Merhaba. MF giyim alıcılarını incelememle uyarmak istiyorum. Siz ve üretici, malların kalitesi hakkında farklı fikirlere sahip olabilirsiniz. 6.11 2024 tarihinde jumper satın alındı. 11/8/2024 tarihinde çocuk onu yıkamasını istedi (giriş duvarına yaslanarak sırtını lekeledi). Süveteri inceledikten sonra yıkamadan önce soğuk suda bekletmeye karar verdim. Tek bir çamaşır deterjanı kullanmak için zamanım olmadı! Bulmaktan kaynaklanan sonuç süveter fotoğrafta suda. Bunlar kıyafet! Ve hiçbir yerde yıkanamayacağı belirtilmedi. Ve suya batırıldığında böyle bir kusur ortaya çıktı. Müşteri bunu mağazada hiçbir şekilde kontrol edemez. Talep çalışması departmanı : "üründe verilen sapmalar üretim niteliğinde kusurlar değildir." Ben de bu departmana şunu bildiriyorum: "Boya seçimi ve boyama üretimde gerçekleşiyor! Ailemin diğer kıyafetleri sudan veya çamaşır deterjanlarından böyle bir kusur almadı, sadece sizinkiler. " Kalite tek kullanımlıktır. Bu, MF'DEN ilk ve son satın alma işlemiydi.
Merhaba. Merhaba. KİMSEYE MARK FORMEL'DEN BİR ŞEYLER SATIN ALMASINI ASLA TAVSİYE ETMİYORUM!!!!!! Şeylerin maliyeti giderek artıyor ve kalite giderek kötüleşiyor. Oğluma yazlık takım elbise, kısa kollu gömlek ve şort, siyah, ketenden aldım. Bir haftalık çorapta yandı ve boncuklarla kaplandı. Güneşte değil de dikkatli bir şekilde giymem gerektiğini motive ederek iademi reddettiler)). Sevgili üretici, yaz eşyalarının etiketlerine yazmanız gerekiyor - Güneşte duramazsınız!! Bu mağazaya bir daha asla girmeyeceğim.
Uzun zaman önce, MF ürünlerinin kalitesinin çok fazla düştüğünü fark ettim. Ancak son satın alımlar, malların iğrenç kalitesinden bahsediyor!Şirket mağazasından oğlum için bir tişört aldım, güneşli bir günde bir çıkış için yeterliydi! Formanın sırt çantasının altındaki kısmı yandı! Kendime, giyildiğinde kumaşı hemen yuvarlanmaya başlayan örme bir takım elbise aldım. Para rüzgara atıldı! Yazık ve üzücü! Bu mağazalardan başka hiçbir şey satın almayacağım
Fiyatlar artıyor ve çamaşırların kalitesi o kadar düştü ki artık daha kötüsü yok. İlk yıkamadan sonra (manuel, izin verilen sıcaklıkta) her şey yuvarlandı. Bir yıl önce bile böyle bir çöp olmadı, şimdi aynı anda Türk iç çamaşırları ve Formelleri kullanmaya başladım, kalite farkı doğrudan yüzümde. Türkçenin daha ucuz olmasına rağmen. Bu utanç verici. Bu üreticinin ürünlerini şiddetle tavsiye etmiyorum. Çamaşırlarla birlikte çöp kutusuna para
Mağazada kasada kaba davranışlarla karşılaştım, son derece tatsız bir izlenim kaldı. Ve sonra bunun ana satıcı olduğu (ya da sahadaki yöneticilerin hangi pozisyonu olduğu) ve dahası, sadece benim için değil, diğer satıcılara da kaba davrandığı ve görünüşe göre pozisyonu nedeniyle kimsenin ona hiçbir şey söyleyemediği ortaya çıktı.
Malların kalitesi her yıl daha da kötüleşiyor, ancak satın aldığım kadın külotlarının saat 12'de giyildikten sonra (iki çift satın alındı ve her ikisi de çöpe atıldı) kalitenin topallamasına alıştığında şaşırmam neydi, ama bu kadar ne olurdu?! Bu tek kelimeyle bir dolandırıcılıktır, mallar herhangi bir kalite kriterine uymuyor!!! Bu konuları yöneten hizmetlerimiz nerede?? Tavsiye etmiyorum, en kalitesiz Çin bile birçok kat daha uzun süre dayanacak!!!!!
