otomobil markası:kore arabaları, japon arabalar, Chevrolet, Ford, FIAT, Lexus, Acura, Land Rover, avrupa arabalar, JMC, hafif araç, ithal arabalar, BMW, Cadillac, Audi, Citroen, Honda, Jaguar, Kia, Hyundai, Renault, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, ŠKODA, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo
Bu lavaboya ikinci kez dönüyorum. Rastgele "daha erken ve daha yakın" ilkesine göre seçtim. Sonuç olarak, hem hizmetin hem de yıkamanın kalitesine hoş bir şekilde şaşırdım. Bunun için Ilya ve Denis'e teşekkürler - vicdanlı, kibar, işlerini profesyonelce yapıyorlar. Ek hizmetler sunacaklar, ancak zorlamayacaklar. Yaptım, ek hizmetin kalitesi iyi. Öneriyorum.
Herhangi bir işte, ne derseniz deyin, kilit figür sanatçıdır. Bu, başarının ana anahtarıdır.
Birçok müşteri, iş yerlerini değiştirseler bile sanatçıya gider. Evet, benim için önemli olan sadece yıkama değil, aynı zamanda verimlilik, nezaket, dakiklik ve müşteri odaklılığıdır (ayrıca "sığır hizmetine" dair bir ipucunun bile tamamen yokluğu). Ilya ve Denis'in yıkama ve servis kalitesi mükemmel! Kurutma da aynı seviyede. Evet, küçük pervazlar olmadan değil, ancak tüm yorumlar hızla ortadan kalkıyor.
Mükemmeliyetçiler için, uçacak bir keten olmadığımı ve gece gündüz sokakta beyaz bir peçeteyle arabamı silmediğimi kabul edeceğim).
Rezaltat bana uygun oldu. Fiyatlar da öyle. İyi indirimler ve promosyonlar. Bir kez daha konuşacağım ama bu adamlara hitap edeceğim.
Teşekkür ederiz!
Düzinelerce araba servisini gezdim, her köşede övülen atölyeleri ziyaret ettim ve hatta büyük ofislerle uğraştım, ama sonunda yine de Sözlüğe geri döndüm. Neden? Evet, çünkü müşteriye bu düzeyde hizmet ve yaklaşım hiçbir yerde mevcut değil!
Buradaki çocuklar en iyisi! İşler vicdanlarına göre yapılıyor, kalite her zaman zirvede ve sizin için “değişiklik” veya küçük pervazlar yok. Kayıt mı? O kadar esnektir ki, atölye hayatınıza uyum sağlıyor gibi görünüyor, tam tersi değil. Ve fiyatlar hakkında - ayrı bir saygı! Sadece yeterli değil, gerçekten hoş olanlar.
Lexota, ziyaretinizden sonra “başka nereye gideceğinizi” aramadığınız, ancak şüphesiz arabanıza onlara güvendiğiniz ender bir hikaye. Olduğun için teşekkür ederim!
Artı yıkama! Bazen arabamı yenisiyle değiştirmiş olduğum izlenimini ediniyorum
Bu Lexota servis merkezine ilk defa başvurmadık. Bu kuruluşun derecelendirmesinin genel bir değerlendirmesine atıfta bulunmadan nesnel bir inceleme yazmak istiyorum. İşin toplam maliyetiyle başlayacağım (elbette size erkeklerin sağladığı hizmetlerin bir listesini vereceğim). Çalışmalar 2 aşamada gerçekleştirildi. Birincisi en zor olanıydı. Bu hizmet türleri için miktar 62 bin ruble idi.:
1. Tüm kolların değiştirilmesi (araba 20 yaşında, bu yıl döndü ve süspansiyon hiç tamir edilmedi, kelimenin tam anlamıyla. Onarılırsa, o zaman daha az profesyonel ve şimdi olduğu kadar kapsamlı değil).
2. Tüm yağ keçelerinin/anterlerin değiştirilmesi (genel olarak hepsi)
3. Bilyeli yatakların değiştirilmesi
4. Fren disklerinin ve balatalarının değiştirilmesi
5. 3 kaliperin yeniden takılması ve yağlanması (neden 3'ü? Çünkü önceki servisler sol-arkaya kötü hizmet verdiler ve manşonu kılavuzların oluklarına sıkıca tıkadılar, böylece ısıtıldığında ve çıkarmaya çalışırken kaliper patladı. Tekrar ediyorum, bu olay bu hizmetin hatası değildi). Otomobil parçaları sipariş ederken ayrı ayrı yağlama sıvıları sağladım. Bunlar 2 tiptedir: kaliper kılavuzları için yağlayıcı ve piston için yağlayıcı (kural olarak, ikincisi pistonla birlikte gelir)
6. Her iki aksın dişli kutularının yağlarının değiştirilmesi (burada küçük bir not var, çünkü komşu Avrupa'dan dişli kutusuna yağ sipariş ediyorduk, sipariş verirken çocuklar sadece arka dişli kutusuna yağ gerektiğini söylediler. Önden sadece birleşip geri dönecekler. Ancak prosedür sırasında, pr'den gelen yağ büyük fraksiyonlarla dökülmeye başladı. Ve yerinde yenisini aramak zorunda kaldım. Stokta hiçbir şey bulunamadı. Ve tamirci iyi bir ikame teklif etti. Kabul etmek zorunda kaldım, çünkü şehrimizde otomobil üreticisi tarafından beyan edilen özelliklere sahip yağları öğleden sonra ateşle bulamazsınız, ancak sipariş vermek için zaman kalmadı, çünkü araba asansördeydi, servis parkına gitme imkanı yoktu.)
