Iş türleri:egzoz sisteminin onarımı, fren sistemi tamiri, otomatik şanzıman tamiri, motor tamiri, yağ değişimi, oto boya , park sensörü, dingil tamiri, marş motoru, bilgisayarlı arıza tespiti, oto elektrik, yakıt enjeksiyon temizliği, oto alarm, şanzıman tamiri, alternatör tamiri, cila, yakıt püskürtme tamiri
Otomobil markası:çin arabalar, özel araçlar, kore arabaları, japon arabalar, Chevrolet, Ford, rus arabaları, Lexus, avrupa arabalar, VAZ, hafif araç, ithal arabalar, BMW, Audi, Citroen, Daewoo, Honda, ağır vasıta, Kia, Hyundai, Renault, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, ŠKODA, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo, ticari
Harika bir ekip. Ufa'dan kendim. Tahrik kayışı koptu, nedenini bulmamı istedi. Derhal yaptılar. Yedek parçaların hepsi telefonla koordine edildi. Usta her zaman doğrudan iletişim halindedir. Biraz daha kritik sorunlar belirlediler, onları onarıma davet ettiler.bölgeyi açıkça gösterdiler. Araba servisi tam müşteri oryantasyonu gösterdi. İkinci arabayı sürdüler ve burada çalışanlar da tüm becerilerini gösterdiler. Tüm sorunlar derhal çözüldü. Çok minnettarım. Herkese tavsiye ederim!!!! PS. Parayla boşanmadıklarına çok şaşırdım, ancak tüm sorunları derhal çözdüler. Arabayı her gün kullanıyorum. İşinize profesyonel yaklaşımınız için ekibe çok teşekkür ederim.
Müşterilere karşı dikkatsiz tavrı nedeniyle bir yıldız. Öyle oldu ki, evden uzakta yağ değişimi yapmak zorunda kaldım. Sadece zar zor uygun bir yağ bulmakla kalmadı, aynı zamanda onu değiştirmekte zorlandı. 15 mahalledeki mobil merkezde bana gerekli yağı sattılar. Viber tarafından yazıldılar, 4 gün ertelenmesini istedim, çünkü başka bir şehirdeydim. Ayrıca bana değiştirilmek üzere kaydolmam gereken telefon numarasını da attılar. Bu telefondan aradım. Adam bana cevap verdi ve 28.10.2024 Pazartesi günü sabah 9'da beni kaydetti. Bu benim için uygundu, çünkü o gün dükkandan tereyağı almak zorunda kaldım. Mağazada, 15 mikro bölgedeki hizmette minibüslerin hizmet vermediği ve bu servise başvurmanız gerektiği ortaya çıktı. Ama en ilginç şey, burada kimsenin beni beklemediği ve 28.10 saat 9.00'da kimsenin beni kaydetmediği ortaya çıktı. Sadece harika!!!! Muhtemelen hepsini uydurmuşumdur. İşte bu, girişimcilerin rabbinin sorusu. Bu kimin hatası? Benim mi yoksa sizin mi? En azından durumu düzeltmeye ve uzun süredir acı çeken arabama servis yapmaya çalışırdınız. Ama hayır. Hiçbir şey bilmediğimizi söylemeniz sizin için daha kolay, bugün hiçbir şeyi değiştirmeyeceğiz, çünkü her şey çoktan planlanmıştı. Pekala, tamam! Aynı şekilde çalışmaya devam edin! Size şans dileyemem! İlginiz için teşekkürler.
Evet ve eğer öyleyse, bu Volkswagen Karavelinin sahibidir. Belki yine de beni kimin aldattığını bulmaya çalışırsınız ve beni değiştirmem için kaydettirmezsiniz.
İncelemenin revizyonu. 04.12.2024. Yorumunuzu okuyorum. Benden 15 dakika beklemem istenmedi. Bana sadece hizmet reddedildi. Yalan söylemek en azından iyi değil. Hizmetinizi bir şekilde aldatmakla ilgilenen bir kişi değilim. Ben her zaman kurumlara gerçekte olduğu gibi değer veriyorum. Bu durumda, hatanızı ve basit insan faktörünüzü kabul etmek yeterli olacaktır. Ama bayat bir şekilde yalan söylemeye karar verdiniz. Harika! Daha fazla iş yürütmede bol şans!
Хороший сервис, все запчасти в наличии, а если даже нету привозят на следующий день! Отрабатывают оперативно, да не хватает персонала поток большой, особенно летом много отдыхающих, но это везде так !