İyi vakit geçirin!) Bu duruma kadar düzenli müşterilerdi. Yer kötü değil, ama bir kaşık katran var, yani satıcı) tüm dikkatini kahve bilgisinde kendini göstermeye harcıyor ve sohbetinde sürekli olarak ne öğütüleceğini sorarak kafasını karıştırıyor, bu konuda yanıldım, yanlış öğütmeden üç paket yaptım, kahve hazırlarken bunu anladılar, kahve makinesi zar zor küçük öğütmeyi bastırdı, satıcı hatasını kabul etmedi Müşterinin dikkatsizliğine her şeyi doğru bir şekilde bırakmaya çalışarak, üç paket öğütülmüş kahve nedeniyle bir tavada olduğu gibi kıvranmaya başladı, Kısacası mucize biber)).Değiştirmeyi ve öğütmeyi reddettim. Sorunun çözümünde toplantıya gitmeyi kaba bir şekilde reddetti.Onunla tetikte olun.)) Bu kişinin dikkatini müşterinin neye ihtiyacı olduğuna çevirmesini diliyorum, empoze etmek istediği şeye değil! Herkese afiyet olsun!))