Yeni Yıl için bulaşıklar için Kozmetik Mıknatıs mağazasına geldik, kesinlikle harika bir ruh halindeydik. Bulaşıkları seçmeye başladıklarında, mağazanın diğer ucundan danışman Irina, bulaşıkların iade edilmeyeceğine dair açıklamalar yapmaya başladı ve bir şeyi kırarsak bunu ödemek zorundayız. Seçimde ve kasaya doğru ulaşımda herhangi bir yardım teklif edilmedi. (Malların güvenliği konusunda bu kadar endişelenseydim, malları kasaya getirmeme yardım ederdim). Biz genç kızlarız ama aynı zamanda bulaşıkların kırılması durumunda ödememiz gerekeceğini anlıyoruz. Irina bize üç kez aynı yorumu yaptı, eğer bir şeyi kırarsak bunun bedelini ödemek zorunda kalacağız. Üçüncü kez arkadaşım geri durmadı ve bana şöyle dedi: "Kahretsin, #bala için aynı şeyi tekrarlamak hoş değil»" Bu ifadeye kulak misafiri olan Irina, mağazanın her yerinde tamamen dağıldığımızı haykırmaya başladı ve kendine böyle davranmaya tahammül etmeyecek.
Öncelikle, onu gerçekten görmediysem, malları nasıl seçmeliyim? İkincisi, danışman neden yaş farkına rağmen benimle »sen" ile konuşuyor?
Satın alımlarımız için ödeme yapmak üzere kasaya gittikten sonra danışman Irina artık ifadelerinde kendini tutmadı. Dedi ki: "Şu anda mağazadayım ve eğer burada buluşmazsak...». Vb. İletişimin tınısı çok kötüydü ve çok fazla mat içeriyordu. Bardakları satın aldık, kasada ambalaj istedik ama ortaya çıkmadı, alternatif teklif edilmedi. Mağazaya gittikten sonra ruh hali bozuldu. Personel ile önleyici bir görüşme yapmanızı rica ediyorum.
К самому магазину и его ассортименту претензий не умею, но к рабочему персоналу, а в частности к консультанту Ларисе умею: я смотрела тающий бальзам от инфлюенс бьюти, который выдавливается при помощи нажатия кнопки на упаковке, которая издает характерный звук. Тестер заканчивался, поэтому пришлось много нажимать на кнопку. Консультант Лариса, сидя спиной ко мне, сказала мне: «Не балуйся». Во-первых, почему консультант обращался ко мне, как к потенциальному покупателю, на ТЫ. Во-вторых, вместо того, чтобы помочь с выбором или заменить тестер, женщина высказывает мне неоправданную претензию. Я уже давно переступила порог совершеннолетия, и хоть выгляжу достаточно молодо, я заслуживаю, хотя бы уважительного обращения к себе. Да и вообще, любой клиент, в независимости от возраста, заслуживает качественного обслуживания. Надеюсь, что руководство магазина, как-то повлияет на поведение сотрудника Ларисы Демидовой, так как, по словам многих, это не единичный случай такого отношения женщины к молодым покупателям. Больше возвращаться в этот филиал не хочется. 1 звезда.
Korkunç personel, bulaşıkları seçiyorlardı, her şey çarpık ve eğik duruyordu, bulaşıkları elde etmek imkansızdı, gelip danışmak yerine, danışman Irina Pestova, geri ödemenin uygun olmadığı için ham bir şekilde yorum yapmaya ve suçlamaya başladı, satın almayı reddetmedik, daha sonra kasada bağırmaya başladı ve başlangıçta onunla sakince konuşmalarına rağmen tüm salonda küfür etmeye başladı, hepsi «sen» de oldu. Danışmanların neden alıcıya saygısı yok! Paspaslarıyla benim yönüme bir ses ve mağazadan çıktığında dilimi keseceğine dair tehditler var. Çalışan kendini nasıl elinde tutacağını ve müşterilerle normal şekilde etkileşime gireceğini bilmiyorsa, o zaman neden salonda ve alıcının yeni Yıl havasını bozuyor