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
АЛЕКСАНДРА
11. seviye şehir uzmanı
12 Kasım
Bugün benim satıcım yoktu maalesef iki genç kız vardı. Ne yazık ki kötü hizmet, sanki onlardan doğal olanın ötesinde bir şey istiyormuşum gibi. Doğum günüm olduğu için onlara yürekten lezzetli küçük bir tatlı ısmarlamaya karar verdim. Kasada kız yüzünü sanki ona bir şey satın almaya ikna edecekmişim gibi kıvırmıştı. Her şey mahvoldu. Pakupkai davoltna, ancak genç uzmanlar tarafından değil.
İyi günler, bugün sokakta Max Formel mağazasındaydım. Çok hoş bir yer, sakin, sakin müzik çalıyor. Seçmek için zaman var. Danışman seçime yardımcı olur. Bu arada, malları internetten sipariş ettim ama sadece bu mağazada mevcuttu. Ve artık çevrimiçi değil. Gürültülü ve çok sesin olduğu büyük hipermarketlerin aksine, daha fazla vitrin de olsa çok hoş. Teşekkürler Max Formel, Irina
Çalışanların iğrenç çalışmaları, sütyeninin altına külot bulmalarını istedi, olmadığını söylediler ve kendi aralarında iletişim kurmaya devam ettiler. Askıdan uygun beden sütyenini aldım ama evde bedenimin benim olmadığını gördüm. Malları dikkatlice kontrol etmenizi tavsiye ederim.
Ürünlerin kalitesi fena değil, ancak bu noktada personelin işi iğrenç!!! Normalde bile bir şeyleri kıramazlar, çok yavaş çalışırlar. Yapabilecekleri tek şey «iyi günler» dilemek
Tüm aile için, en önemlisi kadınlar ve çocuklar için çok çeşitli iç çamaşırları var, ancak erkekler de eli boş gitmeyecek, burada da seçecekleri çok şey var!
Şirket kötü triko dikmiyor, şimdi sıcak eşofman takımları popüler. Her zaman neşeli baskılara sahip tişörtler için yanlarına giderdim. Ne yazık ki, son zamanlarda bu tür baskılara sahip olmaları daha az hale geliyor. Ve böylece malları mükemmel ve moderndir.
Harika bir mağaza, ürün yelpazesi geniş olduğu için sık sık ziyaret ediyoruz
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Е
Евгений
7. seviye şehir uzmanı
28 Haziran 2021
Merhaba. Merhaba.
24 Haziran 2021 akşamı bir kez daha dikkat çekici "Mark Formelle" markasının ürünlerini satın aldılar.
Bu mağazanın çalışanı Elizabeth (5 yıldız, mükemmel) dikkat etti ve istenen boyutun varlığına işaret etti, ancak ödeme sırasında kasada Margarita (1 yıldız, kötü) adlı çalışan herhangi bir saygı ve müşteri odaklılık göstermedi - temel olarak "Merhaba" ve "teşekkür ederim" e cevap vermedi, ancak sadece "Kartla mı ödeme yapıyorsunuz?" - Bu nasıl oluyor da?
Umarım yönetim "çalışan-müşteri ilişkisi" konusuna dikkat edecektir.
Mağazanın kendisi oldukça uygun ve iyi bir ürün yelpazesine sahip, ancak Margaritanız...
Pamukçuk sevgisi kabadır ve hafifçe söylemek gerekirse profesyonelce davranmaz (üzgünüm, Yandex'in sansürü). Herkes denemeden iç çamaşırı seçmenin ne kadar zor olduğunu bilir. Ve herkes biliyor ki, iç çamaşırınızın altını iç çamaşırınıza, hatta taytlarınıza denemenin yanlış bir şey olmadığını biliyor. 2 çift külot aldım, hangi boyuta sahip olduğumu tam olarak anlayamadım çünkü çevresi 92 ve 90 ve 94 dereceleri var. Girişteki kız soyunma odalarına girmeme izin verdi, bir şekilde çıplak kasıklarıma külot giyeceğimi düşünmedi, ama Aşk devam ediyor ve kelimenin tam anlamıyla: "Ne? Külot mu? Dışarı çıkıyoruz!!". Ben diyorum ki "Ne demek istiyorsun?". Böyle bir olaydan hiç beklemiyordum. Diyorum ki, "Çamaşırlarımın altını denemek istiyorum, sorun nedir?"... Mantıksız bir şekilde "Dışarı çıkıyoruz!!", sanki bacağını çiğnemiş gibiydim, öyle bir çarpışmayla! Dürüst olmak gerekirse, hiç bu kadar kabalıkla boş bir yerden karşılaşmadım. Size nerede yazdığınızı söylüyorum, o zaman bu şekilde denemenin imkansız olduğunu mu söylüyorsunuz? - "Standda, okuyoruz!"... Şaka yapmıyorum, her şey kelimesi kelimesine ve kısaltılmamış... Şimdi boğazıma yapışacağını hissettiğim tek şey, ondan böyle bir saldırganlık geliyordu, ancak bunun nereden geldiğine dair sakince ve yeterince davranmış olmama rağmen... belli değil.
