Personel aşınma ve yıpranma için çalışıyor. Şirket, mağazayı personelin olmadığı ve malların sergilenmesi gereken bir konuma getirdi. Mağazada olup bitenlerde idarenin ve sıradan çalışanların suçu yoktur (yani fiyat etiketlerinin olmaması, satış katında mal bulunan bir araba, kasada bir sıra olması demek istiyorum). Personel, geri dönüşüm için ödeme yapmadan fazla mesai yapmaya zorlandığında, hiç kimse mağazada çalışmak istemeyecektir. Bu belirli bir mağazanın sorunu değil, Thunder ve X5 ağının sorunudur. Galitsky'nin şirketi hala yönettiği ana kadar İhalede çalıştım. Satıcıdan mağaza müdürüne kadar çeşitli işlerde çalıştı. Ve şu anda internette neler olup bittiğini görünce şaşırtıcı bir şey görmüyorum. Bu nedenle mağaza, bu durumda korunabileceği bir durumda. Ve bu konuda personelin suçu yok.
İyi bir mağaza, ancak seçim konusunda da pek iyi değil... Sabahları mıknatısa gitmek daha iyidir çünkü öğle yemeğinde veya akşamları (sebzeler, meyveler, etler) sabah ve sabah ekmek olmadığı kadar fazla değildir...
Один из сети магазинов Магнит... Ничего особенного. Выбор продуктов нормальный, просрочкой не торгуют. Единственное что бы я посоветовала - это добавить им штат. Или провести проф беседу с работниками: людей стоит на кассу много (больше 10 человек), на мою просьбу открыть вторую кассу мне ответили "нельзя".. В итоге все стояли в душном помещении, поскольку сплит система не справляетсясправляется, и ждали пока один кассир всех обслужит. Люди есть, работники в торговом зале ходят.. Так почему бы не открыть вторую кассу?