7. Tüm bilyeli yatakların değiştirilmesi
8. Stabilizatör raflarının değiştirilmesi
9. Çöküş-yakınsama
10. Arka alt şasinin çıkarılması/takılması
11. Sopun rzm'nin temizlenmesi. RZM kapağının, kapağın kontrplakıyla çıkarılması / takılması.
12. Çilingir işleri (💪🏼)
Bir şeyi hesaba katmadıysam, büyük olasılıkla yukarıda belirtilen listedeki konumlara bitişik veya yerini alıyor.
Bu arada, bu miktara, seçkin bir üreticiden somunlu orijinal vidalar ve bir çift arka salıncaklar gibi toplam 16 bin ruble tutarında bazı yedek parçaların dahil edilmediğini belirtmek zorundayım. Bu da bizim tarafımızdan ödendi.
İkinci aşamaya geçelim. Tekrar ediyorum, çünkü araba zaten 20 yaşında, fren disklerinin anterleri parçalandı. Ve arabayı sonuna kadar tamir etmeye karar verdik. Çocuklar bu adımdan mümkün olan her şekilde vazgeçirdiler, çünkü rasyonel bir gereklilik yoktu ve bu adımda değiştirilmesi gereken yedek parça satın almak için büyük maliyetler gerekliydi. Sonuç olarak, bu hizmet türlerine göre yapılan çalışmaların miktarı 34 bin ruble idi.:
İ) Tüm fren diski anterlerinin değiştirilmesi.
İİ) Tüm el freni kablolarının değiştirilmesi. (Onlar için çok az kaldı. Ve yine de onları değiştirmek zorunda kalacaktım, çünkü aracın teknik incelemesinin kurallarına göre, aracın uygun bir park freni olmadan çalıştırılması yasaktır ve para cezası ile cezalandırılır. Ve bunların hepsi güvenli değil.)
İİİ) Fren borularının değiştirilmesi. (Burada da çocuklara kredi vermeniz gerekiyor, çünkü az kanla geçinmeyi başardım. Fren borularının açılması için çok fazla bakır kullanılmadı. Ve miktar sadece 4K P'den biraz daha azdı).
İV) Çöküş-çöküş
Hizmetler listesinde yazdıkları bu. Aslında, sökme sırasında tüm göbeklerin tekerlek yataklarıyla ve arka cv mafsallarıyla değiştirilmesi gerekiyordu.
Çocukların sattıklarını saymadan, her iki aşamada da yaklaşık 200 bin Ruble (her iki aşama için) yedek parçalar için harcandı.
Her şey yolunda gitmezdi, ancak hizmetten ayrılırken, tüm işlerin bitiminden sonra ve aracı şiddetli donda (yaklaşık -30 ° C) çalıştırırken, direksiyon simidini herhangi bir yöne çevirirken, herhangi bir yönde düşük hızda sürerken güçlü bir gıcırtı buldum).
Sonuç olarak, servise yaklaştıktan sonra, arka sürücülerin neredeyse tamamen tamir edildiği ortaya çıktı (ön tarafta her şey yolundaydı).
Üreticinin düzenlemelerine göre, bu manipülasyonların, eforu kontrol etmek için ortalama yeteneklere sahip bir tork anahtarı kullanılarak yapılması amaçlanmaktadır (metre başına newton cinsinden değeri üreticinin kılavuzlarında da belirtilmiştir).
Bu tür araçların varlığı hakkında bana tam olarak net değil, test etme fırsatım olmayan olumlu bir cevap verildi.
Genel olarak, bu hizmet tarafından aracın süspansiyonunun ve şasisinin bakımı ile ilgili hizmetler bize tam olarak sağlanmıştır. Bize verilen hizmetlerin kalitesi ve eksiksizliği konusunda herhangi bir şikayetimiz yok.
Yüksek kaliteli, bütçe onarımlarından geçmek için Lexota hizmetini önermeye hazırız!
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Not: Dmitry'nin yöneticilerine ve yöneticisine, aracın park edilmesi ve dikkatli depolanması için, bunun için gerekli yedek parçaların sipariş edilmesi ve toplanması sırasında özel teşekkürlerimizi sunmak istiyoruz! Çünkü teşhis ile işin ilk aşamasının başlangıcı arasındaki süre 3 takvim ayı kadardı. İkinci aşamaya tam olarak 1 ay daha gitti.