Ve yönetici "eh, her yerde olamaz, sadece bizde değil" dediğinde yalan söylüyorsunuz! Müşteriye sadece siz böyle davranıyorsunuz - en sevdiğim çamaşır dükkanının yanında var, bir şekilde sorun yok, soyunma odasına girmeden önce sadece iç çamaşırlarınız veya taytlarınız için her şeyin yolunda olduğunu hatırlatıyorlar. Çünkü herkes birbirine saygı duyuyor - satıcının tüketicisi ve tüketicinin satıcısı.
Ve personel uğruna Tanrı'yı değiştirin! Neden davranışlarıyla müşteriler arasında sadece olumsuzluğa neden olsunlar? Her şeyi sakince anlatabilir, açıklayabilir ve sığırlara çarpmayabilirsiniz!
Çoraplarda hiç seçenek yok. «Atlar» üzerindeki külotlar ve formalar, boyutları çok büyük.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
мария упс
16. seviye şehir uzmanı
6 Kasım 2021
Bu mağazayı 5 Kasım'da ziyaret ettim ve hizmetten çok memnun kaldım. Maalesef bu mağaza zincirinde her zaman böyle olmayan bir şey. Belki de bu alıcıların akışından kaynaklanıyor?...
Ama dün kocama termo iç çamaşırı seçtim ve erkek departmanında ayrıntılı bir danışma aldım, satıcı çok yetkin bir şekilde danışmanlık yaptı, bana yeterince zaman ayırdı, sinirler ve kabalık olmadan satın almaktan memnun kaldım teşekkür ederim Mark formel
8 Mart'ta 30 ruble 90 kop'a satın aldım, bir banknotla 50 ruble nakit ve madeni parayla 2 ruble olarak hesaplandı. Esmer kasiyer kız 1 ruble 10 kopek için değişiklik yaptı, hesaplamayı bitirmeden sonra salona koştum. Döndüğümde beni kasada görünce şaşırdım. Çek talep ettim ama 20 ruble'de değişiklik almayı unuttum. Evde sadece bir eksiklik buldum. Satıcının eylemlerinin doğası gereği kasıtlı olduğuna inanıyorum, alıcının hesaplamasını bitirmeden kasayı terk etme hakkına sahip değil. Eylemleriyle alıcıları yanıltıyor. Bu tür çalışanlar marc formelle'de çalışmamalıdır. Kasada kameralarınız varsa, bu durumu kontrol etmek kolaydır. Çeki kırma süresi 13 saat 59 dakikadır. Aynı zamanda, çeke 52 ruble dövüldüğünü yansıtmıyor, ancak kasıtlı olarak sütunda 30 ruble 90 kopek alındığını yansıtmıyor, o zaman neden değişiklik yaptım?!!
Personel kaba, kaba. Ne merhaba, ne de satın aldığınız için teşekkür ederim. Sanki cennetten alıcıya indirilmiş gibi böyle bir kişiyle hizmet.
Kasada duran insanlar hesaplamayı bekliyor ve satıcılar bazı "daha önemli işlerle" uğraşıyorlar.
Navigatörde yürüyordum, trafik sıkışıklığında mağazaya gitmek için bir buçuk saat harcadım ve tamir için kapalıydı. Yandex Haritalar'daki bilgileri güncelliyorsunuz, böylece netleşmek için gitmenin mantıklı olup olmadığı belli oluyor